Troxie Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Well, Yep. Fast tkr inte det är något jämnförbart eftersom om du går oom, får du ingen healing (= Oom som SP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Oom som SP? Japp? Man har inte oänligt med mana som SP, nej. -Shadow priest's i PvE (ssc/tk) går Oom. Även Shadowpriests i PvP går oom, 2vs2 iaf. Körde med en shadowpriest förr. Redigerad 7 november, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Japp? Man har inte oänligt med mana som SP, nej. -Shadow priest's i PvE (ssc/tk) går Oom. Även Shadowpriests i PvP går oom, 2vs2 iaf. Körde med en shadowpriest förr. I ssc/TK? Eh, nej. Har dragit nästan hela SSC med http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tmane&n=Lsn Och han wandar VÄLLDIGT sällan pga låg mana. Han har dock annan spec atm. Har också kört med han i 2v2 3v3 5v5 utan att han har fått mana issues såvida han inte bara dispellar. Och hans gear är bara kara/craft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 I ssc/TK? Eh, nej. Har dragit nästan hela SSC med http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tmane&n=Lsn Och han wandar VÄLLDIGT sällan pga låg mana. Han har dock annan spec atm. Har också kört med han i 2v2 3v3 5v5 utan att han har fått mana issues såvida han inte bara dispellar. Och hans gear är bara kara/craft. Men den där manan är det ju svårt att inte bli oom, ja vet att man är buffad i raids men ändå. du måste ju bara stå och mind flaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Men den där manan är det ju svårt att inte bli oom, ja vet att man är buffad i raids men ändå. du måste ju bara stå och mind flaya Han är ju disc/holy nu. Då får man mer mana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Han är ju disc/holy nu. Då får man mer mana Dpsa i shadowgear som holy disc? nu är jag borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Har shadow priest just nu (lvl 42) och det går bra. Har tänkt specca om till holy i lvl 58. Då kommer det att se ut så här antagligen. sen blir det att specca fullt i 70. Redigerad 7 november, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Dpsa i shadowgear som holy disc? nu är jag borta Hah, nej. Han loggade ut med shadowgear bara Edit, Läste fel förut. Trodde du menade att det var svårt att BLI oom, lol Men som SP får du ju en massa mana back och i PvE så har man ju en cycle med manapots i. Redigerad 7 november, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Nya shoulders, Inga gems jag vet Men det fanns inga noble topaz på AH. Känner mig ganska stolt över att ha startat denna guild med min kompis, idag dödade vi Hydross, Lurker, Morogrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Well, Yep. Fast tkr inte det är något jämnförbart eftersom om du går oom, får du ingen healing (= Det där argumentet håller väl ändå inte. "Mages är inte en bra klass, för om de går oom så kan de inte göra någon skada". Förresten kan man ju få healing ändå om man har dots uppe med VE. Glöm heller inte shadow fiend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Sprungit runt i IF i typ 2,5 timmar nu med bara rogues från gillet. Fortesnubbar var på oss ett tag men var ändå hur kul som hellst då fick ner riktigt många, nåväl har man inte roligare än så en onsdagsnatt så har man inte . Vi tog även ner Void Reaver och Maggy och lite smått och gott idag, lyckad raiddag dock inga loots för mig, får hoppas på det imorgon istället . Exil @ Kazzak FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Sprungit runt i IF i typ 2,5 timmar nu med bara rogues från gillet. Fortesnubbar var på oss ett tag men var ändå hur kul som hellst då fick ner riktigt många, nåväl har man inte roligare än så en onsdagsnatt så har man inte . Vi tog även ner Void Reaver och Maggy och lite smått och gott idag, lyckad raiddag dock inga loots för mig, får hoppas på det imorgon istället . Exil @ Kazzak FTW! Jag spelar också på Kazzak juh. Du ska gankas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Japp? Man har inte oänligt med mana som SP, nej. -Shadow priest's i PvE (ssc/tk) går Oom. Även Shadowpriests i PvP går oom, 2vs2 iaf. Körde med en shadowpriest förr. Jasså ? Jag har sällan problem med att gå OOM. Be din raid leader sätta dig i en grupp med en Resto shaman för Mana tide totem, Ha mana pots redo, Plus att jag brukar få innervates för att hålla gruppens mana regen uppe, sen har du ju självklart Shadowfiend. Och dom SP's som du har lirat med i SSC / TK måste vara dom största noobsen eftesom dom antagligen drar mind blast så fort den inte är på CD längre, och sedan en SW: Death direkt efter = OOM väldigt snabbt. Den enda fighten jag har haft mana problem med är faktist Morogrim eftersom det är en riktigt lång fight. Redigerad 8 november, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jasså ? Jag har sällan problem med att gå OOM. Be din raid leader sätta dig i en grupp med en Resto shaman för Mana tide totem, Ha mana pots redo, Plus att jag brukar få innervates för att hålla gruppens mana regen uppe, sen har du ju självklart Shadowfiend. Och dom SP's som du har lirat med i SSC / TK måste vara dom största noobsen eftesom dom antagligen drar mind blast så fort den inte är på CD längre, och sedan en SW: Death direkt efter = OOM väldigt snabbt. Den enda fighten jag har haft mana problem med är faktist Morogrim eftersom det är en riktigt lång fight. Dom går inte oom på två mins. Dom går oom på fights om morogrim, vashj eftersom den är så lång. Vi är på Keal'thas nu, vashj åkte ner för några veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jag spelar också på Kazzak juh. Du ska gankas. Ooh, visste jag inte, spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Minns ni Swifty? Han har gjort en ny film! http://www.veoh.com/videos/v1378659G2BFyyhT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Minns ni Swifty? Han har gjort en ny film! http://www.veoh.com/videos/v1378659G2BFyyhT Haha coolt Verkligen skillat det där med shield/onehand och spellreflect, det ser man inte i många filmer! Fast reflexes ftw. Någon trea inc? Verkar bara vara Season ett, fast bara sätt halva filmen. Dags o sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Haha coolt Verkligen skillat det där med shield/onehand och spellreflect, det ser man inte i många filmer! Fast reflexes ftw. Någon trea inc? Verkar bara vara Season ett, fast bara sätt halva filmen. Dags o sova. spellreflect är enkelt såg filmen för ett par månader sen dock, då han ville ha betalt för den. nån gav mig .html så jag inte behövde pröjsa ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Hej! Jag funderar på att börja med WoW nu igen till lovet som kommer härnäst. Men jag har 2 problem atm 1. jag har glömt bort lösenordet till "mitt" WoW konto (egentligen min brorsas som jag fick) 2. Jag har inte SQ för att kunna få lösenordet skickat till mig, och jag har ingen kontakt med brorsan längre. Finns det nått sätt som jag kan få tillbaka lösenet på kontot på? Jag har skivorna och REG nyckeln hemma Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 OHHHHHH fyfan vad rysningar jag fick när swifty körde wsg och det var som i första filmen och man tror han ska dö men texten "then alliance vent keep swifty up" och ready steady go började höras (fast remix). iof var det inte lika sköna tricks i nya filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts