StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Säger han som postar screenshots varje gång hans "kompisar" dödar en boss i BT för det är ju inte alls e-peen förlängning.. ägd? Det är min guild, jag är medlem i guilden. Skillnad på det och säga att min kompis gör si och så. Hade vart samma sak om jag inte hade vart medlem i guilden, men nu är jag det så sug kewk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Det är min guild, jag är medlem i guilden. Skillnad på det och säga att min kompis gör si och så. Hade vart samma sak om jag inte hade vart medlem i guilden, men nu är jag det så sug kewk. Finns ingen större skillnad i det du säger, eftersom om Desmar känner killen IRL så får han väll posta det här för det? Du behöver ju knappast gå bersärk över att killen fick något som inte du kan få. Redigerad 22 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Bannad För att? Såg dig igår vid Aldor hissen, Gratz på Maiden macen förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Kek, sista gången jag tankar med SCT igång lvl63 med min druid nu btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Det är min guild, jag är medlem i guilden. Skillnad på det och säga att min kompis gör si och så. Hade vart samma sak om jag inte hade vart medlem i guilden, men nu är jag det så sug kewk. Haha, du har ju själv skrivit att du inte kan få en raidplats där så du är ju inte med på raiderna som du postar screens på. Exakt samma sak imo Gizmo: ändra höjden på ramarna i SCT menu. Eller ändra så att texten kommer ut på sidorna så blir det bättre Redigerad 22 oktober, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 JAG ÄR SÅ JÄVLA GlAD FÖR IDAG FICK JAG BREV FRÅN BLIZZ OCH NU FÅR JAG TILLBAKA MIN DRUID =D =D =D caps är underskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 JAG ÄR SÅ JÄVLA GlAD FÖR IDAG FICK JAG BREV FRÅN BLIZZ OCH NU FÅR JAG TILLBAKA MIN DRUID =D =D =D caps är underskattat. Haha nice När får du den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Haha nice När får du den ? Har fått den men sitter vid syrrans gammla compaq dator som WoW inte ens nästan funkar på. A request for a new password for your World of Warcraft Account has been received. Your new temporary password is: ********** If you wish to change this password, please visit http://www.wow-europe.com , log in with your account name and password. When logged, click on the "Change Password" link. Thank you for contacting Blizzard Entertainment Europe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 För att? Såg dig igår vid Aldor hissen, Gratz på Maiden macen förresten Tack! Jag vet faktiskt inte exakt varför jag är bannad. Reportade en liten p12e mage (grek troligtvis). Blev countersepllad/silencad av två ally mages i arenan och han påstod att jag "Stod still och lät han dö". Fick smeknamnet "THENONHEALINGRESTOSHAMMYFAG". Och troligtvis så har inte han inte IQ nog att reporta nån. Ville veta anledningen och skulle kolla mailen men jag har ju såklart glömt passwordet till e-mailen som accet är registrerat på. Jag loggade in nu och är inte bannad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tack! Jag vet faktiskt inte exakt varför jag är bannad. Reportade en liten p12e mage (grek troligtvis). Blev countersepllad/silencad av två ally mages i arenan och han påstod att jag "Stod still och lät han dö". Fick smeknamnet "THENONHEALINGRESTOSHAMMYFAG". Och troligtvis så har inte han inte IQ nog att reporta nån. Ville veta anledningen och skulle kolla mailen men jag har ju såklart glömt passwordet till e-mailen som accet är registrerat på. Jag loggade in nu och är inte bannad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 VarmintextsÅoläsliG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GangsterMan Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 World Of Worldcraft är ett jävla skitspel jag fattar inte varför det är så många som spelar det kan någon förklara vad som är så bra med det och varför så många spelar det och varför folk blir beroende av skiten (wow nördar ta inte illa upp jag skrev bara vad jag tycker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 World Of Worldcraft är ett jävla skitspel jag fattar inte varför det är så många som spelar det kan någon förklara vad som är så bra med det och varför så många spelar det och varför folk blir beroende av skiten (wow nördar ta inte illa upp jag skrev bara vad jag tycker). Då vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Kek, sista gången jag tankar med SCT igång lvl63 med min druid nu btw http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php Ladda ner och bli Klad Druid. World Of Worldcraft är ett jävla skitspel jag fattar inte varför det är så många som spelar det kan någon förklara vad som är så bra med det och varför så många spelar det och varför folk blir beroende av skiten (wow nördar ta inte illa upp jag skrev bara vad jag tycker). Kryp tillbaka till CS forumet är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GangsterMan Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Då vet vi det var ju en fråga :S:S:S http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php Ladda ner och bli Klad Druid. Kryp tillbaka till CS forumet är du snäll. [/quote/] Tyvärr så spelar jag en Counter Strike pga av den anledningen att min dator är för dålig och för att jag tycker inte heller att det är ett roligt spel. Jag brukar inte spela så ofta fast ibland så spelar jag ps2 och xbox 360. Jag brukar istället gå ut med mina vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 det var ju en fråga :S:S:S Tyvärr så spelar jag en Counter Strike pga av den anledningen att min dator är för dålig och för att jag tycker inte heller att det är ett roligt spel. Jag brukar inte spela så ofta fast ibland så spelar jag ps2 och xbox 360. Jag brukar istället gå ut med mina vänner Får jag röra dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Jag vill ta på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Det är/var Teoman, han är bannad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Yay, lvl64 Sammlar på healzor gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Äntligen fick vi tid över mellan våra vanliga raiddagar och fixade 10 pers till PTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts