Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

"yay", guilden jag har joinat provisoriskt downade VR idag. Min första raid, jag var #2 på dmgmeter..

Aja, är vanligtvis ingen guildjumper, men ska bara fixa 100~ spelldmg sen har jag en guild som är på Vashj/Keal'thas som vill ha mig.

Bra att det går bra för dig iaf. : D

Väntar FORTFARANDE på att bannen ska försvinna. Sedan ska jag och klasskompisen levla vidare. Stanna vid 39, fixa lite pvp saker, fortsätta med leveling etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"yay", guilden jag har joinat provisoriskt downade VR idag. Min första raid, jag var #2 på dmgmeter..

Aja, är vanligtvis ingen guildjumper, men ska bara fixa 100~ spelldmg sen har jag en guild som är på Vashj/Keal'thas som vill ha mig.

Migrata till Vashj så kan jag ganka dig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njaa! :) Den är inte så bra då! ;) Den har5 epics tror jag! ;) Men jag vill ha fler förslag! :rolleyes:

Edit...: Shit vad många smileys jag tryckte dit :S

Stormscale om du vill spela PvP. Massor av world PvP och extremt många högrankade arena teams har migratat dit. Fast flytta inte till Stormscale om du vill raida. Annars Kazzak och Al'akir har jag hört är bra servrar. Magtheridon kan jag inte rekommendera. Folk är otrevliga där pga alla noobs som migrerat dit bara för att "omfg nihilum spelar där!!11!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här lvl guide för att bli lvl 70 på 6 dagar är det nåt att ha eller? Hjälper den mkt eller?

Mjo, dock är det många som tror att det är 70 på 6 dagar, alltså med normal speltid men det är 6 dagars speltid, alltså måste man spela 6 dagar i sträck för att det ska gå på just 6 dagar, annars tar det betydligt längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor