Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Mmm överlev som en rogue 5 minuter i en stor raid :huh: En hunter kör flare = zerg, man har ju bara leather så man dör rätt snabbt. Rogue kräver skill för att spelas bra, vem som helst kan lira combat rogue och bara spamma ss+evis :P men jag vill se en combat rogue gå på en warrior.

Det är det jag menar.

Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst.

Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det jag menar.

Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst.

Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW.

:wacko:

Säkert 60% av alla mina eld bollar blir ressisted på någonting som bara är 3 levlar högre än mig.

Sen när man har dödat 3 monster så måste man sitta ner och dricka i 20 sekunder :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det jag menar.

Stell vad har hänt? du stavar så konstigt! :wacko: ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det jag menar.

Ja men combat rogues suger =P Dessutom kräver itne druids mycket skill heller, root + moonfire, root + moonfire osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför alla tror att rogue är en n00b class... finns det inga n00bs som spelar Hunters eller Druids eller? kanske inte finns en enda warrior som inte kan spela? stör mig ganska hårt på det.. VVR!! (Våga Välja Rogue) ^_^

Grejen med Rogues är att vid level 60 är det inte lika enkelt att döda folk längre, men då krävs det bara att sitta i stealth, vänta på att fienden börjar creepa eller liknande och sedan attackera. Visst, det är lite fegt, men långt ifrån "noobigt" eftersom Stealth fungerar mycket bra för att vänta ut fienden - det ÄR ett spelsätt och det fungerar nästan alltid, för enkelt ibland.

Nu gäller förstås inte detta alla, men de flesta. VVF = Våga Vara Feg!

Slutsats: Lät inte så kul va? Det är det i alla fall inte.

Spelar Priest på Frostwhisper just nu, men har en Rogue på Dunemual (= sämsta servern!!!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor