Saleen Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Skettis typ, har för mig att nagrand suger. När jag spelade så funkade Nagrand (runtom Halaa) bäst, sprang runt där och fixade mina saker rätt snabbt. Du kan ju testa båda platserna och sen välja vart du själv tycker är enklast att farma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 När jag spelade så funkade Nagrand (runtom Halaa) bäst, sprang runt där och fixade mina saker rätt snabbt. Du kan ju testa båda platserna och sen välja vart du själv tycker är enklast att farma. Tror förut att blizzard gjorde en liten stealth' nerf när skettis kom. I skettis tkr jag det är högre droprate på motes eftersom dom är högre lvl, så tar dom lite längre tid o döda. I nagrand är det sämre droprate fast går mkt fortare döda elementalsen..Fast ändå, jag hade satsat på skettis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Någon av er som spelar på Twisting Nether ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Illidan, död! Twinglaives of Azeroth åt min rouge, mummamumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Illidan, död! Twinglaives of Azeroth åt min rouge, mummamumma! Du lirar på privatserver antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Illidan, död! Twinglaives of Azeroth åt min rouge, mummamumma! Name? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Du lirar på privatserver antar jag Klart, jag är för snål för att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Illidan, död! Twinglaives of Azeroth åt min rouge, mummamumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Illidan, död! Twinglaives of Azeroth åt min rouge, mummamumma! Roligt att du skriver det, för min kompis fick faktist det svärdet för ett par dagar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Roligt att du skriver det, för min kompis fick faktist det svärdet för ett par dagar sen Wow, din e-penis växte precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Wow, din e-penis växte precis. Han sa ju bara att hans kompis hade fått svärdet? Jag känner lukten utav avundsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Han sa ju bara att hans kompis hade fått svärdet? Jag känner lukten utav avundsjuka. Ja, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Han sa ju bara att hans kompis hade fått svärdet? Jag känner lukten utav avundsjuka. Precis det som är fallet. Hans e-peen blev griiiim. "HANS KOMPIS!". FFS. Pallar inte med alla jävla horor som är idioter. "min kompis" är med där, "min kompis" gjorde si och så. Har absolut inget med avundsjuka att göra. Är bara förbannad över att folk mer och mer använder orden "min kompis" när det kan sträcka sig så jävla långt som någon dom träffade i en BG. Nu skiter jag i om så är fallet, att sitta och skryta om sina "kompisar" ingame gör att hans e-peen växte, och det är på ett dåligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Precis det som är fallet. Hans e-peen blev griiiim. "HANS KOMPIS!". FFS. Pallar inte med alla jävla horor som är idioter. "min kompis" är med där, "min kompis" gjorde si och så. Har absolut inget med avundsjuka att göra. Är bara förbannad över att folk mer och mer använder orden "min kompis" när det kan sträcka sig så jävla långt som någon dom träffade i en BG. Nu skiter jag i om så är fallet, att sitta och skryta om sina "kompisar" ingame gör att hans e-peen växte, och det är på ett dåligt sätt. Det är min irl kompis. Vi går i samma klass och umgås varje dag. Glad nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Det är min irl kompis. Vi går i samma klass och umgås varje dag. Glad nu ? Linka armory profil, snälla : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Linka armory profil, snälla : ) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...her&n=Compo Redigerad 21 oktober, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Det är min irl kompis. Vi går i samma klass och umgås varje dag. Glad nu ? Haha, spelar egentligen ingen roll om det är BG-friend eller irl, det är principen, aja ska inte lägga mig i allt för mycket. Börjar komma igång med min 70rogue igen som jag lagt på is ett tag, spelade lite med den idag igen och upptäckte hur rolig den var igen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Precis det som är fallet. Hans e-peen blev griiiim. "HANS KOMPIS!". FFS. Pallar inte med alla jävla horor som är idioter. "min kompis" är med där, "min kompis" gjorde si och så. Har absolut inget med avundsjuka att göra. Är bara förbannad över att folk mer och mer använder orden "min kompis" när det kan sträcka sig så jävla långt som någon dom träffade i en BG. Nu skiter jag i om så är fallet, att sitta och skryta om sina "kompisar" ingame gör att hans e-peen växte, och det är på ett dåligt sätt. Säger han som postar screenshots varje gång hans "kompisar" dödar en boss i BT för det är ju inte alls e-peen förlängning.. ägd? Redigerad 21 oktober, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Säger han som postar screenshots varje gång hans "kompisar" dödar en boss i BT för det är ju inte alls e-peen förlängning. Såvitt jag vet så var han med i de raidena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts