Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

(w00t) Vad kostar det och hur ofta betalar man ;) tänker nog skaffa det men info

Spelet kostar runt 350-450 och du kan betala för 1månad,3månader och 6månader(har jag för mig)

1månad kostar runt 13euro tror jag,men eftersom värdet sjunker och stiger så blir det lite olika från gång till gång.

sen om du köper 3månder typ så blir varje månad billigare då asså sammanlagt för 3månader än om du köper 3 1månaders ;)

Hoppas du har förstått :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tröttnade på min dwarf warrior så jag

Började på en Human Paladin idag (eller igår ska man väl säga)

och den har jag lirat på i många timmar så nu är jag ganska trött.

gonatt

Paladin är det tråkigaste och kanske det lättaste att spela som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån (Horde) vart man lär sig typ lvl 190 Leatherworking. alltså alla saker att göra inte expert. har nämligen bara heavy armor boost moj som levlar men den lär inte göra det länge till. ;)

Av det lilla jag förstod av det så svarar jag man lär sig artisan Leather working i Thunderbluff

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rouges måste nog vara roligast, imo anyway, för dom e combat, dom smyger alltid in i små fula grupper och väntar på sin chans >vanish>laugh ^^

men raids kan vara lite jobbiga men jag e "bara" 52 nu men har inte spelat så mycket , i raids är ofta väldigt många 60 lixom :huh: kul ändå

ciao

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rouges måste nog vara roligast, imo anyway, för dom e combat, dom smyger alltid in i små fula grupper och väntar på sin chans >vanish>laugh ^^

men raids kan vara lite jobbiga men jag e "bara" 52 nu men har inte spelat så mycket , i raids är ofta väldigt många 60 lixom :huh: kul ändå

ciao

Rogues måste ju även vara den mest spelade klassen :P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du varför?

En apa kan klara sig som rogue.

Blir ju ingen sport i det hela.

Skulle aldrig få för mig att lira rogue eller mage. usch..

Mmm överlev som en rogue 5 minuter i en stor raid :lol: En hunter kör flare = zerg, man har ju bara leather så man dör rätt snabbt. Rogue kräver skill för att spelas bra, vem som helst kan lira combat rogue och bara spamma ss+evis :) men jag vill se en combat rogue gå på en warrior.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor