Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Grejen med Rogues är att vid level 60 är det inte lika enkelt att döda folk längre, men då krävs det bara att sitta i stealth, vänta på att fienden börjar creepa eller liknande och sedan attackera. Visst, det är lite fegt, men långt ifrån "noobigt" eftersom Stealth fungerar mycket bra för att vänta ut fienden - det ÄR ett spelsätt och det fungerar nästan alltid, för enkelt ibland.

Du menar att det bara är rogues som gankar? bara rogues som gömmer sig och attackerar när fienden är som svagast? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rouge är lama jävlar om ni frågar mig. Vad man än gör är det omöjligt att veta om dom är i närheten. Fast jag har väl tur som är warrior och har rätt lätt att döda rouges. Deras läderarmor tål inte min Mortal Strike speciellt bra. Och Retall är roligt. När dom slår ett slag med en av sina daggers som ger kanske 60 skada så slår jag ett slag med min 2h-yxa som ger runt 200-300 skada. Och sen för att dom inte ska fega iväg kör man en rend på dom. O så för dom ska inte ska kuta runt som några miffon så kör man hamstring på dom.

Men iaf, dom är fega. Om det går dåligt så vanishar dom bara. Hur lamt är det egentligen inte?

swat: Jag brukar iofs lura vanliga spelare lite då o då med shadowmeld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rouge är lama jävlar om ni frågar mig. Vad man än gör är det omöjligt att veta om dom är i närheten. Fast jag har väl tur som är warrior och har rätt lätt att döda rouges. Deras läderarmor tål inte min Mortal Strike speciellt bra. Och Retall är roligt. När dom slår ett slag med en av sina daggers som ger kanske 60 skada så slår jag ett slag med min 2h-yxa som ger runt 200-300 skada. Och sen för att dom inte ska fega iväg kör man en rend på dom. O så för dom ska inte ska kuta runt som några miffon så kör man hamstring på dom.

Men iaf, dom är fega. Om det går dåligt så vanishar dom bara. Hur lamt är det egentligen inte?

Stunlock ftw ^^ I'm in your back, stabbing it with my dagger. ;P

Warriors är lätta, kan ta dme utan att dem får in en enda träff på mig =P

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besegrade Majordomo Executus igår, första hordekillen på servern, och gissa vem som blev första huntern med epic questen?.... jag ^_^ ... har fixat onyxia biten, och azuregos biten så har mitt epic quiver... måste dock döda 4 demoner (har dödat 1 så 3 kvar), får inte ha hjälp av någon inte ens mitt pet...

men vet nu ungefär hur jag ska handskas med dem... ska dock bort i en vecka imorgon men innan jag åker ska jag fixa alla buffs från felwood, blasted lands.. etc. så när jag kommer hem så ligger demonerna illa till >=D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater! (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater! (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar :ph34r: )

^_^^_^

Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare.

Kan någon säga vägen från Stormwind?

OBS. Jag är lvl 21 warrior

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^^_^

Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare.

Kan någon säga vägen från Stormwind?

OBS. Jag är lvl 21 warrior

Gurubashi Arena? Åk till Duskwood, om du inte vet vart det är så kan du komma dit genom Westfall eller Redridge, kolla på kartan och gå till vägen som går söderut mot Stranglethorn Vale. Följ vägen en bra bit ner (nästan längst ner i Stranglethorn) och du hittar Gurubashi Arena.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är hunter som jag så använder man Flare lite då och då och när man ser dom ett det bara att döda ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor