Siana Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Siana....det var du va? Jag stod och gjorde en massa emotes med någon rogue från Systembolaget om det var det du syftade på. ... Vadå /spit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Jag stod och gjorde en massa emotes med någon rogue från Systembolaget om det var det du syftade på. ... Vadå /spit? Haha den ruggen var jag. Tss tog spit för att få din uppmärksamhet så du inte lät det passa haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Var det du IceCandy jag råkade slå på i Skettis för nån dag sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Köp WoW och skaffa Glider Så du ochså O andra sidan så är det bara jag som inte kommer in på deras hemsida? :S hoppas inget har hänt. Redigerad 19 november, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Migrantat med Priesten från Burning Legion till Burning Blade. Blev helt enkelt trött på Burning Legion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 I can xploit lul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 För vad Bla bla bla, attitydsproblem.... Han håller på MoDo. Japp, därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Yay! Precis levlat 58 med Danzig, och tagit mig genom Dark Portal! http://img263.imageshack.us/img263/8572/danzigportaltn7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Yay! Precis levlat 58 med Danzig, och tagit mig genom Dark Portal! Åhh, jag kommer ihåg när jag gick igen där för första gången! Vackra minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Yay! Precis levlat 58 med Danzig, och tagit mig genom Dark Portal! Och du sitter och taggar med beatles ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Och du sitter och taggar med beatles ; ) Ja, det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Är 14 med min nya priest, denna gången ska jag fanimej inte sluta Men har lärt mig av mina misstag, förut körde jag bara quests då och då, nu försöker jag alltid ha några quests i loggen Någon annan som lirar ally på Sylvanas btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Är 14 med min nya priest, denna gången ska jag fanimej inte sluta Men har lärt mig av mina misstag, förut körde jag bara quests då och då, nu försöker jag alltid ha några quests i loggen Någon annan som lirar ally på Sylvanas btw? Vet inte om förstasidan är så jätteuppdaterad. Men kolla där. Jag spelar på Ragnaros i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Vet inte om förstasidan är så jätteuppdaterad. Men kolla där. Jag spelar på Ragnaros i alla fall Vad heter du på ragnaros? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Vad heter du på ragnaros? : ) Healve Alliance eller småbarnens förstaval? Ooh. Gissar på att det slår tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Healve Alliance eller småbarnens förstaval? Ooh. Gissar på att det slår tillbaka. Har min shaman där http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Hurfen Vart och när questar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Har min shaman där http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Hurfen Vart och när questar du? I Zangarmarsh med Marlek och Tîrîth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 I Zangarmarsh med Marlek och Tîrîth Kom till cenarion refuge eller in på msn och acceptera mig : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Var det du IceCandy jag råkade slå på i Skettis för nån dag sedan? Eheh, säkerligen. Sikorki tvingar mig till Skettis varje dag för guldets skull. Jag tjänade 5g på det jag fick sålt, medans han fick ihop x antal hundra guld under den dagen. Vad som sen var lustigt, var att jag bestämde mig för att sälja alla mina lowbie herbs på min Shammie alt. Min shammie tjänade sammanlagt 30g på en massa skitherbs (Typ silverleafs, Mageroyal och sånt..) Slutsats: Vill du ha pengar så skall du fanemej dra till Elwynn och farma herbs, och inte till Skettis. Btw, vad är ju för class/ras? Kommer i nuläget bara ihåg att jag blivit gankad av Warriors, Rogues, Hunters och någon Warlock dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Btw, vad är ju för class/ras? Kommer i nuläget bara ihåg att jag blivit gankad av Warriors, Rogues, Hunters och någon Warlock dära. Swampen <Monsterfabriken> Undead Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts