MyStiC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dl. Hurså? ;o Jag har alla mina chars där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Greetings, This is to inform you that we have temporarily suspended your World of Warcraft account, and issued a Final Warning. Account Name: EYEQUEE Date of Violation: 2007/10/06 Type of Violation: Involvement in unauthorised access of another account Consequences for Account: Account suspended for 72 hours (3 days). FINAL WARNING issued. I fail : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Funderar på att levela en ny Horde karaktär på servern Eonar. Har kollat lite, och just nu lutar det åt en Undead Rogue. Hur är det att spela som Rogue och är det en rolig klass att levela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Greetings, This is to inform you that we have temporarily suspended your World of Warcraft account, and issued a Final Warning. Account Name: EYEQUEE Date of Violation: 2007/10/06 Type of Violation: Involvement in unauthorised access of another account Consequences for Account: Account suspended for 72 hours (3 days). FINAL WARNING issued. I fail : < Vad hade du gjort? kört på någon annans account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vad hade du gjort? kört på någon annans account? Jao : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jao : P Visste inte att man kunde bli bannad för det?. Var det ditt eller någon annans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Visste inte att man kunde bli bannad för det?. Var det ditt eller någon annans? Unblocka mig på msn eller logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Funderar på att levela en ny Horde karaktär på servern Eonar. Har kollat lite, och just nu lutar det åt en Undead Rogue. Hur är det att spela som Rogue och är det en rolig klass att levela? Rogue är jävligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Funderar på att levela en ny Horde karaktär på servern Eonar. Har kollat lite, och just nu lutar det åt en Undead Rogue. Hur är det att spela som Rogue och är det en rolig klass att levela? Rogue är äckligt roliga och grindar skit fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Funderar på att levela en ny Horde karaktär på servern Eonar. Har kollat lite, och just nu lutar det åt en Undead Rogue. Hur är det att spela som Rogue och är det en rolig klass att levela? Migraeta till Doomhammer sen? Nämen rogue är säkert kul, men man behöver skillzz tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Migraeta till Doomhammer sen? Nämen rogue är säkert kul, men man behöver skillzz tror jag! Skills får man ju när man spelar så, watafawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Migraeta till Doomhammer sen? Nämen rogue är säkert kul, men man behöver skillzz tror jag! Jofan, slice and dice + BS/sinister strike är cpsvårt! Krävs faktiskt ingen vidare skill i PvP heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Uttrycket "rogues take zero skill" säger ju det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Uttrycket "rogues take zero skill" säger ju det mesta Detta uttrycket är dock så gammalt att när man började säga det kunde en shadowcraft gearad rogues 3 shotta allt utom warriors / paladins ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) ----------------- nån som vet när xpboosten mellan lvl20 och lvl60 kommer? 2.3? EDIT: "Quest reward experience will be increased, while experience required per-level 20-60 will be decreased." -2.3 Patchnotes Redigerad 11 oktober, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 ----------------- nån som vet när xpboosten mellan lvl20 och lvl60 kommer? 2.3? EDIT: "Quest reward experience will be increased, while experience required per-level 20-60 will be decreased." -2.3 Patchnotes Själv har jag hört att den ändras i WotLK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag har alla mina chars där Hit me up. Jag behöver boost. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 ----------------- nån som vet när xpboosten mellan lvl20 och lvl60 kommer? 2.3? EDIT: "Quest reward experience will be increased, while experience required per-level 20-60 will be decreased." -2.3 Patchnotes Kommer i 2.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Själv har jag hört att den ändras i WotLKFan.. Kommer i 2.3.Åh Verkln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Mm står ju så i patch notes till 2.3, och finns på PTR nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts