StellHell Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Gnomes har bäst racials iaf. Men ta något du drivs med. Om jag skulle börja idag så skulle jag göra en gnome female warr =D Jag vill, om jag någon gång orkar, lvla upp en dwarf female warrior. Detta mest för det måste ändå vara den minst spelade klassen, Female Dwarf. De enda 70's man sett är i princip priests som gjordes när dwarfs hade fearward. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Oj, typ. Blood Elf Paladin - horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag vill, om jag någon gång orkar, lvla upp en dwarf female warrior. Detta mest för det måste ändå vara den minst spelade klassen, Female Dwarf. De enda 70's man sett är i princip priests som gjordes när dwarfs hade fearward. Borde ju vara ganska lätt att fixa efter 2.3 pga boosten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Gjorde två nya UIs för min nya skärm... Men bägge två är scrappade. Edit: Hard Like Heroic. http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...;stream=Youtube StellHell: Dwarf Female Rogue bör du köra på i så fall. Redigerad 10 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Gjorde två nya UIs för min nya skärm... Men bägge två är scrappade. Edit: Hard Like Heroic. http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...;stream=Youtube StellHell: Dwarf Female Rogue bör du köra på i så fall. Mja. Skulle iofs också funka, men jag är mer sugen på en warrior. Har alltid velat ha en warrior, mest pga. att jag vill testa på att tanka som prot (druid tanking är så olikt i sättet) och rogue är såpass likt catform. En Dwarf Female ska lvlas upp iaf. Och det ska inte vara en mana user. Är riktigt jävla trött på klasser med mana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Mja. Skulle iofs också funka, men jag är mer sugen på en warrior. Har alltid velat ha en warrior, mest pga. att jag vill testa på att tanka som prot (druid tanking är så olikt i sättet) och rogue är såpass likt catform. En Dwarf Female ska lvlas upp iaf. Och det ska inte vara en mana user. Är riktigt jävla trött på klasser med mana. Kör på Warrior imo. Roligast av de klasser jag har spelat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Kör på Warrior imo. Roligast av de klasser jag har spelat =) Håller med, fast enda problemet är att när warriors blir nerfade blir de nerfade. Som patchen som kommer nu kommer vi få lite DPS-boost på Arms, men vi kommer kunna bli disarmade och sådant igen. Tycker inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Håller med, fast enda problemet är att när warriors blir nerfade blir de nerfade. Som patchen som kommer nu kommer vi få lite DPS-boost på Arms, men vi kommer kunna bli disarmade och sådant igen. Tycker inte om det. Nu kommer rogues ha en liiiiite större chans och vinna över good geard warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Är level 7 . Blev en Undead Warrior @ Al'Akir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Håller med, fast enda problemet är att när warriors blir nerfade blir de nerfade. Som patchen som kommer nu kommer vi få lite DPS-boost på Arms, men vi kommer kunna bli disarmade och sådant igen. Tycker inte om det.Jävligt kul om hunters får disarming shot också Är level 7 . Blev en Undead Warrior @ Al'Akir Undead Warrior är fränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Är level 7 . Blev en Undead Warrior @ Al'Akir Skönt att du inte valde servern Bladefist iaf. Den är lite...Död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Jävligt kul om hunters får disarming shot också Undead Warrior är fränt! ^^ Skönt att du inte valde servern Bladefist iaf. Den är lite...Död. Hehe, okej. men jag spelar med polaren som bor i gbg, Han boostar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Har inte sett så många Trolls som är warriors. iaf på Burning Legion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Kör på Warrior imo. Roligast av de klasser jag har spelat =) Jo, jag gillar warrior. Har en lvl 35 warrior jag lirade dom första lvlarna med Siana. Har en till warrior som jag lirade med Sniper. Min f.d. klasskompis bad mig hjälpa honom lvla upp hans warrior, så drog 52-59 åt honom. En annan klasskompis fick jag låna hans warrior i MC och tanka lite bossar. Har även fått låna min f.d. GM's warrior och tankat kara och likanande skit. Har alltid gillat warriors, men har aldrig orkat lvla upp en. Jag är för ovan att spela med en klass som har 0 självhealing, vilket gör att jag alltid dör för ofta. Ge mig en pocket healer och jag är lvl 70 om ett par dagar Håller med, fast enda problemet är att när warriors blir nerfade blir de nerfade. Som patchen som kommer nu kommer vi få lite DPS-boost på Arms, men vi kommer kunna bli disarmade och sådant igen. Tycker inte om det. nerfs är skit man får ta. Druid och lock's har också fått fina pisksnärtar. Är level 7 . Blev en Undead Warrior @ Al'Akir Hoppas för din del att du valde Female isf. Deras "krypande" stil dom använder är så jävla coolt. Även att dom voltar och grejar när dom har 2H. ---------------- Såja. Efter ett par 1% wipes för några veckor sedan lämnade vi Al'ar ifred. Vi hann faktist döda Solarian innan vi försökte på honom igen. Och denna gången gick det vägen. ---------------- Oh, btw. Server first. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Såja. Efter ett par 1% wipes för några veckor sedan lämnade vi Al'ar ifred. Vi hann faktist döda Solarian innan vi försökte på honom igen. Och denna gången gick det vägen. Najs, vi tog också Al'ar ikväll (tog honom ju dock för flera månader sen med förra guilden). Bara Kael'thas och Vashj kvar i T5-instancerna. Ja, jag har gått tillbaka till PvE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) @ StellHell Ja, Jag valde Female Finns på Al'Akir @ iwe. Pma Vart kan man hitta "Horde Commendation Signet" ? Har 82 Silver som lvl 10:a ^^ Redigerad 12 november, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Nu vet jag hur man farmar pengar iaf Går in i RFD och hoppar till alla bossar Sen DEar man dropsen Farmade 28 Small Radiant Shard igår. Stackade dom som 4 och sålde för 25g. Så det blev 175g när jag sålde allt Tog mig bara två timmar Redigerad 12 november, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 har börjat fundera på att börja köra Karazhan, har frågat 2 guilder och båda har sagt att jag har för dåligt gear för att vara med Nån av er som kanske vet vart man kan fixa bra PvE gear för hunters? Armory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) Nu vet jag hur man farmar pengar iaf Går in i RFD och hoppar till alla bossar Sen DEar man dropsen Farmade 28 Small Radiant Shard igår. Stackade dom som 4 och sålde för 25g. Så det blev 175g när jag sålde allt Tog mig bara två timmar Tar kanske en timme att göra daily quests som ger nästan lika mycket. Edit: Carlis, heroics, craftables är en bra början. Sedan får du söka dig till nystartade guilder. Redigerad 12 november, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Tar kanske en timme att göra daily quests som ger nästan lika mycket. Edit: Carlis, heroics, craftables är en bra början. Sedan får du söka dig till nystartade guilder. Äsch, har ingen 70 Har bara min 67 pala Men har börjat med en ny warrior nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts