DimpZ Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kom på en sak nu. Eftersom jag blev misshandlad av fåglar först, och du var den som dödade mig, så förlorade jag inte 10% durability. Thx m8 lol. Inga problem kompis, gör det gärna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag funderar på att ta en paus ifrån WoW fram tills Wrath of the Lich King släpps. Känner inte suget efter WoW längre. Kanske kommer att spela lite då och då..men men, vi får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag funderar på att ta en paus ifrån WoW fram tills Wrath of the Lich King släpps. Känner inte suget efter WoW längre. Kanske kommer att spela lite då och då..men men, vi får se hur det blir. Glhf, vi vet ju hur det gick förra gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag funderar på att ta en paus ifrån WoW fram tills Wrath of the Lich King släpps. Känner inte suget efter WoW längre. Kanske kommer att spela lite då och då..men men, vi får se hur det blir. Säg det när du fått ett arbete. Jag kan faktist inte förstå hur folk som jobbar fortfarande har tid för WoW. Iofs jobbar jag kvällsskift så jag har bara helgerna att spela på, men jag funderar start på att frysa accountet fram tills WotLK kommer, eller tills jag får andra arbetstider. Betala 120kr~ i månaden för typ 5-10 dagar jag kan lira på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) När var senast du rörde någon av det motsatta könet? När var senaste gången du såg solen? När var senaste gången du gick ifrån datorn? När var senaste gången du vart i skolan utan att bli kallad nörd? När var senaste gången du dödade någon phat boss i bwl där du kiteade alla drakar för du är så pro? Eller, föresten. Du behöver inte ens svara, jag kan redan svaren. Haha. Så för att jag är ett fitthuve på gtasajtens forum så vet du allt om hur jag är irl? 1) I förmiddags 2 ) I morse 3 ) I morse 4 ) I fredags 5) När var senaste gången du kom med nåt nytt? För det första, lär dig skriva utan särskrivningar/felstavningar så kanske jag kan ta dig på allvar någon gång. För det andra är <skitsur> en guild, och alltså inte "nå random noob", ciao. nå random noobS, sorry my bad. Dessutom, att du inte kan ta någon på allvar endast av den anledning att den personen inte skriver som en president gör dig till en väldigt småsint person. Ciao. För att random noobs brukar hänga tillsammans. OHLOL. Haha, kul att det finns nån med humor här Redigerad 26 november, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ni kan sluta mobba gröt och istället mobba Troxie för att nästan ha fått stryk av en level 64 priest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) nå random noobS, sorry my bad. Dessutom, att du inte kan ta någon på allvar endast av den anledning att den personen inte skriver som en president gör dig till en väldigt småsint person. Ciao. Haha, kul att det finns nån med humor här Var ju dock lite mer fel än det där bara. Tar dig inte på allvar för 10-åringar skriver ungefär sådär, finns ingen anledning för mig att bry mig om sådana personer då de oftast inte vet vad de snackar om. Är det något mer så dra iväg ett PM, Kom ut ur garderoben pöjk! ------------ Haha mobbar inte gröt vi förklarar bara en del saker för honom . Hmm 64 priest... Redigerad 26 november, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hmm 64 priest... Jag är på 65 nu så jag kanske kan döda honom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 1) I förmiddags 3 ) I morse Så du var inte ifrån när du rörde någon av motsatt kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har funderat på att starta en ny char pga av att jag inte orkar lvla min priest. Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har funderat på att starta en ny char pga av att jag inte orkar lvla min priest. Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena? Prot paladins är utan tvekan en av de snabbaste levlarna i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Prot paladins är utan tvekan en av de snabbaste levlarna i spelet. + dem är bra i arena med en stor warrior vid sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 + dem är bra i arena med en stor warrior vid sin sida. + de farmar fittsnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 + de farmar fittsnabbt. + dem är sjukt bra healers (med rätt skills/gear) i raider om du får för dig för att joina en guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Har funderat på att starta en ny char pga av att jag inte orkar lvla min priest. Har funderat på att köra upp en paladin, men jag är osäker, är dom sega att lvla? är dom roliga på lvl 70? är dom roliga i Arena? Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena. Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena. Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner. Pfft, snacka för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 (redigerad) Ja, dom är sega att lvla. Ja, dom är roliga på lvl 70. Ja, dom är roliga i Arena. Men, dom är paladiner och alla hatar paladiner. Pfft, snacka för dig själv. Vem hatar inte Paladiner? Edit: Hard like Heroics Redigerad 27 november, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vem hatar inte Paladiner? Edit: Hard like Heroics Haha! Har inte sett den förut, den ägde ju =D Equinox: Defender of the Horde Jävligt lång serie wow-comics, men de är verkligen bra. Fällde en tår vid det sista avsnittet :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Sitter och nötar som faan nu! Har 4 bars till 70 med palan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts