Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Japp? Man har inte oänligt med mana som SP, nej.

-Shadow priest's i PvE (ssc/tk) går Oom. Även Shadowpriests i PvP går oom, 2vs2 iaf. Körde med en shadowpriest förr.

I ssc/TK? Eh, nej. Har dragit nästan hela SSC med http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tmane&n=Lsn

Och han wandar VÄLLDIGT sällan pga låg mana. Han har dock annan spec atm.

Har också kört med han i 2v2 3v3 5v5 utan att han har fått mana issues såvida han inte bara dispellar.

Och hans gear är bara kara/craft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I ssc/TK? Eh, nej. Har dragit nästan hela SSC med http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tmane&n=Lsn

Och han wandar VÄLLDIGT sällan pga låg mana. Han har dock annan spec atm.

Har också kört med han i 2v2 3v3 5v5 utan att han har fått mana issues såvida han inte bara dispellar.

Och hans gear är bara kara/craft.

Men den där manan är det ju svårt att inte bli oom, ja vet att man är buffad i raids men ändå. du måste ju bara stå och mind flaya

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dpsa i shadowgear som holy disc? nu är jag borta :naughty:

Hah, nej. Han loggade ut med shadowgear bara

Edit, Läste fel förut. Trodde du menade att det var svårt att BLI oom, lol

Men som SP får du ju en massa mana back och i PvE så har man ju en cycle med manapots i.

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, Yep. Fast tkr inte det är något jämnförbart eftersom om du går oom, får du ingen healing (=

Det där argumentet håller väl ändå inte. "Mages är inte en bra klass, för om de går oom så kan de inte göra någon skada". Förresten kan man ju få healing ändå om man har dots uppe med VE. Glöm heller inte shadow fiend.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprungit runt i IF i typ 2,5 timmar nu med bara rogues från gillet.

Fortesnubbar var på oss ett tag men var ändå hur kul som hellst då fick ner riktigt många, nåväl har man inte roligare än så en onsdagsnatt så har man inte :naughty:.

Vi tog även ner Void Reaver och Maggy och lite smått och gott idag, lyckad raiddag dock inga loots för mig, får hoppas på det imorgon istället ^_^ .

Exil @ Kazzak FTW!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprungit runt i IF i typ 2,5 timmar nu med bara rogues från gillet.

Fortesnubbar var på oss ett tag men var ändå hur kul som hellst då fick ner riktigt många, nåväl har man inte roligare än så en onsdagsnatt så har man inte :naughty: .

Vi tog även ner Void Reaver och Maggy och lite smått och gott idag, lyckad raiddag dock inga loots för mig, får hoppas på det imorgon istället :confused: .

Exil @ Kazzak FTW!

Jag spelar också på Kazzak juh. Du ska gankas. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp? Man har inte oänligt med mana som SP, nej.

-Shadow priest's i PvE (ssc/tk) går Oom. Även Shadowpriests i PvP går oom, 2vs2 iaf. Körde med en shadowpriest förr.

Jasså ? Jag har sällan problem med att gå OOM. Be din raid leader sätta dig i en grupp med en Resto shaman för Mana tide totem, Ha mana pots redo, Plus att jag brukar få innervates för att hålla gruppens mana regen uppe, sen har du ju självklart Shadowfiend.

Och dom SP's som du har lirat med i SSC / TK måste vara dom största noobsen eftesom dom antagligen drar mind blast så fort den inte är på CD längre, och sedan en SW: Death direkt efter = OOM väldigt snabbt.

Den enda fighten jag har haft mana problem med är faktist Morogrim eftersom det är en riktigt lång fight.

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså ? Jag har sällan problem med att gå OOM. Be din raid leader sätta dig i en grupp med en Resto shaman för Mana tide totem, Ha mana pots redo, Plus att jag brukar få innervates för att hålla gruppens mana regen uppe, sen har du ju självklart Shadowfiend.

Och dom SP's som du har lirat med i SSC / TK måste vara dom största noobsen eftesom dom antagligen drar mind blast så fort den inte är på CD längre, och sedan en SW: Death direkt efter = OOM väldigt snabbt.

Den enda fighten jag har haft mana problem med är faktist Morogrim eftersom det är en riktigt lång fight.

Dom går inte oom på två mins. Dom går oom på fights om morogrim, vashj eftersom den är så lång. Vi är på Keal'thas nu, vashj åkte ner för några veckor sen :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha coolt (w00t) Verkligen skillat det där med shield/onehand och spellreflect, det ser man inte i många filmer! Fast reflexes ftw. Någon trea inc? Verkar bara vara Season ett, fast bara sätt halva filmen. Dags o sova.

spellreflect är enkelt :huh:

såg filmen för ett par månader sen dock, då han ville ha betalt för den. nån gav mig .html så jag inte behövde pröjsa ;o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag funderar på att börja med WoW nu igen till lovet som kommer härnäst.

Men jag har 2 problem atm

1. jag har glömt bort lösenordet till "mitt" WoW konto (egentligen min brorsas som jag fick)

2. Jag har inte SQ för att kunna få lösenordet skickat till mig, och jag har ingen kontakt med brorsan längre.

Finns det nått sätt som jag kan få tillbaka lösenet på kontot på?

Jag har skivorna och REG nyckeln hemma

Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor