Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

ding, tog 70 med huntern igår. Han kastades genast in i BT och kom ut med shard of azzinoth (azeroth?) och Black bow of the betrayer.

priv rocks

Svårt, då man kan ta Illidan 3 man på en privat server.

Så det du kom ut med är inget att vara stolt över, säg till när du fått det på normal servers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt, då man kan ta Illidan 3 man på en privat server.

Så det du kom ut med är inget att vara stolt över, säg till när du fått det på normal servers.

Beror på vilken, och jag är både för lat för att lvla på retail, och för snål för att betala. Nej i helvete, privat tills jag dör

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hel helgs halv intensiv lirande med drullen då.

Halvvägs till "max" lvl på guest pass, dvs 20

10G atm.

hela fang setet.

det är typ allt hittils.

Jag är nöjd, nu blire att skaffa hela WoW tills nästa helg

Låter nice, skön start btw.

-----------------

För min del börjar pengarna äntligen rulla lite, dock tveksam om jag orkar spendera 5k på epic, får se hur det blir med det.

Lootade lite shit igår också så min char börjar sakta men säkert geara upp sig riktigt fint :whistling: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glider? wtf is taht?

Wowglider är en programvara som används i syftet att automatisera spelandet av det populära MMORPG:et "World of Warcraft".

Programmet använder bl.a. waypoints och diverse tekniker för att automatiskt skicka runt karaktären i världen och utföra enkla uppgifter, såsom att döda NPCs eller samla ihop pengar.

Att använda programmet strider mot World Of Warcrafts Terms of Service. Blir man upptäckt när man använder det är risken att man blir bannad stor

(Absolut inte taget från Wikipedia)

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor