pillipossa Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag ska "EV" börja med WoW ja kör just nu pirat. Så vilken realm skulle ni rek mig att börja på? När ja börjar med vanliga WoW. Burning Legion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Har fått min UD Lock nu! Kör på Sylvanas. Har hört Headless Horsemann i 2 timmar nu! Fick ringen tillslut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Fick 2 epics av headless. Plate helm och healing ringen På min paladin. fick helm för ingen annan kunde använda den. (hadde druid som tank o jag hela resten var cloth lock+mage) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Fick caster ringen på min Warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Mitt UI: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/j2743nqegazo.jpg Widescreen gör det så mycket lättare att fixa snyggt UI och fortfarande ha mycket plats på skärmen Ag_unitframes Bongos2 Quartz Squeenix Recount Critline Recap Autobar Trinket menu CT_buffmod Itemrack och några andra minder viktiga addons Nån som vet en bra combat log addon? Blizzards orginal suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Mitt UI: Widescreen gör det så mycket lättare att fixa snyggt UI och fortfarande ha mycket plats på skärmen Ag_unitframes Bongos2 Quartz Squeenix Recount Critline Recap Autobar Trinket menu CT_buffmod Itemrack och några andra minder viktiga addons Nån som vet en bra combat log addon? Blizzards orginal suger http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 WitchHunt eller SpellAlert är ganska intressanta också, skriver ut vad fienderna gör direkt på skärmen. UIt var väl OK, men jag har väl redan sagt vad jag tycker om den där bar-texturen du har på dina playerframes? Kan för min värld inte begripa varför alla använder dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 LiteStep ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Skaffade Destruction Holo-Gogs idag! Riktigt nöjd nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Äre någon speciell skill man måste ha för att kunna använda fist weapon eller är det bara vissa klasser som kan ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Äre någon speciell skill man måste ha för att kunna använda fist weapon eller är det bara vissa klasser som kan ha det? Bara warrior, rogue, druid, hunter och shaman som kan använda fist weapons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Bara warrior, rogue, druid, hunter och shaman som kan använda fist weapons. Kan jag ju lika gärna skänka bort det då, synd att paladin inte kan ha dom. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Kan jag ju lika gärna skänka bort det då, synd att paladin inte kan ha dom. ): Hehe. Tror inte fist weapons skulle ha passat till paladin, de är ju "heliga" krigare, fist weapons känns smått barbariskt. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Hehe. Tror inte fist weapons skulle ha passat till paladin, de är ju "heliga" krigare, fist weapons känns smått barbariskt. =P Passar till druids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Hehe. Tror inte fist weapons skulle ha passat till paladin, de är ju "heliga" krigare, fist weapons känns smått barbariskt. =P Passar till shamaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Joinade en guild med locken idag, gick med och tog Shade of Aran på första försöket.! Edit: Vann en Spelldamage ring på Chess Redigerad 19 oktober, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Passar till druids? Eh, ja, de är ju ett med naturen och natur och djur om något är ju barbariska Shamaner passar det väl också till, lite samma som med druids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Eh, ja, de är ju ett med naturen och natur och djur om något är ju barbariska Shamaner passar det väl också till, lite samma som med druids Shamaner är lite väl mer barbariska än druidjävlorna (rerollat warlock ett tag, 59 atm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Nu har jag snart nog i skill att Göra Frozen Shadoweave Robe, Men var är det lättast att farma Primal Water? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Nu har jag snart nog i skill att Göra Frozen Shadoweave Robe, Men var är det lättast att farma Primal Water? Skettis typ, har för mig att nagrand suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts