Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Säger han som postar screenshots varje gång hans "kompisar" dödar en boss i BT <_< för det är ju inte alls e-peen förlängning..

ägd? :w000t:

Det är min guild, jag är medlem i guilden.

Skillnad på det och säga att min kompis gör si och så.

Hade vart samma sak om jag inte hade vart medlem i guilden, men nu är jag det så sug kewk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade vart samma sak om jag inte hade vart medlem i guilden, men nu är jag det så sug kewk.

Finns ingen större skillnad i det du säger, eftersom om Desmar känner killen IRL så får han väll posta det här för det?

Du behöver ju knappast gå bersärk över att killen fick något som inte du kan få.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har ju själv skrivit att du inte kan få en raidplats där så du är ju inte med på raiderna som du postar screens på. Exakt samma sak imo

Gizmo: ändra höjden på ramarna i SCT menu. Eller ändra så att texten kommer ut på sidorna så blir det bättre

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nice :w000t:

När får du den ?

Har fått den men sitter vid syrrans gammla compaq dator som WoW inte ens nästan funkar på.

A request for a new password for your World of Warcraft Account has been received. Your new temporary password is: **********

If you wish to change this password, please visit http://www.wow-europe.com , log in with your account name and password.

When logged, click on the "Change Password" link.

Thank you for contacting Blizzard Entertainment Europe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att? :w000t: Såg dig igår vid Aldor hissen, Gratz på Maiden macen förresten <_<

Tack!

Jag vet faktiskt inte exakt varför jag är bannad. Reportade en liten p12e mage (grek troligtvis). Blev countersepllad/silencad av två ally mages i arenan och han påstod att jag "Stod still och lät han dö". Fick smeknamnet "THENONHEALINGRESTOSHAMMYFAG". Och troligtvis så har inte han inte IQ nog att reporta nån. Ville veta anledningen och skulle kolla mailen men jag har ju såklart glömt passwordet till e-mailen som accet är registrerat på. Jag loggade in nu och är inte bannad längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Jag vet faktiskt inte exakt varför jag är bannad. Reportade en liten p12e mage (grek troligtvis). Blev countersepllad/silencad av två ally mages i arenan och han påstod att jag "Stod still och lät han dö". Fick smeknamnet "THENONHEALINGRESTOSHAMMYFAG". Och troligtvis så har inte han inte IQ nog att reporta nån. Ville veta anledningen och skulle kolla mailen men jag har ju såklart glömt passwordet till e-mailen som accet är registrerat på. Jag loggade in nu och är inte bannad längre.

:w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

World Of Worldcraft är ett jävla skitspel jag fattar inte varför det är så många som spelar det kan någon förklara vad som är så bra med det och varför så många spelar det och varför folk blir beroende av skiten (wow nördar ta inte illa upp jag skrev bara vad jag tycker).

Då vet vi :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kek, sista gången jag tankar med SCT igång

lvl63 med min druid nu btw :unsure:

http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php

Ladda ner och bli Klad Druid.

World Of Worldcraft är ett jävla skitspel jag fattar inte varför det är så många som spelar det kan någon förklara vad som är så bra med det och varför så många spelar det och varför folk blir beroende av skiten (wow nördar ta inte illa upp jag skrev bara vad jag tycker).

Kryp tillbaka till CS forumet är du snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vet vi :unsure:

det var ju en fråga :S:S:S

http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php

Ladda ner och bli Klad Druid.

Kryp tillbaka till CS forumet är du snäll.

[/quote/]

Tyvärr så spelar jag en Counter Strike pga av den anledningen att min dator är för dålig och för att jag tycker inte heller att det är ett roligt spel.

Jag brukar inte spela så ofta fast ibland så spelar jag ps2 och xbox 360.

Jag brukar istället gå ut med mina vänner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var ju en fråga :S:S:S

Tyvärr så spelar jag en Counter Strike pga av den anledningen att min dator är för dålig och för att jag tycker inte heller att det är ett roligt spel.

Jag brukar inte spela så ofta fast ibland så spelar jag ps2 och xbox 360.

Jag brukar istället gå ut med mina vänner

Får jag röra dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor