Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min account blev hackad för ett tag sen. R.I.P Steeldragon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lite förvånad.. Visste inte att Night Elf Hunters gå in i stealth Kan inte tauren hunters de? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lite förvånad.. Visste inte att Night Elf Hunters gå in i stealth Kan inte tauren hunters de? =( Shadowmeld? Det är Nightelfs racial skill, fast de kan inte röra sig i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fast den funkar bara på NPC om man gör det i pvp kommer folk bara låssas att dom inte ser sig och ladda up sin mana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Grejen med Rogues är att vid level 60 är det inte lika enkelt att döda folk längre, men då krävs det bara att sitta i stealth, vänta på att fienden börjar creepa eller liknande och sedan attackera. Visst, det är lite fegt, men långt ifrån "noobigt" eftersom Stealth fungerar mycket bra för att vänta ut fienden - det ÄR ett spelsätt och det fungerar nästan alltid, för enkelt ibland. Du menar att det bara är rogues som gankar? bara rogues som gömmer sig och attackerar när fienden är som svagast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du menar att det bara är rogues som gankar? bara rogues som gömmer sig och attackerar när fienden är som svagast? Igenteligen så är det det en rouge är byggd för men jag tror inte att man behöver vänta tills den börjar creepa :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Rouge är lama jävlar om ni frågar mig. Vad man än gör är det omöjligt att veta om dom är i närheten. Fast jag har väl tur som är warrior och har rätt lätt att döda rouges. Deras läderarmor tål inte min Mortal Strike speciellt bra. Och Retall är roligt. När dom slår ett slag med en av sina daggers som ger kanske 60 skada så slår jag ett slag med min 2h-yxa som ger runt 200-300 skada. Och sen för att dom inte ska fega iväg kör man en rend på dom. O så för dom ska inte ska kuta runt som några miffon så kör man hamstring på dom. Men iaf, dom är fega. Om det går dåligt så vanishar dom bara. Hur lamt är det egentligen inte? swat: Jag brukar iofs lura vanliga spelare lite då o då med shadowmeld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det är större skillnad i lägre levels, i de högra är differansen på karaktärs-statsen mindre. Ahhh, i c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Förstår inte vad jag gör fel? :'( tog mig 17 timmar (6 timmars AFK-tid kanske) att nå lvl 13 med min undead Rouge. tog mig 19 timmar att nå lvl 14 med min gnome mage. nån som kan ge tips på .. bästa spelsättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Förstår inte vad jag gör fel? :'( tog mig 17 timmar (6 timmars AFK-tid kanske) att nå lvl 13 med min undead Rouge. tog mig 19 timmar att nå lvl 14 med min gnome mage. nån som kan ge tips på .. bästa spelsättet? Från 1-20 borde updrag vara snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Förstår inte vad jag gör fel? :'( tog mig 17 timmar (6 timmars AFK-tid kanske) att nå lvl 13 med min undead Rouge. tog mig 19 timmar att nå lvl 14 med min gnome mage. nån som kan ge tips på .. bästa spelsättet? Vill du powerlvla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Rouge är lama jävlar om ni frågar mig. Vad man än gör är det omöjligt att veta om dom är i närheten. Fast jag har väl tur som är warrior och har rätt lätt att döda rouges. Deras läderarmor tål inte min Mortal Strike speciellt bra. Och Retall är roligt. När dom slår ett slag med en av sina daggers som ger kanske 60 skada så slår jag ett slag med min 2h-yxa som ger runt 200-300 skada. Och sen för att dom inte ska fega iväg kör man en rend på dom. O så för dom ska inte ska kuta runt som några miffon så kör man hamstring på dom. Men iaf, dom är fega. Om det går dåligt så vanishar dom bara. Hur lamt är det egentligen inte? swat: Jag brukar iofs lura vanliga spelare lite då o då med shadowmeld. Stunlock ftw ^^ I'm in your back, stabbing it with my dagger. Warriors är lätta, kan ta dme utan att dem får in en enda träff på mig =P Redigerad 22 juni, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du menar att det bara är rogues som gankar? bara rogues som gömmer sig och attackerar när fienden är som svagast? Nu gäller förstås inte detta alla, men de flesta. VVF = Våga Vara Feg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja men combat rogues suger =P Dessutom kräver itne druids mycket skill heller, root + moonfire, root + moonfire osv. Hrhr, GLHF säger jag bara. Försök döda något med root/MF repeat efter lvl 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Offtopic: Skönaste avataren Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Besegrade Majordomo Executus igår, första hordekillen på servern, och gissa vem som blev första huntern med epic questen?.... jag ... har fixat onyxia biten, och azuregos biten så har mitt epic quiver... måste dock döda 4 demoner (har dödat 1 så 3 kvar), får inte ha hjälp av någon inte ens mitt pet... men vet nu ungefär hur jag ska handskas med dem... ska dock bort i en vecka imorgon men innan jag åker ska jag fixa alla buffs från felwood, blasted lands.. etc. så när jag kommer hem så ligger demonerna illa till >=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater! (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Blev lite panikslagen när jag var ute och tog min vanliga morgonrunda till Hillsbrad Fothills, då jag plötsligt får syn på min guildpolare (och polare in real life) ligga i ett dike nära Stromgarde...stendöd :'(..ja, jag vet att det inte är nåt att lipa för men...En sann Grimclaw gråter för sina stupade kamrater! (Grimclaws heter guilden jag är med i med 8 medlemmar ) Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare. Kan någon säga vägen från Stormwind? OBS. Jag är lvl 21 warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag vill komma till den jäkla arenan där man krigar mot andra "rediga" spelare. Kan någon säga vägen från Stormwind? OBS. Jag är lvl 21 warrior Gurubashi Arena? Åk till Duskwood, om du inte vet vart det är så kan du komma dit genom Westfall eller Redridge, kolla på kartan och gå till vägen som går söderut mot Stranglethorn Vale. Följ vägen en bra bit ner (nästan längst ner i Stranglethorn) och du hittar Gurubashi Arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Rouge är lama jävlar om ni frågar mig. Vad man än gör är det omöjligt att veta om dom är i närheten. Fast jag har väl tur som är warrior och har rätt lätt att döda rouges. Deras läderarmor tål inte min Mortal Strike speciellt bra. Och Retall är roligt. När dom slår ett slag med en av sina daggers som ger kanske 60 skada så slår jag ett slag med min 2h-yxa som ger runt 200-300 skada. Och sen för att dom inte ska fega iväg kör man en rend på dom. O så för dom ska inte ska kuta runt som några miffon så kör man hamstring på dom. Men iaf, dom är fega. Om det går dåligt så vanishar dom bara. Hur lamt är det egentligen inte? swat: Jag brukar iofs lura vanliga spelare lite då o då med shadowmeld. Om man är hunter som jag så använder man Flare lite då och då och när man ser dom ett det bara att döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts