StellHell Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Spam, dubbel, fyfan. Council doeda. Fulfisk vill ha sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Spam, dubbel, fyfan. Council doeda. Fulfisk vill ha sex. Gz, eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Såvitt jag vet så var han med i de raidena. Tror inte han varit med på någon av dem. Min UIblog fick skitmycket besökare igår! Postade lite ny art... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Tog Gruul med min lock idag! Ingen loot till mig http://img230.imageshack.us/img230/5608/wowscrnshot102307214938ks3.th.jpg Jak=Nolaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Kek, lvl64, feral... Andra gången i underbog (första gången med min mage för x antal månader sen) och jag får heala! Bara en wipe, på sista bossen fast det var pga att jag blev suspended out of range Ska nog specca resta om en eller två lvlar.. edit: btw på Lifebloom Redigerad 23 oktober, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Tog Gruul med min lock idag! Ingen loot till mig http://img230.imageshack.us/img230/5608/wowscrnshot102307214938ks3.th.jpg Jak=Nolaz Gratz =) Minns min första gruul kill, Den va nog den mest 'amazing' kill någonsin. Ssc/TK är inte precis jätte roliga men gruul va nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Idag när jag skulle till Thousand Needles, var vid typ RFK och RFD, så dödade jag lite 20-25 mobs på vägen för att få upp min skill med wanden. Dödade en Stormhide och fick syn på den här yxan: Razor's Edge. En level 18 twink drop. Ska iaf sälja den på AH. Får se hur högt den yxan kommer att säljas för . Edit: Vet nog att ingen bryr sig, men ändå... Har ju mina egna åsikter Redigerad 24 oktober, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Muhaha... lvl65, speccat resto.. har typ +583 healing Gjorde nyss en runda SP, vi hade ingen tank så en hunters pet fick göra jobbet, paladin hjälpte till lite om de var många mobs.. gick bra, en av de bästa SP rundorna hittills Typ 50% kvar till 66, hoppas att zalcinowa håller sitt löfte om att hjälpa mig upp till 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Är ute efter yxan som C'thun droppar nu. Är inte så jävla lätt ändå, BT var enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Är ute efter yxan som C'thun droppar nu. Är inte så jävla lätt ändå, BT var enklare. Varför i helvete ska du ha yxan ifrån C'Thun? Du kan få bättre saker genom att köra arena i typ 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Varför i helvete ska du ha yxan ifrån C'Thun? Du kan få bättre saker genom att köra arena i typ 3 veckor. Arenan brukar inte funka så bra på alla privatservrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Arenan brukar inte funka så bra på alla privatservrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Är ute efter yxan som C'thun droppar nu. Är inte så jävla lätt ändå, BT var enklare. hm? Private servers bossar är ju typ lika, Tank'n'spank stämpel på alla? Bossarna har ju knappt abilitys och bara slår. hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Var med på Gruul igen idag Gick jätte bra. Jag var ensam lock att ta hand om Felhounds på Maulgar, men det gick bra Tog han på första! Droppade 2x Lock, Mage, Hunter, T4 shoulders. Men hade inga DKP så kunde inte få dom. Tog Gruul på andra försöket. Droppade T4 Leggings men inte nog för dom heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 hm? Private servers bossar är ju typ lika, Tank'n'spank stämpel på alla? Bossarna har ju knappt abilitys och bara slår. hmmm Vettefan hur det är mot retail, har bara spelat retail i 30 dagar och på den tiden hann jag inte gå och slå många bossar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag håller på med prequesterna till Karazhan just nu, och har kommit till delen då man ska in i Dark Portal men först så måste jag rädda Thrall ifrån Old hillsbrad, är det en quest man måste fixa eller är det bara att dra in i Durnholde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag håller på med prequesterna till Karazhan just nu, och har kommit till delen då man ska in i Dark Portal men först så måste jag rädda Thrall ifrån Old hillsbrad, är det en quest man måste fixa eller är det bara att dra in i Durnholde? Inget attunement för Durnholde. Du måste dock köra Durnholde innan du kan fara in till Black Morass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Wiie, lvl66 +698 healing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Wiie, lvl66 +698 healing Imba.> -- Körde karazhan igår. Dödade Curator (Mage, Warlock och Hunter T4 droppades, samt staffen) - En warlock ville ha så fick inte den. Shade (Den där imba trinketen med 40sta och 20mp5 per spellcast som kan stacka i 20 sec eller ngt) - Priest, pala och jag rollade. Jag rollade 1. Chess. (spell dmg ring och rouge/druid waist) - En annan fick ist för mig. JAG VILL HA EPICS! NUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Imba.> -- Körde karazhan igår. Dödade Curator (Mage, Warlock och Hunter T4 droppades, samt staffen) - En warlock ville ha så fick inte den. Shade (Den där imba trinketen med 40sta och 20mp5 per spellcast som kan stacka i 20 sec eller ngt) - Priest, pala och jag rollade. Jag rollade 1. Chess. (spell dmg ring och rouge/druid waist) - En annan fick ist för mig. JAG VILL HA EPICS! NUUUUU! Den har 40intelect. Inte sämst men inte överdrivet bra heller. Har den och använder den knappt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts