StellHell Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har börjat få mig en redig summa pengar med Warlocken nu, men vet inte riktigt vad jag ska spendera dem på. Funderade ett tag på att fortsätta spara och skaffa Epic Flying Mount, men är inte så säker. Eftersom jag inte har några professions(!) så kanske det skulle vara läge att levela ett? Jag har dock klarat mig utmärkt utan professions, men jag funderar ändå på att kanske levela Alchemy. Vad tycker ni jag ska göra? Inga profs är noob.. Speciellt på lvl 70. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Inga profs är noob.. Speciellt på lvl 70. xD Meh! - Beslutat mig för att spara pengarna tills vidare och börja levla Herbalism i veckan, och senare alchemy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Lirade lite nu ikväll, wee 4% kvar till lvl70 Blir att dinga imorrn dårå.. yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Lirade lite nu ikväll, wee 4% kvar till lvl70 Blir att dinga imorrn dårå.. yay Att du ens har tid att skriva på forum när du har 4% kvar ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Att du ens har tid att skriva på forum när du har 4% kvar ; ) Mjeh, tröttnade på ett quest jag höll på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Muahhaha dubbelpost Ding lvl70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) GZZZZZZZZZZZZZ! -- Skulle ni byta server om ni hade en guild som har problemz med kara, ingen guild på servern är grym nog att rövknulla BT och chatten ser ut såhär? Edit: fick precis reda på, 3k engelsktalande har lämnat ifrån ally, 2k ifrån horde. 90% av alla är ryssnar nu.. Redigerad 5 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 GZZZZZZZZZZZZZ! -- Skulle ni byta server om ni hade en guild som har problemz med kara, ingen guild på servern är grym nog att rövknulla BT och chatten ser ut såhär? Edit: fick precis reda på, 3k engelsktalande har lämnat ifrån ally, 2k ifrån horde. 90% av alla är ryssnar nu.. Ja, varför inte? Men förvänta dig inte att komma in i en BT-guild bara för du miggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 GZZZZZZZZZZZZZ! -- Skulle ni byta server om ni hade en guild som har problemz med kara, ingen guild på servern är grym nog att rövknulla BT och chatten ser ut såhär? Edit: fick precis reda på, 3k engelsktalande har lämnat ifrån ally, 2k ifrån horde. 90% av alla är ryssnar nu.. Migga frostmane! Sjukt skönt folk här. En hunter på frostmane fick corrupter ashbringer igår på nax funrun. <3 enchnantet <3 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ne&n=Nizzre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) frostmane är helt klart bäst såg dig idag du hade target på mig : ) Stevëx jaha de var inte du osm var den där huntern : > Redigerad 5 november, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Ja, varför inte? Men förvänta dig inte att komma in i en BT-guild bara för du miggar. lol noes. Blir glad om jag får en guild som kör kara utan att dö hela tiden.. Troxie: Det gäller bara till Dragonmaw, Haomarush eller Kor'gall. Dragonmaw suger. Folket på Kor'gall har för lite spelare. >Aimin for da Haomushroom.. Redigerad 5 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 lol noes. Blir glad om jag får en guild som kör kara utan att dö hela tiden.. Troxie: Det gäller bara till Dragonmaw, Haomarush eller Kor'gall. Dragonmaw suger. Folket på Kor'gall har för lite spelare. >Aimin for da Haomushroom.. Meeen, 120 kr kan du typ hitta utomhus på marken. Frooooooostmaaaane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Meeen, 120 kr kan du typ hitta utomhus på marken. Frooooooostmaaaane! 120 kronor är 2 pizzor och en 2liters cola, om man köper budgetpizzor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) 120 kronor är 2 pizzor och en 2liters cola, om man köper budgetpizzor. 120kr är också ett kilo +/- ost. Vad vill du komma fram till? Redigerad 5 november, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 120kr är också ett kilo +/- ost. Vad vill du komma fram till? Att jag heldre skulle lägga pengarna på Pizza och ost än att betala för att migrata när man kan göra det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Att jag heldre skulle lägga pengarna på Pizza och ost än att betala för att migrata när man kan göra det gratis. Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 lol noes. Blir glad om jag får en guild som kör kara utan att dö hela tiden.. Troxie: Det gäller bara till Dragonmaw, Haomarush eller Kor'gall. Dragonmaw suger. Folket på Kor'gall har för lite spelare. >Aimin for da Haomushroom.. Alla tre servrar har för lite spelare. Varför tror du annars det är free migration till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Migga frostmane! Sjukt skönt folk här. WAT HE SEID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Alla tre servrar har för lite spelare. Varför tror du annars det är free migration till dem? Ja. Men. Jag har liksom frågat folket på varenda server. Det var helt dött i SW på Kor'gall när jag kom dit, frågade i /2 och dom klagade där på att det var för lite folk och svårt att få party osv. På Haomarush så var det livat i SW och så klagade folket i /2 på att det var för många som kom dit. +så tror jag att majoriteten ifrån shadowmoon flyttade dit. Alltid kul att se oldtime faces. Och jag vet att det där om SW var ganska idiotiskt sagt eftersom det bara är en del av Outland och Azeroth men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Migrata till Haomarush så kommer imba DimpZ att ganka dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts