DrStupid Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag ska få en Undead Lock av en kompis, men jag undrar vilken server jag ska byta till? Jag vill gjärna byta till en bra server med många bra guilds osv Har ni några förslag. Endast PvP server dock! Magtheridon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 "yay", guilden jag har joinat provisoriskt downade VR idag. Min första raid, jag var #2 på dmgmeter.. Aja, är vanligtvis ingen guildjumper, men ska bara fixa 100~ spelldmg sen har jag en guild som är på Vashj/Keal'thas som vill ha mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 "yay", guilden jag har joinat provisoriskt downade VR idag. Min första raid, jag var #2 på dmgmeter.. Aja, är vanligtvis ingen guildjumper, men ska bara fixa 100~ spelldmg sen har jag en guild som är på Vashj/Keal'thas som vill ha mig. Bra att det går bra för dig iaf. : D Väntar FORTFARANDE på att bannen ska försvinna. Sedan ska jag och klasskompisen levla vidare. Stanna vid 39, fixa lite pvp saker, fortsätta med leveling etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 "yay", guilden jag har joinat provisoriskt downade VR idag. Min första raid, jag var #2 på dmgmeter.. Aja, är vanligtvis ingen guildjumper, men ska bara fixa 100~ spelldmg sen har jag en guild som är på Vashj/Keal'thas som vill ha mig. Migrata till Vashj så kan jag ganka dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Migrata till Vashj så kan jag ganka dig Du suger hårt på PvP : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Skaffade nyss Justicebringer 2000 Specs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Skaffade nyss Justicebringer 2000 Specs Gratz, dom håller till ungefär t6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Du suger hårt på PvP : < w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Magtheridon? Njaa! Den är inte så bra då! Den har5 epics tror jag! Men jag vill ha fler förslag! Edit...: Shit vad många smileys jag tryckte dit :S Redigerad 10 oktober, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Blev lite väl mycket BF2 idag. Level 18, polaren med. Men när han migratar sin mage till Maelstrom så blir det toklevla som en gnu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Såja. Progress är alltid kul. Clearade Gruul, hade lite tid över. Vi drog till TK och började med våra små spädbarnsben att hacka oss igenom till Al'ar. 78% Phase 1 66% Phase 1 29% Phase 1 96% Phase 2 Helt klart lyckat för första gången för hela bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Njaa! Den är inte så bra då! Den har5 epics tror jag! Men jag vill ha fler förslag! Edit...: Shit vad många smileys jag tryckte dit :S Stormscale om du vill spela PvP. Massor av world PvP och extremt många högrankade arena teams har migratat dit. Fast flytta inte till Stormscale om du vill raida. Annars Kazzak och Al'akir har jag hört är bra servrar. Magtheridon kan jag inte rekommendera. Folk är otrevliga där pga alla noobs som migrerat dit bara för att "omfg nihilum spelar där!!11!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Den här lvl guide för att bli lvl 70 på 6 dagar är det nåt att ha eller? Hjälper den mkt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Den här lvl guide för att bli lvl 70 på 6 dagar är det nåt att ha eller? Hjälper den mkt eller? Mjo, dock är det många som tror att det är 70 på 6 dagar, alltså med normal speltid men det är 6 dagars speltid, alltså måste man spela 6 dagar i sträck för att det ska gå på just 6 dagar, annars tar det betydligt längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Den här lvl guide för att bli lvl 70 på 6 dagar är det nåt att ha eller? Hjälper den mkt eller? http://www.wow-pro.com/node/754 Kanske något för dig, en horde leveling guide. De flesta guidsen är nog ungefär som den där. Gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Blev lite väl mycket BF2 idag. Level 18, polaren med. Men när han migratar sin mage till Maelstrom så blir det toklevla som en gnu. Ööh, Mordos kör du på The Maelstrom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ööh, Mordos kör du på The Maelstrom? Ja tänk för det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ja tänk för det gör jag. Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dl. Hurså? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Dl. Hurså? ;o Ett tips: sätt den segaste daggern i MH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts