iweX Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 www.curse.com -> Downloads -> Addons -> NAME Hittar då inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hittar då inte jag Omg look at this sexy girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Omg look at this sexy girl! Most sex girl I have ever seen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hittar då inte jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 =) Du som failar med att posta den där bilden ;// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jaha, då var man guildlös igen efter att ha blivit kickad från två ^^. Heh, du måste vara så jävla dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Heh, du måste vara så jävla dålig Hahah, här igen och nedvärderar andra? armory link plzor ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Någon här som kör på laughing skull horde? http://eu.wowarmory.com/search.xml?searchQ...;searchType=all Jag är längst up xD Blivit buggad efter jag bytte från al akir står att jag är alliance troll hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Du som failar med att posta den där bilden ;// lolwut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 ding, tog 70 med huntern igår. Han kastades genast in i BT och kom ut med shard of azzinoth (azeroth?) och Black bow of the betrayer. priv rocks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 priv rocks Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 ding, tog 70 med huntern igår. Han kastades genast in i BT och kom ut med shard of azzinoth (azeroth?) och Black bow of the betrayer. priv rocks Svårt, då man kan ta Illidan 3 man på en privat server. Så det du kom ut med är inget att vara stolt över, säg till när du fått det på normal servers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Svårt, då man kan ta Illidan 3 man på en privat server. Så det du kom ut med är inget att vara stolt över, säg till när du fått det på normal servers. Beror på vilken, och jag är både för lat för att lvla på retail, och för snål för att betala. Nej i helvete, privat tills jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Beror på vilken, och jag är både för lat för att lvla på retail, och för snål för att betala. Nej i helvete, privat tills jag dör Köp WoW och skaffa Glider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Hel helgs halv intensiv lirande med drullen då. Halvvägs till "max" lvl på guest pass, dvs 20 10G atm. hela fang setet. det är typ allt hittils. Jag är nöjd, nu blire att skaffa hela WoW tills nästa helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Hel helgs halv intensiv lirande med drullen då. Halvvägs till "max" lvl på guest pass, dvs 20 10G atm. hela fang setet. det är typ allt hittils. Jag är nöjd, nu blire att skaffa hela WoW tills nästa helg Låter nice, skön start btw. ----------------- För min del börjar pengarna äntligen rulla lite, dock tveksam om jag orkar spendera 5k på epic, får se hur det blir med det. Lootade lite shit igår också så min char börjar sakta men säkert geara upp sig riktigt fint . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Köp WoW och skaffa Glider Glider? wtf is taht? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Glider? wtf is taht? Wowglider är en programvara som används i syftet att automatisera spelandet av det populära MMORPG:et "World of Warcraft". Programmet använder bl.a. waypoints och diverse tekniker för att automatiskt skicka runt karaktären i världen och utföra enkla uppgifter, såsom att döda NPCs eller samla ihop pengar. Att använda programmet strider mot World Of Warcrafts Terms of Service. Blir man upptäckt när man använder det är risken att man blir bannad stor (Absolut inte taget från Wikipedia) Redigerad 19 november, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Glider? wtf is taht? http://www.mmoglider.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Siana....det var du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts