Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tjenare.

Vet någon ungerfär hur lång tid det tar att köra i genom karazhan om man är där för första gången.

För jag har problemet att jag oftast inte kan köra dagar irad... utan får försöka ta det på en kväll isåfall.

För att qa som en prot speccad warrior e svin segt.....

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Vet någon ungerfär hur lång tid det tar att köra i genom karazhan om man är där för första gången.

För jag har problemet att jag oftast inte kan köra dagar irad... utan får försöka ta det på en kväll isåfall.

För att qa som en prot speccad warrior e svin segt.....

Första gången? Då lär man väl knappast ta alla bossar. Ni kommer väl till fjärde "bossen" aka opera event.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi fastnade i alla fall på Moroes första gången jag körde. :w000t:

Första gången min nuvarande guild körde kara så klarade vi Moroes och Attu utan några wipes alls.

Vi har fortfarande idag problem med Curator+Shade.

Ninjapullwipe är saker man vanligtvis räkna med också, eftersom alla typ alltid är flummiga.

För X antal veckor sedan så dog vi typ 5 gånger och hade forfarande inte klarat första bossen, fast då blev det som gnomeregan för oss också, dvs att alla mobs och maiden aggrar samtidigt.

Det är roligt som fan att raida med dom, men tror endå jag att jag ska fixa ny realm.

Shadowmoon suger. ,d

//SIKORKA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången min nuvarande guild körde kara så klarade vi Moroes och Attu utan några wipes alls.

Ninjapullwipe är saker man vanligtvis räkna med också, eftersom alla typ alltid är flummiga.

För X antal veckor sedan så dog vi typ 5 gånger och hade forfarande inte klarat första bossen, fast då blev det som gnomeregan för oss också, dvs att alla mobs och maiden aggrar samtidigt.

Det är roligt som fan att raida med dom, men tror endå jag att jag ska fixa ny realm.

Shadowmoon suger. ,d

//SIKORKA

:P:w000t:;)

Najs guild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shadowmoon suger. ,d

//SIKORKA

<3 Ryssar? :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde Kara första gången förra veckan, dock har guilden kört igenom den ett x antal gånger så kändes som om jag inte behövde göra speciellt mycket, tog mellan 3-4 timmar totalt (körde halva en kväll och resten dagen efter). Guilden kör nu SSC och tar även Gruul lätt som en plätt numera, perfekt för mig att komma såhär i efterhand och slippa wipe m.m. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack...det ger mig hopp om att även jag skall kunna raida kara...

upptäckte i tisdags kväll att jag hade en [grå] sko typ 125 armor leather på mig... istället för plate (kommer inte ihåg vad jag hade för skor)

förklarar en del varför jag känt mig sämre på sistånde (kanske ska sluta flumma runt 3-5 på natten aningen fuller och inte minnas vad man gjort dagen efter ... Men roligt e det)

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor