Bullet Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 <3 Den nya patchen! </3 den, jag kan bli disarmad å frostmane laggar sönder ;< sen flyttar dom runt i mitt träd å ger inte gratis respecc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Körde lite Zul'aman, jävligt seg instance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Nån här som spelar horde på Outland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Nån här som spelar horde på Outland? Mm, gizmo91(inte Gizmo) eller vad han heter gör det. Vet dock inte om han fortfarande lirar. Jag kör alliance på Outland =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Mjo jag lirar fortfarande, slutade lira ett tag men började för nån månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Mjo jag lirar fortfarande, slutade lira ett tag men började för nån månad sen Kanske ska byta min lock mot en priest som är på den servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Mjo jag lirar fortfarande, slutade lira ett tag men började för nån månad sen Hokaj. Har ju inte sett dig på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Hokaj. Har ju inte sett dig på ett tag Hehe -- Omigod Kael'thas är värsta bitchen , känns som vi kommer få nöta han i flera veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Hehe -- Omigod Kael'thas är värsta bitchen , känns som vi kommer få nöta han i flera veckor Vad heter du på severn? Smud, Min nya priest Har shdow gear på nu,men har 1646+healing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag kör alliance på Outland =o Ooh, då lär du stöta på folk från min guild gamla guild som migrerade dit. Zeus heter den. Omigod Kael'thas är värsta bitchen , känns som vi kommer få nöta han i flera veckor Jepp. Vi är också på honom. Har bara försökt en gång, men då fick vi inte ner vapnen i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 I ARE THE REAL GIZMO så de så! Mjeh, trött på druiden, försöker fixxa kara preq, måste göra durnholde och hittar ingen grupp som vill göra den när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tycker ZA var helt ok, verkar jäkligt gear-baserad men vad hade jag väntat mig? aja skönt att kunna köra kara mer än en gång i veckan nu iaf så man får geara upp sig lite och samtidigt raida lite 25-manna, gogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 I ARE THE REAL GIZMO så de så! Mjeh, trött på druiden, försöker fixxa kara preq, måste göra durnholde och hittar ingen grupp som vill göra den när jag vill VADÅ PVE DU ÄR DRUID SEPCCA RESTO OCH ÄG ARENA FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tycker ZA var helt ok, verkar jäkligt gear-baserad men vad hade jag väntat mig? aja skönt att kunna köra kara mer än en gång i veckan nu iaf så man får geara upp sig lite och samtidigt raida lite 25-manna, gogo. Hur svår är den på en skala 1-10? Får se om jag vågar mig på ett försök i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Fan vad enkelt Zul'aman var, vi one-shottade 4 första bossarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Fan vad enkelt Zul'aman var, vi one-shottade 4 första bossarna Congratz. Clearade skiten på en kväll på testrealm för ett tag sedan : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Zul'Aman var ju hur skön som helst! Hata scouts... Och fjärde bossen. I alla fall nådde vi fram till sista bossen, men vi var så trötta då så vi beslutade oss för att ta honom imorgon. Men vi gjorde ett par test, fan vad snygg eld det var! Summan av kardemumman fick jag i alla fall Amani Punisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Hur svår är den på en skala 1-10? Får se om jag vågar mig på ett försök i helgen Svårt att säga då vår guild inte var så haj på tacs osv utan vi bara röjde på, men utan att lösäa på någoting alls kom vi till fjärde efter det har vi inte hunnit mer eftersom den resettades rätt fort men vi börjar säkert om imorgon. Vår guild blev tvungna att köra flera olika grupper pga många online och så, ena gruppen kom bara till andra bossen under samma tid så jag vet itne riktigt hur svår A är, svårare än kara iallafall haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Håller på att geara upp min warrior. Prot warrior nu. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Håller på att geara upp min warrior. Prot warrior nu. :/ Vad heter du och villken server? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts