Sikorka Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Den har 40intelect. Inte sämst men inte överdrivet bra heller. Har den och använder den knappt Varför inte? .__. Juste. 40 int. Int>sta@raid/instances imo tho. more mp5=less mana pots. more mp5+alchemist's stone=no mana pots at all lool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Eftersom du måste ha stackat ett visst antal gånger innan Mp5'n blir 'BRA' fast när du har gjort det är det bara 5 sec kvar ; No huge difference. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Eftersom du måste ha stackat ett visst antal gånger innan Mp5'n blir 'BRA' fast när du har gjort det är det bara 5 sec kvar ; No huge difference. :/ Jag spammar jämt lifebloom+reju så det tror jag nog allt ska lösa sig ändå. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tyskar som ska raida ssc i live TV Interjuver och skit atm mms://stream.giga.de/GIGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Den har 40intelect. Inte sämst men inte överdrivet bra heller. Har den och använder den knappt Jag har faktiskt använt den på min Shadowpriest t o m, tycker den är jävligt bra. Använde den när jag hade dåligt med int på resterande gear. Inte bara ger den 600 mana, use är helt ok med. Visst måste man spamma en del instant spells för att få nytta för den, men i långa bossfighter så hjälper den fortfarande. Min mana går inte upp allteftersom jag använder den, men den stannar på samma nivå. Dock kan jag även tjäna mana på den om jag spammar rank 1- SW:P, men det har inte behövts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tyskar som ska raida ssc i live TV Interjuver och skit atm mms://stream.giga.de/GIGA Åhh, är det bara för mig det stannar var 5e sekund och buffrar? Skulle vara väldigt intressant att se dem spela. eller dem kanske är klara nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Heala var roliagare än jag trodde i battlegrounds : P' Synd bara att hackern renamade min druid till något så bögigt som danza ; ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Sweet, fick en ny +160 healing mace lvl66 och +779 healing! Speccade feral igen, alldeles för segt att lvla resto Redigerad 26 oktober, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Off-topic: Jag blir så rädd. On-topic: Warcraft suger. Haha så jvla rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Haha så jvla rätt Att du ens orkar lägga ner tid på att skapa nya andvändare för att posta skit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Att du ens orkar lägga ner tid på att skapa nya andvändare för att posta skit med Du, vetarN uppåtpil, om du inte är helt bländad av alla wowgrejer kanske du ser att jag skapade denna för ca 2 år sen Men eftersom detta är en tråd som antagligen är till för diskussion så förstår jag inte varför du kallar mina åsikter för skitsaker, omogna huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) omogna huvud Redigerad 26 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Du, vetarN uppåtpil, om du inte är helt bländad av alla wowgrejer kanske du ser att jag skapade denna för ca 2 år sen Men eftersom detta är en tråd som antagligen är till för diskussion så förstår jag inte varför du kallar mina åsikter för skitsaker, omogna huvud Tuffing där. Vi skiter i om du gillar wow eller inte, men om du bara ska hacka på folk och snacka skit så gtfo plix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tuffing där. Vi skiter i om du gillar wow eller inte, men om du bara ska hacka på folk och snacka skit så gtfo plix. Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars Deja vú Det är min ban på fuska.se btw : ( Redigerad 26 oktober, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King2 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Deja vú Det är min ban på fuska.se btw : ( min polares ban ligger på det. gissa inte på King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars Det här är en tråd som man diskuterar om saker innuti WoW och saker som har med WoW att göra t.ex. gear eller sådant. Inte "jag tycker inte om wow för jag är en dramahora höhö." Vill du tjaffsa om WoW, gå och gör en ny tråd om varför du tycker det, argumentera så att vi håller med och håll dig till ämnet. Gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Yay, downade Nightbane igår för första gången! Innan dess hade jag också fått T4-hjälmen av Prince Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Joinade en ny randomguild igår, tog ner Romeo & Julia, fick Despair. Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Joinade en ny randomguild igår, tog ner Romeo & Julia, fick Despair. Yeah! Vad hade du innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts