GiZmo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Är ganska stolt över mitt WoW tema som jag laddade ner igår Hehe.. har också tankat det ^^ Redigerad 18 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad kostar det och hur ofta betalar man tänker nog skaffa det men info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ska fan skaffa en sån här kaffemug http://www.cafepress.com/wearcraft/624552 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad kostar det och hur ofta betalar man tänker nog skaffa det men info Spelet kostar runt 350-450 och du kan betala för 1månad,3månader och 6månader(har jag för mig) 1månad kostar runt 13euro tror jag,men eftersom värdet sjunker och stiger så blir det lite olika från gång till gång. sen om du köper 3månder typ så blir varje månad billigare då asså sammanlagt för 3månader än om du köper 3 1månaders Hoppas du har förstått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ska nog slaffa det men först spelet kostar 45€ och kreditkortet kostar 35€ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ska nog slaffa det men först spelet kostar 45€ och kreditkortet kostar 35€ :'( Köp gamecards då =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vet nån (Horde) vart man lär sig typ lvl 190 Leatherworking. alltså alla saker att göra inte expert. har nämligen bara heavy armor boost moj som levlar men den lär inte göra det länge till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag tröttnade på min dwarf warrior så jag Började på en Human Paladin idag (eller igår ska man väl säga) och den har jag lirat på i många timmar så nu är jag ganska trött. gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag tröttnade på min dwarf warrior så jag Började på en Human Paladin idag (eller igår ska man väl säga) och den har jag lirat på i många timmar så nu är jag ganska trött. gonatt Paladin är det tråkigaste och kanske det lättaste att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vet nån (Horde) vart man lär sig typ lvl 190 Leatherworking. alltså alla saker att göra inte expert. har nämligen bara heavy armor boost moj som levlar men den lär inte göra det länge till. Av det lilla jag förstod av det så svarar jag man lär sig artisan Leather working i Thunderbluff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Av det lilla jag förstod av det så svarar jag man lär sig artisan Leather working i Thunderbluff Hehe, jag menar att jag inte har någonting att göra i leatherworking som ger xp, alltså allt är grått. men Tb alltså, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Paladin är det tråkigaste och kanske det lättaste att spela som. Jap, paladins är super tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Rouges måste nog vara roligast, imo anyway, för dom e combat, dom smyger alltid in i små fula grupper och väntar på sin chans >vanish>laugh ^^ men raids kan vara lite jobbiga men jag e "bara" 52 nu men har inte spelat så mycket , i raids är ofta väldigt många 60 lixom kul ändå ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Rouges måste nog vara roligast, imo anyway, för dom e combat, dom smyger alltid in i små fula grupper och väntar på sin chans >vanish>laugh ^^ men raids kan vara lite jobbiga men jag e "bara" 52 nu men har inte spelat så mycket , i raids är ofta väldigt många 60 lixom kul ändå ciao Rogues måste ju även vara den mest spelade klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Rogues måste ju även vara den mest spelade klassen Vet du varför? En apa kan klara sig som rogue. Blir ju ingen sport i det hela. Skulle aldrig få för mig att lira rogue eller mage. usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skulle aldrig få för mig att spela rogue,shaman,druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vet du varför? En apa kan klara sig som rogue. Blir ju ingen sport i det hela. Skulle aldrig få för mig att lira rogue eller mage. usch.. Vaad är det för fel på mages? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vet du varför? En apa kan klara sig som rogue. Blir ju ingen sport i det hela. Skulle aldrig få för mig att lira rogue eller mage. usch.. Mmm överlev som en rogue 5 minuter i en stor raid En hunter kör flare = zerg, man har ju bara leather så man dör rätt snabbt. Rogue kräver skill för att spelas bra, vem som helst kan lira combat rogue och bara spamma ss+evis men jag vill se en combat rogue gå på en warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Skulle aldrig få för mig att lira rogue eller mage. usch.. Spelar inte du druid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är snart uppe på lvl 20 med min dwarf warrior och jag undrar om det är en bra idé att köra med en mace och axe via Dual Wield? Tycker att det är ganska coolt också tränar man ju upp både mace och axe skillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts