Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Den har 40intelect. Inte sämst men inte överdrivet bra heller. Har den och använder den knappt :mellow:

Jag har faktiskt använt den på min Shadowpriest t o m, tycker den är jävligt bra.

Använde den när jag hade dåligt med int på resterande gear. Inte bara ger den 600 mana, use är helt ok med. Visst måste man spamma en del instant spells för att få nytta för den, men i långa bossfighter så hjälper den fortfarande. Min mana går inte upp allteftersom jag använder den, men den stannar på samma nivå. Dock kan jag även tjäna mana på den om jag spammar rank 1- SW:P, men det har inte behövts. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du ens orkar lägga ner tid på att skapa nya andvändare för att posta skit med

Du, vetarN uppåtpil, om du inte är helt bländad av alla wowgrejer kanske du ser att jag skapade denna för ca 2 år sen :)

Men eftersom detta är en tråd som antagligen är till för diskussion så förstår jag inte varför du kallar mina åsikter för skitsaker, omogna huvud :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, vetarN uppåtpil, om du inte är helt bländad av alla wowgrejer kanske du ser att jag skapade denna för ca 2 år sen :)

Men eftersom detta är en tråd som antagligen är till för diskussion så förstår jag inte varför du kallar mina åsikter för skitsaker, omogna huvud :mellow:

Tuffing där.

Vi skiter i om du gillar wow eller inte, men om du bara ska hacka på folk och snacka skit så gtfo plix.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tuffing där.

Vi skiter i om du gillar wow eller inte, men om du bara ska hacka på folk och snacka skit så gtfo plix.

Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här :mellow: Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar :) du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här :mellow: Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar :) du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars

Deja vú

Det är min ban på fuska.se btw : (

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe sluta grina! Jag får ha mina åsikter, och ja, jag får uttrycka dom här ;) Och nej jag har inte hackat på nån eftersom han kallade mina åsikter för skit, det gör tydligen du också så go toffs pixlar ^_^ du som är trådens cooling kan väl banna mig till 2033 annars

Det här är en tråd som man diskuterar om saker innuti WoW och saker som har med WoW att göra t.ex. gear eller sådant. Inte "jag tycker inte om wow för jag är en dramahora höhö."

Vill du tjaffsa om WoW, gå och gör en ny tråd om varför du tycker det, argumentera så att vi håller med och håll dig till ämnet. Gtfo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor