Siana Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Hur svår är den på en skala 1-10? Får se om jag vågar mig på ett försök i helgen Jag tycker den är väldigt häftig p g a att den är mer skillbased än gearbased. Men en av de jobbigaste delarna i den är när man kommer till scout-grupper. Det kommer lite scouts här och var som, så fort de aggras, springer iväg och slår på en trumma. Är de inte döda innan dess så kommer de pulla två nya eliter så de måste stoppas till varje pris. Sen är fjärde bossen enligt mig jäkligt jobbig. Inte jättekrånglig att förstå, men det är så mycket som kan hända och alla måste vara vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Fan vilken skoen gear jag har på min priest nu Gillar dessutom den nya patchen där +healing blir extra damage också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) När kommer Season1-gearet/vapnen kosta vanlig honor? EDIT: Btw, siana du lirade på kazzak right?, håll utkik efter systembolaget . Senaste dagarna har vi haft ett gäng ruggar i IF nästan varje kväll/natt haha, nolifers ftw . Redigerad 17 november, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 När kommer Season1-gearet/vapnen kosta vanlig honor? EDIT: Btw, siana du lirade på kazzak right?, håll utkik efter systembolaget . Senaste dagarna har vi haft ett gäng ruggar i IF nästan varje kväll/natt haha, nolifers ftw . När s3 kommer, om 2 veckor har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) När kommer Season1-gearet/vapnen kosta vanlig honor? EDIT: Btw, siana du lirade på kazzak right?, håll utkik efter systembolaget . Senaste dagarna har vi haft ett gäng ruggar i IF nästan varje kväll/natt haha, nolifers ftw . En guildie berättade om det, de hade visst klättrat upp på taken och skit. Iaf, ZA-macen enchantad och klar! (woot) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Siana Den är så ny så den finns inte på armory än. 1189 shadow damage med manatrinket, nörf. 12k+ med spelldmgtrinket \o/ Konkelbaer: Vad heter din präst? Redigerad 17 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 En guildie berättade om det, de hade visst klättrat upp på taken och skit. Iaf, ZA-macen enchantad och klar! (woot) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Siana Den är så ny så den finns inte på armory än. 1189 shadow damage med manatrinket, nörf. 12k+ med spelldmgtrinket \o/ Konkelbaer: Vad heter din präst? Jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Har "typ" börjat lirat litegrann, lirar atm på ett Guest Pass konto. Har en Tauren Druid på Daggerspine som heter Ichiban När guest pass tiden är slut så köper jag mig ett eget konto, jag gav helt enkelt upp det där med brorsans =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 En guildie berättade om det, de hade visst klättrat upp på taken och skit. Iaf, ZA-macen enchantad och klar! (woot) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Siana Den är så ny så den finns inte på armory än. 1189 shadow damage med manatrinket, nörf. 12k+ med spelldmgtrinket \o/ Konkelbaer: Vad heter din präst? Kardinalen Ett mycket bra namn på en präst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jävlar 1,2k, blabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jaha, då var man guildlös igen efter att ha blivit kickad från två ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jaha, då var man guildlös igen efter att ha blivit kickad från två ^^. För vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 För vad Han håller på MoDo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 För vad Allmänt olojal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Jaha, då var man guildlös igen efter att ha blivit kickad från två ^^. För vad Han håller på MoDo. Hahaha, dagens! Redigerad 17 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hur får man upp kordinaterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hur får man upp kordinaterna? Tanka nåt addon som visar coords. Cartographer är bra, coords och schyssta maps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hahaha, dagens! Jetekul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Tanka nåt addon som visar coords. Cartographer är bra, coords och schyssta maps! Vart tankar det då? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Vart tankar det då? ;o www.curse.com -> Downloads -> Addons -> NAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jetekul. Jag tyckte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts