Siana Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ja. Men. Jag har liksom frågat folket på varenda server. Det var helt dött i SW på Kor'gall när jag kom dit, frågade i /2 och dom klagade där på att det var för lite folk och svårt att få party osv. På Haomarush så var det livat i SW och så klagade folket i /2 på att det var för många som kom dit. +så tror jag att majoriteten ifrån shadowmoon flyttade dit. Alltid kul att se oldtime faces. Och jag vet att det där om SW var ganska idiotiskt sagt eftersom det bara är en del av Outland och Azeroth men men.. IF och Shattrath ska man ju kolla i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Migrata till Haomarush så kommer imba DimpZ att ganka dig Yaman! ---- @Sikråka: Vet inte riktigt hur progressen är för alliancesidan, men de har iallafall en guild i BT Du var druid va? Då kan jag ju knappast få ihjäl dig, men gief en healer och we have a fight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Yaman! ---- @Sikråka: Vet inte riktigt hur progressen är för alliancesidan, men de har iallafall en guild i BT Du var druid va? Då kan jag ju knappast få ihjäl dig, men gief en healer och we have a fight! lol migrate done lol sikorka = resto men jag kan ordna en fight - min flickvän vs dig OCH JAG HELAR HENNE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 lol migrate done lol sikorka = resto men jag kan ordna en fight - min flickvän vs dig OCH JAG HELAR HENNE! DET kanske skulle funkat. Hrm. Btw, körde just Eye of teh storm. Lol, 14 ally vs 3 Horde.. Och vi förlorade. Det joinade fler hordes efter ett tag och dom lyckades på något konstigt sätt ta alla baser. När vi var uppe i 1943 pointz dessutom, och dom bara hade ~1k. Lewl på raidchatten också, alla bara gnällde om hur dåligt det gick och "UÄÄH stop teh zergin u morons" xD O' well. bai2ulol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 lol migrate done lol sikorka = resto men jag kan ordna en fight - min flickvän vs dig OCH JAG HELAR HENNE! Vad heter du då? Är det en Sikorka jag ska leta efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Vad heter du då? Är det en Sikorka jag ska leta efter? Kemoi, såvida han inte bytat i och med migraten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kemoi, såvida han inte bytat i och med migraten. Precis. Kemoi och Kimasxi ska du leta efter. woot, dödade nyss en warlock i mitt healinggear när jag attackerades av en lvl 63 mob.>> -- Kara imorgon med nya guilden, får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Precis. Kemoi och Kimasxi ska du leta efter. woot, dödade nyss en warlock i mitt healinggear när jag attackerades av en lvl 63 mob.>> -- Kara imorgon med nya guilden, får se hur det går. hmm. Sugig warlock? Vad för damage har du mot han? Moonfire? = oom. Drain mana dig, medans du är dottad + Fearad..+ Drain life drainar nog lätt ihopp Hp'n som du förlorat due to you dont have any fking INTERUPTS. Aja, Gj -70 Druid- <-- Halv aktiv. -66 Lock- <- Aktiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 vad för damage har du mot han? Moonfire? you dont have any fking INTERUPTS. -70 Druid- <-- Halv aktiv. -66 Lock- <- Aktiv! You should have a cup of l2p. The warlock aswell tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 EVIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hrrrm. Explain? Lista alla resto druids interupts, och hur man avbryter en lock från att drain mana/hp. Räkna inte med warstomp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hrrrm. Explain? Lista alla resto druids interupts, och hur man avbryter en lock från att drain mana/hp. Räkna inte med warstomp Druider har inte warstomp, Taurens har! lolz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Druider har inte warstomp, Taurens har! lolz. Mh. Ja, Fast bara taurens/Nelfs kan va druider, Och eftersom Sikorka inte är tauren, så ska man inte räkna in med Warstomp -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) blablalblalb ar nog lätt ihopp Hp'n som du förlorat due to you dont have any fking INTERUPTS. nuub, fuckihave. CYCLONE LOOOOOOL! BASH LOOOOOOL! MAIM LOOOOOOOL! Redigerad 6 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 nuub, fuckihave. CYCLONE LOOOOOOL! BASH LOOOOOOL! MAIM LOOOOOOOL! Happ, Warlocken va en lvl 50? Gratz till kill. Omöjligt att en resto druid tar en lock, Lock outlastar dig ända tills innervate/mana pool är slut. LÄTT, interuptsen när man är på en lock kan man inte räkna med, inte som resto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Happ, Warlocken va en lvl 50? Gratz till kill. Omöjligt att en resto druid tar en lock, Lock outlastar dig ända tills innervate/mana pool är slut. LÄTT, interuptsen när man är på en lock kan man inte räkna med, inte som resto. Lvl 70 med Felguard. 1 point i balance. Resten i resto. Resto gearet var på. Gick i cat någon gång och maimade. Använde cyclone 1 gång. Jag dödade han. Han var troligtvis ebay bög eller ngt.. Kämpa fick jag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Omöjligt att en resto druid tar en lock Men förfan. Inte omöjligt för någon klass att döda någon annan, oavsett spec. När jag spelade arena vid ungefär 1700-1800 rating hände det ofta att jag blev ensam kvar mot en annan klass. Resto druid är ju lätt den bästa healing klassen när det kommer till 1on1, och är ganska säker på att jag dödat warlocks x antal gånger i healing pvp gear. Även sett dueler där full merciless warriors förorar mot likgearade resto druider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Men förfan. Inte omöjligt för någon klass att döda någon annan, oavsett spec. När jag spelade arena vid ungefär 1700-1800 rating hände det ofta att jag blev ensam kvar mot en annan klass. Resto druid är ju lätt den bästa healing klassen när det kommer till 1on1, och är ganska säker på att jag dödat warlocks x antal gånger i healing pvp gear. Även sett dueler där full merciless warriors förorar mot likgearade resto druider. Errr..Försök ta en Affli lock om du är holy paladin. Edit : Locks är unika i sitt slag, De kan göra heavy dps medans de healar upp sig själv med SL/DL, Ingen annan dps class kan göra det? :/ Redigerad 7 november, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Edit : Locks är unika i sitt slag, De kan göra heavy dps medans de healar upp sig själv med SL/DL, Ingen annan dps class kan göra det? :/ Shadow Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Shadow Priest. Well, Yep. Fast tkr inte det är något jämnförbart eftersom om du går oom, får du ingen healing (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts