swat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Är det någon som will ta mig till battlegroundet i warsong gulch? helst nån som är level 20 - 30 . på bladefist! Redigerad 21 juni, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 " ta mig till battlegroundet i warsong gulch"?.. Kan du inte gå dit ensam? Eller undrar du var det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mmm överlev som en rogue 5 minuter i en stor raid En hunter kör flare = zerg, man har ju bara leather så man dör rätt snabbt. Rogue kräver skill för att spelas bra, vem som helst kan lira combat rogue och bara spamma ss+evis men jag vill se en combat rogue gå på en warrior. Det är det jag menar. Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst. Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är det jag menar. Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst. Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW. Säkert 60% av alla mina eld bollar blir ressisted på någonting som bara är 3 levlar högre än mig. Sen när man har dödat 3 monster så måste man sitta ner och dricka i 20 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är det jag menar. Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst. Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW. Stell vad har hänt? du stavar så konstigt! .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Stell vad har hänt? du stavar så konstigt! .. För mycket WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Säkert 60% av alla mina eld bollar blir ressisted på någonting som bara är 3 levlar högre än mig. Sen när man har dödat 3 monster så måste man sitta ner och dricka i 20 sekunder 20 sek? Jag sitter ~60 sek för att återställa manan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är det jag menar. Rogues och mages är dom lättaste n00b classerna eftersom dom har såpass hög DPS tror n00ben att han kan ta vad som hällst. Låt samma n00b spela druid eller hunter och vipps så kommer han trötna och sluta spela WoW. Ja men combat rogues suger =P Dessutom kräver itne druids mycket skill heller, root + moonfire, root + moonfire osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 20 sek? Jag sitter ~60 sek för att återställa manan ´Jaa men om man dricker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Lol, combat är för mesar/noobs/idioter a.k.a skitungar assination och subitely ska man ha, ska skaffa Prepation eller vad den heter, tar bort cooldown på alla andra rogues abillites känn på 2 cold blood, sprint, evasion, vanish, try catch me lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Var kan man skaffa Prepation ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 ´Jaa men om man dricker. Jag snackade alltså om att sitta och dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Var kan man skaffa Prepation ? Tier2 talent i subtetly trädet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kände mig lite sur när jag fick reda på att Warsong Gulch var för lvl 21+ . Här har man vandrat ända från Ironforge till Ashenvale bara för att få testa battlegrounds..aja, det är ju bara en lvl som skiljer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 haha, roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Även när du är level 21 och får spela så kommer du få grovstryck av alla level 30 där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Oo oj, men orka lixom, jag e lvl 52 och kör med alla fula lvl 60's , jag får inte stor stryk, inte så stor skilland ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Oo oj, men orka lixom, jag e lvl 52 och kör med alla fula lvl 60's , jag får inte stor stryk, inte så stor skilland ändå Det är större skillnad i lägre levels, i de högra är differansen på karaktärs-statsen mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag förstår inte varför alla tror att rogue är en n00b class... finns det inga n00bs som spelar Hunters eller Druids eller? kanske inte finns en enda warrior som inte kan spela? stör mig ganska hårt på det.. VVR!! (Våga Välja Rogue) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag förstår inte varför alla tror att rogue är en n00b class... finns det inga n00bs som spelar Hunters eller Druids eller? kanske inte finns en enda warrior som inte kan spela? stör mig ganska hårt på det.. VVR!! (Våga Välja Rogue) Grejen med Rogues är att vid level 60 är det inte lika enkelt att döda folk längre, men då krävs det bara att sitta i stealth, vänta på att fienden börjar creepa eller liknande och sedan attackera. Visst, det är lite fegt, men långt ifrån "noobigt" eftersom Stealth fungerar mycket bra för att vänta ut fienden - det ÄR ett spelsätt och det fungerar nästan alltid, för enkelt ibland. Nu gäller förstås inte detta alla, men de flesta. VVF = Våga Vara Feg! Slutsats: Lät inte så kul va? Det är det i alla fall inte. Spelar Priest på Frostwhisper just nu, men har en Rogue på Dunemual (= sämsta servern!!!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts