DimpZ Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Vad hade du innan? Thunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Det här är en tråd som man diskuterar om saker innuti WoW och saker som har med WoW att göra t.ex. gear eller sådant. Inte "jag tycker inte om wow för jag är en dramahora höhö." Vill du tjaffsa om WoW, gå och gör en ny tråd om varför du tycker det, argumentera så att vi håller med och håll dig till ämnet. Gtfo. Lägg ner wow nu, det suger Du tror verkligen att jag kommer argumentera så ni håller med? Ämnet är wow ditt öga, och det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Lägg ner wow nu, det suger Du tror verkligen att jag kommer argumentera så ni håller med? Ämnet är wow ditt öga, och det suger Du suger. Vill du suga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Lägg ner wow nu, det suger Du tror verkligen att jag kommer argumentera så ni håller med? Ämnet är wow ditt öga, och det suger Undrar hur många som slutar wow pga dig. Säkert jättemånga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars Jag är trådens cooling, och jag skiter i vem du är. Det var en ban du ville ha, det är en ban du kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Weee lvl67 nu +808 healing, lifebloom tickar 300 / sec.. feral speccad.. skulle va najs att specca resto bara för att se vad den gör då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Alterac Valley weeken FTW! 45k Honor den här helgen, har en lock galen polare som verkligen /-.-'\ enjoyar o köra på en 62 lock, Mot 70's~. Så vi har fixat 20k var, Måndag kvar nu. Sparar till gladiator sakerna, brrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Alterac Valley weeken FTW! 45k Honor den här helgen, har en lock galen polare som verkligen /-.-'\ enjoyar o köra på en 62 lock, Mot 70's~. Så vi har fixat 20k var, Måndag kvar nu. Sparar till gladiator sakerna, brrrr Orkar bara med två laggiga AV's, sen blir det alltid exit game och runkning -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Orkar bara med två laggiga AV's, sen blir det alltid exit game och runkning -.- Kan också tillägga att jag kör 3 matcher, Leachar resten medans jag spelar Flash TD. Roflmao. AV suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Thunder! Hade hellre skaffat Deep Thunder/Stormherald. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Hade hellre skaffat Deep Thunder/Stormherald. :s Ja självklart! Men då måste jag fixa mina Primal Nethers, det tar tid om ingen kör heroics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja självklart! Men då måste jag fixa mina Primal Nethers, det tar tid om ingen kör heroics Alla kör heroic mech. Du får 5 badges på 1 run. = 1 Primal nether på 2 dagar. och kanske en från bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Alla kör heroic mech. Du får 5 badges på 1 run. = 1 Primal nether på 2 dagar. och kanske en från bossen Med ingen menar han sig själv, och kör man inte heroics får man inga badges och heller inga primals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars Du är en idiot och borde välja något vettigt att skriva om istället, typ varför gtasajten får en anstormning av kids runt loven, finns kanske något samband? Sen att du är 12 år och ni har höstlov, det märks eftersom antalet idiotposts har ökat med 300%. Edit: Ah, bannad ? Redigerad 30 oktober, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Sökes en Mace specc med MS, Death Wish & Second Wind (PvP specc ofc) Eller borde jag vänta tills nästa patch innan jag speccar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Sökes en Mace specc med MS, Death Wish & Second Wind (PvP specc ofc) Eller borde jag vänta tills nästa patch innan jag speccar om? Jag tycker att du borde fråga i Warrior forumet på www.wow-europe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Sökes en Mace specc med MS, Death Wish & Second Wind (PvP specc ofc) Eller borde jag vänta tills nästa patch innan jag speccar om? Helt hardcore svårt att söka på google/armory/woweurope's forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag tycker att du borde fråga i Warrior forumet på www.wow-europe.com Provar väl det Helt hardcore svårt att söka på google/armory/woweurope's forum? Ett Forum är till för att fråga på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Provar väl det Ett Forum är till för att fråga på.... Du är inte smart alltså. AAAH TOG MIG 2 MIN ATT HITTA INSAAANE! http://eu.wowarmory.com/character-talents....and&n=Edril Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Du är inte smart alltså. AAAH TOG MIG 2 MIN ATT HITTA INSAAANE! http://eu.wowarmory.com/character-talents....and&n=Edril Tack men jag hitta redan en... får väl jämföra vilken som passar mig bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts