IceCandy Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Swampen <Monsterfabriken> Undead Warrior. Nu blev jag osäker. Har du misshandlat några Nelf dr00ds på senaste tiden då? Och hette någon utav dom isåfall Kimasxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Slutsats: Vill du ha pengar så skall du fanemej dra till Elwynn och farma herbs, och inte till Skettis. ye right En polare dingade 70 drog upp herb och hade epic flying innom en vecka, detta var dock innan skettis var overcrowded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Miggat till Talnivarr nu, pga att hela min klass lirade där, så man får lära uppp de små liven lite. Om någon spelar där, leta efter <Skitsur>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Nu blev jag osäker. Har du misshandlat några Nelf dr00ds på senaste tiden då? Och hette någon utav dom isåfall Kimasxi? Yes, du blev våldtagen av ett par fåglar i skettissjön, kunde inte motstå frestelsen att haka på när du hade så lite hp, sry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har min shaman där http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Hurfen Vart och när questar du? Vi möttes i Hellfire http://img230.imageshack.us/img230/2130/hejwy8.th.jpg Jag hade nog ganska tur i och med att han inte resistade, men den tog nog lite på självförtroendet ^^ Raeka säger: Vafan Raeka säger: pinsamt Raeka säger: Hur Raeka säger: gick Raeka säger: det till Plastpåse!? | säger: ^^ Plastpåse!? | säger: Print screen Raeka säger: Fan Raeka säger: Kommer skylla på lagg Raeka säger: som fan Raeka säger: och att 5 andra jumpade mig Plastpåse!? | säger: Haha Raeka säger: oj Raeka säger: såg att jag inte hade WF på vapnet nu Raeka säger: men ändå Raeka säger: en level 64 : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Photoshop + fake converastion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Photoshop + fake converastion. Öh? Antagligen så har dom snackat över MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Öh? Antagligen så har dom snackat över MSN. Ja, det gjorde vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Ja, det gjorde vi. Öh, jag är för trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Yes, du blev våldtagen av ett par fåglar i skettissjön, kunde inte motstå frestelsen att haka på när du hade så lite hp, sry! Meh, vad taskigt. Körde jag inte min "you evil yeti" macro då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Meh, vad taskigt. Körde jag inte min "you evil yeti" macro då? Jao, kanske. Du körde den iallafall när jag flög runt dig och Sikorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Miggat till Talnivarr nu, pga att hela min klass lirade där, så man får lära uppp de små liven lite. Om någon spelar där, leta efter <Skitsur>. Varför skulle jag nånsin vilja leta efter nå random noob? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Varför skulle jag nånsin vilja leta efter nå random noob? lol För att random noobs brukar hänga tillsammans. OHLOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Varför skulle jag nånsin vilja leta efter nå random noob? lol När var senast du rörde någon av det motsatta könet? När var senaste gången du såg solen? När var senaste gången du gick ifrån datorn? När var senaste gången du vart i skolan utan att bli kallad nörd? När var senaste gången du dödade någon phat boss i bwl där du kiteade alla drakar för du är så pro? Eller, föresten. Du behöver inte ens svara, jag kan redan svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Känn dig knäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Varför skulle jag nånsin vilja leta efter nå random noob? lol Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Varför skulle jag nånsin vilja leta efter nå random noob? lol För det första, lär dig skriva utan särskrivningar/felstavningar så kanske jag kan ta dig på allvar någon gång. För det andra är <skitsur> en guild, och alltså inte "nå random noob", ciao. Redigerad 25 november, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 När var senast du rörde någon av det motsatta könet? När var senaste gången du såg solen? När var senaste gången du gick ifrån datorn? När var senaste gången du vart i skolan utan att bli kallad nörd? När var senaste gången du dödade någon phat boss i bwl där du kiteade alla drakar för du är så pro? Eller, föresten. Du behöver inte ens svara, jag kan redan svaren. raeka^syrsomsaaatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 0 - 375 herbalism igår och idag. Det var jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jao, kanske. Du körde den iallafall när jag flög runt dig och Sikorka. Kom på en sak nu. Eftersom jag blev misshandlad av fåglar först, och du var den som dödade mig, så förlorade jag inte 10% durability. Thx m8 lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts