Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har man ph4t skillz blir man aldrig gankad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Öhum , okej. Tror jag väljer realm Babelfish. Vad borde jag välja i low-level om jag ska tanka/heala i högre level Samt att det blir hyffsat kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Öhum , okej. Tror jag väljer realm Babelfish. Vad borde jag välja i low-level om jag ska tanka/heala i högre level Samt att det blir hyffsat kul? Vafan är det för server? Lirar du privat, din jävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Vafan är det för server? Lirar du privat, din jävel? ^_^ Skrev fel menar Bladefist/Trollbane Redigerad 10 november, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Paladin imo. Dom är roliga. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) ^_^ Skrev fel menar Bladefist BLACKOUT Agamaggan PvP Aggramar Normal Al'Akir PvP Arathor Normal Aszune Normal Azjol-Nerub Normal Bladefist PvP Bloodhoof Normal Bloodscalp PvP Burning Blade PvP Doomhammer Normal Draenor Normal Dragonblight Normal Emerald Dream Normal Sunstrider PvP Twilight's Hammer PvP Warsong PvP Zenedar PvP Samma Battlegroup! Levela fort så vi kan mötas i BG någon gång Redigerad 10 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 BLACKOUT Agamaggan PvP Aggramar Normal Al'Akir PvP Arathor Normal Aszune Normal Azjol-Nerub Normal Bladefist PvP Bloodhoof Normal Bloodscalp PvP Burning Blade PvP Doomhammer Normal Draenor Normal Dragonblight Normal Emerald Dream Normal Sunstrider PvP Twilight's Hammer PvP Warsong PvP Zenedar PvP Samma Battlegroup! Levela fort så vi kan mötas i BG någon gång Öhum , jag fattar inte? Oo Battlegroup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Öhum , jag fattar inte? Oo Battlegroup? Det är den grupp du hör till när det kommer till Battlegrounds. Du kan bara möta folk i ett Battleground som är i din Battlegroup t.ex om du spelar på Bladefist så kan du inte möta Siana, för han är i en annan Battlegroup! EDIT: Battlegrounds = Ptjaa..ett slagfält! Det finns 4 st Battlegrounds; Warsong Gulch (Capture the Flag liknande), Alterac Valley (En stor karta där målet är att ta över baser och i slutet döda motståndarens "ledare"), Arathi Basin (Om du spelat Battlefield i Conquest läge känner du igen dig. Du ska ta över baser och då börjar en mätare "ticka". Du vinner när mätaren nått 2000 och ju fler baser du har desto fortare vinner du) och slutligen Eye of the Storm som är den nyaste (En blandning mellan Warsong Gulch och Arathi Basin Redigerad 10 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Det är den grupp du hör till när det kommer till Battlegrounds. Du kan bara möta folk i ett Battleground som är i din Battlegroup t.ex om du spelar på Bladefist så kan du inte möta Siana, för han är i en annan Battlegroup! EDIT: Battlegrounds = Ptjaa..ett slagfält! Det finns 4 st Battlegrounds; Warsong Gulch (Capture the Flag liknande), Alterac Valley (En stor karta där målet är att ta över baser och i slutet döda motståndarens "ledare"), Arathi Basin (Om du spelat Battlefield i Conquest läge känner du igen dig. Du ska ta över baser och då börjar en mätare "ticka". Du vinner när mätaren nått 2000 och ju fler baser du har desto fortare vinner du) och slutligen Eye of the Storm som är den nyaste (En blandning mellan Warsong Gulch och Arathi Basin Aha, okej. Men det blir nog bra. Skulle nog mest vilja ha nån som kan hjälpa mig i början .. typ. Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" Öhum, Horde eller Alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Aha, okej. Men det blir nog bra. Skulle nog mest vilja ha nån som kan hjälpa mig i början .. typ. Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" Öhum, Horde eller Alliance? Horde eller Alliance? Hmm..svårt val, det borde du välja själv efter eget tycke och smak. Finns en myt om att Horde har mer moget folk, men det vet jag väl inte. Och tro nu inte att de är uppdelade i "Goda och Onda". Båda faktioner har båda sina bra och dåliga sidor. Själv skulle jag välja Horde om jag var tvungen börja om från allra första början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Alliance för horde är så jävla fula. (: ding70 warlock, yiha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Account Name: DIMPZ Date of Violation: 06/11/07 Character Name Involved: Swampen Type of violation: Racial/Ethnic comments via chat exploit Consequences for Account: Account suspended for 72 hours - Screenshot or it didn't happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Aha, okej. Men det blir nog bra. Skulle nog mest vilja ha nån som kan hjälpa mig i början .. typ. Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" Öhum, Horde eller Alliance? Vad var det du skulle vara, Druid? Det finns bara två raser som kan vara druider: Tauren (Horde) och Night Elf (Alliance). Det är bäst om du kollar deras "racials", d v s det som är unikt för endast den rasen. Sök på http://www.wowwiki.com och titta runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Horde eller Alliance? Hmm..svårt val, det borde du välja själv efter eget tycke och smak. Finns en myt om att Horde har mer moget folk, men det vet jag väl inte. Och tro nu inte att de är uppdelade i "Goda och Onda". Båda faktioner har båda sina bra och dåliga sidor. Själv skulle jag välja Horde om jag var tvungen börja om från allra första början Det ryktet gick väl mest Pre Tbc? Sen kanske det var att alliancer utnyttjade sina paladiner som dom blev kallde för omogna? OT: nörd? http://img259.imageshack.us/img259/7933/wowscrnshot111007200106ad8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vad var det du skulle vara, Druid? Det finns bara två raser som kan vara druider: Tauren (Horde) och Night Elf (Alliance). Det är bäst om du kollar deras "racials", d v s det som är unikt för endast den rasen. Sök på http://www.wowwiki.com och titta runt. Nää, han ska ju inte välja efter racials. Jag tycker man ska välja efter vilken ras man gillar mest helt enkelt, speciellt på sin första char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Gnomes har bäst racials iaf. Men ta något du drivs med. Om jag skulle börja idag så skulle jag göra en gnome female warr =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Night Elf Paladin blir det nog Kommer vara på Al'akir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Night Elf Paladin blir det nog Kommer vara på Al'akir Nelfs kan väl inte vara paladins, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Account Name: DIMPZ Date of Violation: 06/11/07 Character Name Involved: Swampen Type of violation: Racial/Ethnic comments via chat exploit Consequences for Account: Account suspended for 72 hours - Screenshot or it didn't happen! ÄGD ÄNDA IN I MUMINDALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nelfs kan väl inte vara paladins, eller? Nej. Dwarf, Human, Draenei eller Blood Elf har du att välja mellan, iweX. Kan vara smart att rolla Blood Elf eftersom det finns färre Paladins på Horde-sidan. Blood Elf ser ju nästan ut som Night Elf också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts