Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kek, lvl64, feral... Andra gången i underbog (första gången med min mage för x antal månader sen) och jag får heala! :mellow:

Bara en wipe, på sista bossen fast det var pga att jag blev suspended out of range :rolleyes: Ska nog specca resta om en eller två lvlar..

edit: btw :) på Lifebloom

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag skulle till Thousand Needles, var vid typ RFK och RFD, så dödade jag lite 20-25 mobs på vägen för att få upp min skill med wanden. Dödade en Stormhide och fick syn på den här yxan: Razor's Edge.

En level 18 twink drop. Ska iaf sälja den på AH. Får se hur högt den yxan kommer att säljas för :rolleyes: .

Edit: Vet nog att ingen bryr sig, men ändå... Har ju mina egna åsikter :mellow:

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muhaha... lvl65, speccat resto.. har typ +583 healing :confused:

Gjorde nyss en runda SP, vi hade ingen tank så en hunters pet fick göra jobbet, paladin hjälpte till lite om de var många mobs.. gick bra, en av de bästa SP rundorna hittills :mellow:

Typ 50% kvar till 66, hoppas att zalcinowa håller sitt löfte om att hjälpa mig upp till 70

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på med prequesterna till Karazhan just nu, och har kommit till delen då man ska in i Dark Portal men först så måste jag rädda Thrall ifrån Old hillsbrad, är det en quest man måste fixa eller är det bara att dra in i Durnholde?

Inget attunement för Durnholde. Du måste dock köra Durnholde innan du kan fara in till Black Morass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiie, lvl66 :)

+698 healing :mellow:

Imba.>

--

Körde karazhan igår.

Dödade

Curator (Mage, Warlock och Hunter T4 droppades, samt staffen) - En warlock ville ha så fick inte den.

Shade (Den där imba trinketen med 40sta och 20mp5 per spellcast som kan stacka i 20 sec eller ngt) - Priest, pala och jag rollade. Jag rollade 1.

Chess. (spell dmg ring och rouge/druid waist) - En annan fick ist för mig.

JAG VILL HA EPICS!

NUUUUU! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imba.>

--

Körde karazhan igår.

Dödade

Curator (Mage, Warlock och Hunter T4 droppades, samt staffen) - En warlock ville ha så fick inte den.

Shade (Den där imba trinketen med 40sta och 20mp5 per spellcast som kan stacka i 20 sec eller ngt) - Priest, pala och jag rollade. Jag rollade 1.

Chess. (spell dmg ring och rouge/druid waist) - En annan fick ist för mig.

JAG VILL HA EPICS!

NUUUUU! :)

Den har 40intelect. Inte sämst men inte överdrivet bra heller. Har den och använder den knappt :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor