Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Själv har jag hört att den ändras i WotLK Jag med men dom andra verkar ju veta mer... 2.3 kmr väl till första veckan i november? Aja för gå ut & kolla på deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Level 30 med priesten nu. Går rätt så bra och smidigt Heter Drezkin och lirar på Burning Legion. Drezkin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Level 30 med priesten nu. Går rätt så bra och smidigt Heter Drezkin och lirar på Burning Legion. Drezkin... Orka levla som holy : < Om du inte levlar med 4 andra polare då dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Orka levla som holy : < Om du inte levlar med 4 andra polare då dvs Jag orkar Faktiskt rätt så kul. Inga problem med questar eller nåt. Edit: Jag levlar själv. Dessutom så är mina polare level 70. Redigerad 12 oktober, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag orkar Faktiskt rätt så kul. Inga problem med questar eller nåt. Edit: Jag levlar själv. Dessutom så är mina polare level 70. Kommer bli tråkigt, kan jag nästan lova dig. Du kommer tröttna på din holy spec när du märker att du dör ofta i PvP, inte har ngn stor chans mot andra och att döda saker kommer gå mycket segare och segare. Specce shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) *Poof* Redigerad 12 oktober, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Blev ju bannad för ett halvår sen, och tänkte börja lira igen. Men kan man använda sig av samma uppgifter på accet? Adress o dylikt. Så dom inte ser att det är jag o bannar mig igen ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Blev ju bannad för ett halvår sen, och tänkte börja lira igen. Men kan man använda sig av samma uppgifter på accet? Adress o dylikt. Så dom inte ser att det är jag o bannar mig igen ;s Du kan andvända samma igen. Inte emot reglerna att skapa ett nytt account då ditt gammla blivit bannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Du kan andvända samma igen. Inte emot reglerna att skapa ett nytt account då ditt gammla blivit bannat. Okay . Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Blev ju bannad för ett halvår sen, och tänkte börja lira igen. Men kan man använda sig av samma uppgifter på accet? Adress o dylikt. Så dom inte ser att det är jag o bannar mig igen ;s vArför blev du bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 vArför blev du bannad? Haxade lite . Använde mig utav speedhack i WSG. Fick ihop 99 Marks på 1,5 timme ungefär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Har startat en NE druid på Jaedenar och har tagit lvl 21 nu. Har aldrig kört druid förut men gillar dom hittills, blev ganska så stor skillnad när man fick catform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Lvl 47 druid vid namn Danzig. Spelar på Balnazzar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Lvl 28 Mage vid namn Lillbabs. Lirar på Sporeggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skaffat en Swift Brewfest Ram nu... Ska jag bara bli 60 så jag kan använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Prince down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Prince down! Ca 7 månader försent men gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ca 7 månader försent men gratz Hehe, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag orkar Faktiskt rätt så kul. Inga problem med questar eller nåt. Edit: Jag levlar själv. Dessutom så är mina polare level 70. Jag har spelat på Burning Legion sen release, [skryt]servern där Nihilum startade [/skryt]. Vad heter du och dina polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 1000+ spell dmg nu. \o/ (1063 shadow dmg) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts