Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag funderar på att ta en paus ifrån WoW fram tills Wrath of the Lich King släpps. Känner inte suget efter WoW längre. Kanske kommer att spela lite då och då..men men, vi får se hur det blir.

Säg det när du fått ett arbete. Jag kan faktist inte förstå hur folk som jobbar fortfarande har tid för WoW.

Iofs jobbar jag kvällsskift så jag har bara helgerna att spela på, men jag funderar start på att frysa accountet fram tills WotLK kommer, eller tills jag får andra arbetstider.

Betala 120kr~ i månaden för typ 5-10 dagar jag kan lira på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När var senast du rörde någon av det motsatta könet?

När var senaste gången du såg solen?

När var senaste gången du gick ifrån datorn?

När var senaste gången du vart i skolan utan att bli kallad nörd?

När var senaste gången du dödade någon phat boss i bwl där du kiteade alla drakar för du är så pro?

Eller, föresten. Du behöver inte ens svara, jag kan redan svaren.

Haha. Så för att jag är ett fitthuve på gtasajtens forum så vet du allt om hur jag är irl?

1) I förmiddags

2 ) I morse

3 ) I morse

4 ) I fredags

5) När var senaste gången du kom med nåt nytt?

För det första, lär dig skriva utan särskrivningar/felstavningar så kanske jag kan ta dig på allvar någon gång.

För det andra är <skitsur> en guild, och alltså inte "nå random noob", ciao.

nå random noobS, sorry ;) my bad.

Dessutom, att du inte kan ta någon på allvar endast av den anledning att den personen inte skriver som en president gör dig till en väldigt småsint person.

Ciao.

För att random noobs brukar hänga tillsammans.

OHLOL.

Haha, kul att det finns nån med humor här >_<

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nå random noobS, sorry :) my bad.

Dessutom, att du inte kan ta någon på allvar endast av den anledning att den personen inte skriver som en president gör dig till en väldigt småsint person.

Ciao.

Haha, kul att det finns nån med humor här ^_^

Var ju dock lite mer fel än det där bara. Tar dig inte på allvar för 10-åringar skriver ungefär sådär, finns ingen anledning för mig att bry mig om sådana personer då de oftast inte vet vad de snackar om. Är det något mer så dra iväg ett PM, Kom ut ur garderoben pöjk!

------------

Haha mobbar inte gröt vi förklarar bara en del saker för honom >_<.

Hmm 64 priest... ;)

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på att starta en ny char pga av att jag inte orkar lvla min priest.

Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena?

Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena.

Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor