Addepladde Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jag har spelat på Burning Legion sen release, [skryt]servern där Nihilum startade [/skryt]. Vad heter du och dina polare? [skryt]Jag var nästan med i Nihilum.[/skryt] Lirar crackat nu. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 [skryt]Jag var nästan med i Nihilum.[/skryt] Lirar crackat nu. : ) Hur är man nästan med i en guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Hur är man nästan med i en guild? Man kan gå med i guilden om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Man kan gå med i guilden om man vill. Och detta var när dom levlade upp från 1-60 eller? ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Och detta var när dom levlade upp från 1-60 eller? ; ) Ganska många av dom var redan lvl 60, och jag var lvl 42. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 [skryt]Jag var nästan med i Nihilum.[/skryt] Lirar crackat nu. : ) WoW va häftiga ni är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 WoW va häftiga ni är nu. Sätter minst 500 spänn på att Desmar faktiskt blev avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Jag har spelat på Burning Legion sen release, [skryt]servern där Nihilum startade [/skryt]. Vad heter du och dina polare? Jag heter Drezkin. Mina polare heter Dankonz, Honko, Gurgy, Zinkatosh och Heiskiller. Edit: De 3 sista är under 70 ifall ni undrar... Redigerad 14 oktober, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Liten update från mig: Migratat till Kazzak, gick från min semi-casual guild (de har visst tagit Solarian samt alla utan Vashj) till en IRL-guild med ganska låg progress (de tog Karathress ikväll). Jag har inte så mycket tid och ork för PvE just nu så jag har lite snabbt switchat till PvP. Fick ändå rätt fin gear i PvE och hade 1203 spelldmg. Lär gå tillbaka till PvE rätt snart igen. Förutom det så brukar jag pilla med UIn som jag tycker är skitkul. Driver en egen UI-blogg med ~100 besökare per dag http://sijenna.wordpress.com är adressen om ni vill spana in. Här är som synes mitt senaste UI. Damask ftw. Bai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Efter jag såg det så var jag bara tvungen att fixa ett eget. Var grymt jävla trött på standard UI, så lekte runt lite. Detta är då det gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Efter jag såg det så var jag bara tvungen att fixa ett eget. Var grymt jävla trött på standard UI, så lekte runt lite. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/nrl2g0lftskq.jpg[/img Liiite för rörigt för min smak. edit: här är mitt, förvisso typ 5-6 månader gammal bild, men UI't är i stortsett det samma. http://img213.imageshack.us/img213/2816/wowscrnshot040607011140rl5.jpg Redigerad 15 oktober, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Efter jag såg det så var jag bara tvungen att fixa ett eget. Var grymt jävla trött på standard UI, så lekte runt lite. Detta är då det gamla. Snyggt för att vara första. Om jag ska ge lite konstruktiv kritik: Vissa saker är förstås subjektiva - jag kan inte säga till dig om exempelvis dina knappar är för stora, men personligen skulle jag skala ner dem en aning. När det gäller alla knappar till höger om minimapen, använder du egentligen dem nånsin? Sedan kan man förstås ha dolda bars med keybindings, eller bars med mouseover (d v s dolda om du inte för musen över dem). Effektivt för t e x buffs, vatten, hearthstone, manapots/healthstone etc. Behöver du ha en så stor damage / threat meter? Visserligen tydligt men tar upp mycket skärmutrymme. Det var väl det, kanske att du ska försöka ha lite mer symmetri i UIt men det är från person till person om man stör sig på det. Som du kanske insett är ju jag också minimalist som vill ha så mycket skärmutrymme som möjligt. Ace: Ditt var rätt cleant. Har du testat att ha playerframes i mitten av skärmen någon gång? Det är jävligt skönt faktiskt. Sedan bör du testa en annan threatmeter än KTM, den är inte särskilt bra. Sedan ser jag att du har den okonfigurerade texturen på dina hpbars... Brukar göras ganska mycket narr av på forumen eftersom så många använder dem. Vet inte om det är för att ingen vet hur man ändrar dem eller för att alla tycker de är ruskigt snygga. Mig påminner de bara om XPs skins och jag tycker de är råfula. Lång post, jag är UIfreak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Ace: Ditt var rätt cleant. Har du testat att ha playerframes i mitten av skärmen någon gång? Det är jävligt skönt faktiskt. Sedan bör du testa en annan threatmeter än KTM, den är inte särskilt bra. Sedan ser jag att du har den okonfigurerade texturen på dina hpbars... Brukar göras ganska mycket narr av på forumen eftersom så många använder dem. Vet inte om det är för att ingen vet hur man ändrar dem eller för att alla tycker de är ruskigt snygga. Mig påminner de bara om XPs skins och jag tycker de är råfula. Lång post, jag är UIfreak. Mjo, kör med playerframes i mitten nu faktist, som sagt rätt gammal bild. Vad kör du själv med för threatmeter? Aldrig tänkt på att ändra texturerna på hpbarsen, brukar inte lägga upp mitt UI på forum så jag bryr mig inte så värst. Kan dock vara kul att prova på någon gång, vet du någon nybörjarguide? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Mjo, kör med playerframes i mitten nu faktist, som sagt rätt gammal bild. Vad kör du själv med för threatmeter? Aldrig tänkt på att ändra texturerna på hpbarsen, brukar inte lägga upp mitt UI på forum så jag bryr mig inte så värst. Kan dock vara kul att prova på någon gång, vet du någon nybörjarguide? Omen is your friend. F.ö. så har jag helt lagt alla addons som inte finns för Ace2 på hyllan. http://files.wowace.com *edit* Snusk. Mother Shahraz doed! http://img223.imageshack.us/img223/9582/msbigix9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Blir en dubbel iaf.. Försökte få det mindre, och tog bort ett par bars. Fixade ett par nya macros för att gömma spells och keybindings fick sig en påhälsning. Är nöjd över HS och SS macron. HS: v-knapp: Använd HS. h-knapp: Skapa HS. alt+v-knapp: Ritual of Souls. SS: v-knapp: Använd SS. h-knapp: Skapa SS. alt+v-knapp: Ritual of Summoning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Mycket snyggare. Vill man fortsatt stajla UIt är eePanels2 ett hett tips. Jag gjorde just en .tga-fil för eePanels2. (Grejerna i vänstra övre hörnet la jag där bara för att visa arten ordentligt, detta är inget komplett UI. ) Redigerad 16 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Tog 70 igår med min dwarf paladin. Han är rolig, har kassa vapen dock. Måste få tag i något bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag ska "EV" börja med WoW ja kör just nu pirat. Så vilken realm skulle ni rek mig att börja på? När ja börjar med vanliga WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag ska "EV" börja med WoW ja kör just nu pirat. Så vilken realm skulle ni rek mig att börja på? När ja börjar med vanliga WoW. Sporeggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Fixade eePanels2 men kör originalskin atm. Lite uppdaterat sen förra gången; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts