Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

^_^ ^_^ Skrev fel menar Bladefist :naughty:

BLACKOUT

Agamaggan PvP

Aggramar Normal

Al'Akir PvP

Arathor Normal

Aszune Normal

Azjol-Nerub Normal

Bladefist PvP

Bloodhoof Normal

Bloodscalp PvP

Burning Blade PvP

Doomhammer Normal

Draenor Normal

Dragonblight Normal

Emerald Dream Normal

Sunstrider PvP

Twilight's Hammer PvP

Warsong PvP

Zenedar PvP

Samma Battlegroup! Levela fort så vi kan mötas i BG någon gång -_-

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BLACKOUT

Agamaggan PvP

Aggramar Normal

Al'Akir PvP

Arathor Normal

Aszune Normal

Azjol-Nerub Normal

Bladefist PvP

Bloodhoof Normal

Bloodscalp PvP

Burning Blade PvP

Doomhammer Normal

Draenor Normal

Dragonblight Normal

Emerald Dream Normal

Sunstrider PvP

Twilight's Hammer PvP

Warsong PvP

Zenedar PvP

Samma Battlegroup! Levela fort så vi kan mötas i BG någon gång -_-

Öhum , jag fattar inte? Oo

Battlegroup? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhum , jag fattar inte? Oo

Battlegroup? -_-

Det är den grupp du hör till när det kommer till Battlegrounds. Du kan bara möta folk i ett Battleground som är i din Battlegroup t.ex om du spelar på Bladefist så kan du inte möta Siana, för han är i en annan Battlegroup!

:naughty:

EDIT: Battlegrounds = Ptjaa..ett slagfält! Det finns 4 st Battlegrounds; Warsong Gulch (Capture the Flag liknande), Alterac Valley (En stor karta där målet är att ta över baser och i slutet döda motståndarens "ledare"), Arathi Basin (Om du spelat Battlefield i Conquest läge känner du igen dig. Du ska ta över baser och då börjar en mätare "ticka". Du vinner när mätaren nått 2000 och ju fler baser du har desto fortare vinner du) och slutligen Eye of the Storm som är den nyaste (En blandning mellan Warsong Gulch och Arathi Basin

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är den grupp du hör till när det kommer till Battlegrounds. Du kan bara möta folk i ett Battleground som är i din Battlegroup t.ex om du spelar på Bladefist så kan du inte möta Siana, för han är i en annan Battlegroup!

:naughty:

EDIT: Battlegrounds = Ptjaa..ett slagfält! Det finns 4 st Battlegrounds; Warsong Gulch (Capture the Flag liknande), Alterac Valley (En stor karta där målet är att ta över baser och i slutet döda motståndarens "ledare"), Arathi Basin (Om du spelat Battlefield i Conquest läge känner du igen dig. Du ska ta över baser och då börjar en mätare "ticka". Du vinner när mätaren nått 2000 och ju fler baser du har desto fortare vinner du) och slutligen Eye of the Storm som är den nyaste (En blandning mellan Warsong Gulch och Arathi Basin

Aha, okej.

Men det blir nog bra.

Skulle nog mest vilja ha nån som kan hjälpa mig i början .. typ.

Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" -_-

Öhum, Horde eller Alliance?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, okej.

Men det blir nog bra.

Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" :naughty:

Horde eller Alliance? Hmm..svårt val, det borde du välja själv efter eget tycke och smak.

Finns en myt om att Horde har mer moget folk, men det vet jag väl inte.

Och tro nu inte att de är uppdelade i "Goda och Onda". Båda faktioner har båda sina bra och dåliga sidor.

Själv skulle jag välja Horde om jag var tvungen börja om från allra första början -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, okej.

Men det blir nog bra.

Laddar ner patchen och det har gått 15% "About 5 hours Left" -_-

Vad var det du skulle vara, Druid? Det finns bara två raser som kan vara druider: Tauren (Horde) och Night Elf (Alliance).

Det är bäst om du kollar deras "racials", d v s det som är unikt för endast den rasen. Sök på http://www.wowwiki.com och titta runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Horde eller Alliance? Hmm..svårt val, det borde du välja själv efter eget tycke och smak.

Finns en myt om att Horde har mer moget folk, men det vet jag väl inte.

Och tro nu inte att de är uppdelade i "Goda och Onda". Båda faktioner har båda sina bra och dåliga sidor.

Själv skulle jag välja Horde om jag var tvungen börja om från allra första början -_-

Det ryktet gick väl mest Pre Tbc? :naughty:

Sen kanske det var att alliancer utnyttjade sina paladiner som dom blev kallde för omogna? ^_^

OT: nörd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad var det du skulle vara, Druid? Det finns bara två raser som kan vara druider: Tauren (Horde) och Night Elf (Alliance).

Det är bäst om du kollar deras "racials", d v s det som är unikt för endast den rasen. Sök på http://www.wowwiki.com och titta runt.

Nää, han ska ju inte välja efter racials. Jag tycker man ska välja efter vilken ras man gillar mest helt enkelt, speciellt på sin första char.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor