IceCandy Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 <3 Ryssar? Appropå ryssarna och alla andra idioter på realmen. Man kan migga nu. Shadowmoon --> Dragonmaw, Haomarush, Kor'gall. DO IT? IF:WHICH ONE!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Appropå ryssarna och alla andra idioter på realmen. Man kan migga nu. Shadowmoon --> Dragonmaw, Haomarush, Kor'gall. DO IT? IF:WHICH ONE!? DimpZ lirar på Haomarush och jag brukar titta in där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Appropå ryssarna och alla andra idioter på realmen. Man kan migga nu. Shadowmoon --> Dragonmaw, Haomarush, Kor'gall. DO IT? IF:WHICH ONE!? Kor'gall har jag hört gott om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Migga? Vad är detta för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Migga? Vad är detta för något? Migrera / Migrate = Flytta till en annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Migga? Vad är detta för något? Migration tror jag, Dvs byta server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Migration tror jag, Dvs byta server. Hihi, 2:a Har lite wowsug nu faktist, men ajg vill inte börja spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) lvl68 nu, typ 70% eller mer in skulle jag tro.. Tar nog 70 i helgen ~+830 healing nu.. pew pew Redigerad 2 november, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 lvl68 nu, typ 70% eller mer in skulle jag tro.. Tar nog 70 i helgen ~+830 healing nu.. pew pew ska ganka dig din jävel. vart är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) ska ganka dig din jävel. vart är du Så HS'a du när jag skulle pwna dig, haha, ägd Ding lvl69 editzor: ~850 healing Redigerad 3 november, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Appropå ryssarna och alla andra idioter på realmen. Man kan migga nu. Shadowmoon --> Dragonmaw, Haomarush, Kor'gall. DO IT? IF:WHICH ONE!? Hoppas alla ryssar miggar till samma server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Inga ryssar till Haomarush pl0x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 http://img110.imageshack.us/img110/6139/wowtrannyqq1.jpg Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) *bild* Hahaha! :x ITS A TRAP! Redigerad 3 november, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Så HS'a du när jag skulle pwna dig, haha, ägd Ding lvl69 editzor: ~850 healing shh ja kiteade dig med gun :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 http://img110.imageshack.us/img110/6139/wowtrannyqq1.jpg Hahaha! Haha, han ser ju skitkonstig ut? Är det en grafikbugg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Äntligen 41 med priesten. Skaffat mount och speccat om till shadow. Mycket roligare med shadow än holy. Priesten Redigerad 4 november, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har börjat få mig en redig summa pengar med Warlocken nu, men vet inte riktigt vad jag ska spendera dem på. Funderade ett tag på att fortsätta spara och skaffa Epic Flying Mount, men är inte så säker. Eftersom jag inte har några professions(!) så kanske det skulle vara läge att levela ett? Jag har dock klarat mig utmärkt utan professions, men jag funderar ändå på att kanske levela Alchemy. Vad tycker ni jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har börjat få mig en redig summa pengar med Warlocken nu, men vet inte riktigt vad jag ska spendera dem på. Funderade ett tag på att fortsätta spara och skaffa Epic Flying Mount, men är inte så säker. Eftersom jag inte har några professions(!) så kanske det skulle vara läge att levela ett? Jag har dock klarat mig utmärkt utan professions, men jag funderar ändå på att kanske levela Alchemy. Vad tycker ni jag ska göra? tailoring+mining/skinning för pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Har börjat få mig en redig summa pengar med Warlocken nu, men vet inte riktigt vad jag ska spendera dem på. Funderade ett tag på att fortsätta spara och skaffa Epic Flying Mount, men är inte så säker. Eftersom jag inte har några professions(!) så kanske det skulle vara läge att levela ett? Jag har dock klarat mig utmärkt utan professions, men jag funderar ändå på att kanske levela Alchemy. Vad tycker ni jag ska göra? Tailoring - Herbalism, så tvingar du alchemists i din guild att göra potions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts