Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det här är en tråd som man diskuterar om saker innuti WoW och saker som har med WoW att göra t.ex. gear eller sådant. Inte "jag tycker inte om wow för jag är en dramahora höhö."

Vill du tjaffsa om WoW, gå och gör en ny tråd om varför du tycker det, argumentera så att vi håller med och håll dig till ämnet. Gtfo.

Lägg ner wow nu, det suger ;) Du tror verkligen att jag kommer argumentera så ni håller med?

Ämnet är wow ditt öga, och det suger :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här :unsure: Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar -_- du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars

Jag är trådens cooling, och jag skiter i vem du är.

Det var en ban du ville ha, det är en ban du kommer få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alterac Valley weeken FTW! 45k Honor den här helgen, har en lock galen polare som verkligen /-.-'\ enjoyar o köra på en 62 lock, Mot 70's~. Så vi har fixat 20k var, Måndag kvar nu. Sparar till gladiator sakerna, brrrr :mellow:

Orkar bara med två laggiga AV's, sen blir det alltid exit game och runkning -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här :doh: Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar -_- du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars

Du är en idiot och borde välja något vettigt att skriva om istället, typ varför gtasajten får en anstormning av kids runt loven, finns kanske något samband?

Sen att du är 12 år och ni har höstlov, det märks eftersom antalet idiotposts har ökat med 300%.

Edit: Ah, bannad ?

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor