SilentViper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Vet inte om ni har sett detta. Blizzard har börjat med en ny betal metod att man ska kunna betala via tele-räkning eller nåt annat sätt. Källa WoW FZ Btw ny sida Redigerad 30 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Tjenare. Vet någon ungerfär hur lång tid det tar att köra i genom karazhan om man är där för första gången. För jag har problemet att jag oftast inte kan köra dagar irad... utan får försöka ta det på en kväll isåfall. För att qa som en prot speccad warrior e svin segt..... Redigerad 31 oktober, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Tjenare. Vet någon ungerfär hur lång tid det tar att köra i genom karazhan om man är där för första gången. För jag har problemet att jag oftast inte kan köra dagar irad... utan får försöka ta det på en kväll isåfall. För att qa som en prot speccad warrior e svin segt..... Första gången? Då lär man väl knappast ta alla bossar. Ni kommer väl till fjärde "bossen" aka opera event. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Första gången? Då lär man väl knappast ta alla bossar. Ni kommer väl till fjärde "bossen" aka opera event. Är det första gången för alla är jag osäker på om det ens är det. Vi fastnade i alla fall på Moroes första gången jag körde. Då hade vi i för sig skitkass gear... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Är det första gången för alla är jag osäker på om det ens är det. Vi fastnade i alla fall på Moroes första gången jag körde. Då hade vi i för sig skitkass gear... Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Vi fastnade i alla fall på Moroes första gången jag körde. Första gången min nuvarande guild körde kara så klarade vi Moroes och Attu utan några wipes alls. Vi har fortfarande idag problem med Curator+Shade. Ninjapullwipe är saker man vanligtvis räkna med också, eftersom alla typ alltid är flummiga. För X antal veckor sedan så dog vi typ 5 gånger och hade forfarande inte klarat första bossen, fast då blev det som gnomeregan för oss också, dvs att alla mobs och maiden aggrar samtidigt. Det är roligt som fan att raida med dom, men tror endå jag att jag ska fixa ny realm. Shadowmoon suger. ,d //SIKORKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Första gången min nuvarande guild körde kara så klarade vi Moroes och Attu utan några wipes alls. Vi har fortfarande idag problem med Curator+Shade. Ninjapullwipe är saker man vanligtvis räkna med också, eftersom alla typ alltid är flummiga. För X antal veckor sedan så dog vi typ 5 gånger och hade forfarande inte klarat första bossen, fast då blev det som gnomeregan för oss också, dvs att alla mobs och maiden aggrar samtidigt. Det är roligt som fan att raida med dom, men tror endå jag att jag ska fixa ny realm. Shadowmoon suger. ,d //SIKORKA Najs guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Första gången min nuvarande guild körde kara så klarade vi Moroes och Attu utan några wipes alls. Vi har fortfarande idag problem med Curator+Shade. Ninjapullwipe är saker man vanligtvis räkna med också, eftersom alla typ alltid är flummiga. För X antal veckor sedan så dog vi typ 5 gånger och hade forfarande inte klarat första bossen, fast då blev det som gnomeregan för oss också, dvs att alla mobs och maiden aggrar samtidigt. Det är roligt som fan att raida med dom, men tror endå jag att jag ska fixa ny realm. Shadowmoon suger. ,d //SIKORKA <3 Ryssar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 För oss tog det endast 5 timmar igår att klara hela Kara. Fast vi wipade dock bara en gång, på Moroes ^^. Fick även lite nya grejer, wristen från Attumen, daggers från Prince och Moroes. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...+Co&n=Sixxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 För oss tog det endast 5 timmar igår att klara hela Kara. Fast vi wipade dock bara en gång, på Moroes ^^. Fick även lite nya grejer, wristen från Attumen, daggers från Prince och Moroes. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...+Co&n=Sixxe Byt plats på daggerna för att bli den ultimata melee huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 För oss tog det endast 5 timmar igår att klara hela Kara. Fast vi wipade dock bara en gång, på Moroes ^^. Fick även lite nya grejer, wristen från Attumen, daggers från Prince och Moroes. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...+Co&n=Sixxe Min guild speedrunna Karazhan på två timmar 47 minuter en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Körde Kara första gången förra veckan, dock har guilden kört igenom den ett x antal gånger så kändes som om jag inte behövde göra speciellt mycket, tog mellan 3-4 timmar totalt (körde halva en kväll och resten dagen efter). Guilden kör nu SSC och tar även Gruul lätt som en plätt numera, perfekt för mig att komma såhär i efterhand och slippa wipe m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Min guild speedrunna Karazhan på två timmar 47 minuter en gång. ' Speedrunnade med Ninth order innan jag vart hackad. Tog ca 2 timmar 20 minuter. Maiden gick ner på mindre än 1 minut ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Byt plats på daggerna för att bli den ultimata melee huntern Hehe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 ' Speedrunnade med Ninth order innan jag vart hackad. Tog ca 2 timmar 20 minuter. Maiden gick ner på mindre än 1 minut ; ) Det är ganska snabbt, räknar ni även in dom sega bossarna då ? Nightbane, Netherspite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Det är ganska snabbt, räknar ni även in dom sega bossarna då ? Nightbane, Netherspite ? Yuup. Hade inte en enda manabreak i hela karazhan nästan. <3 shadowpriest Drog dock inte animal bosses. Detta var btw med dom bäst gearade i guilden bara för att se hur fort vi kunde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Yuup. Hade inte en enda manabreak i hela karazhan nästan. <3 shadowpriest Drog dock inte animal bosses. Detta var btw med dom bäst gearade i guilden bara för att se hur fort vi kunde göra det. sluta skriv här och flytta druiden!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 sluta skriv här och flytta druiden!11 Måste posta bild på passet igen för att dom ska investigata. Och ändå 1 månad kvar på PCT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) tack...det ger mig hopp om att även jag skall kunna raida kara... upptäckte i tisdags kväll att jag hade en [grå] sko typ 125 armor leather på mig... istället för plate (kommer inte ihåg vad jag hade för skor) förklarar en del varför jag känt mig sämre på sistånde (kanske ska sluta flumma runt 3-5 på natten aningen fuller och inte minnas vad man gjort dagen efter ... Men roligt e det) Redigerad 2 november, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Måste posta bild på passet igen för att dom ska investigata. Och ändå 1 månad kvar på PCT. whine.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts