Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

någon som kör på privata servrar? ^^ har inte orkat betalat så jag sitter och tar lite från

så om nån vill kö HIT ME UP ON MSN!!! Tidis_93@hotmail.com

Jag gör men för att du ska slippa att få en varning eller hamna i en stor diskussion så skit i posta här, posta speciellt inte största sidan där man just kan hitta servrar.

Börjat på en ny server, då min gamla började kännas tråkig, har börjat på en annan privat server och kör nu mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör men för att du ska slippa att få en varning eller hamna i en stor diskussion så skit i posta här, posta speciellt inte största sidan där man just kan hitta servrar.

Börjat på en ny server, då min gamla började kännas tråkig, har börjat på en annan privat server och kör nu mage.

Kör world of chris, helt klockren server att sitta och nöta på medans man kör Tibia. chrisrealm.no-ip.info

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va det inte du som var värsta emot mig för jag spelade på privat server???

annars har jag en bra server, lite lagg, mne det ska fixas.

Jo, men här på slutet har dom faktiskt blivit ganska hyfsade. Även fast halva talents inte funkar. :(

Jo det var han, plötslig jävla vändning du drog där Mafia-King ! :(

Inte direkt, känner inte att paya för Tibia(200), wow (115), runescape (40) och internet (440). Sedan tillkommer väl lite pengar på andra saker som handlar om datorer.. Det är lite skillnad på bara WoW.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, det är det precis vad jag har försökt berätta!!

@Mafia: du är verkligen en tönt, sj anklagar du mig för vara fattig, inte ha råd med WoW, hur vet du vad jag har för utgifter?

Äta ute: Ca 500 månad ät ute, köpa fest biljetter, går på 120 kr, kläder då o då, sedan i skolan ha köpa böcker, o annat skit.

Sedan vilken server du spelar på beror på taletns funkar eller ej, min server updates dagligen, men de har mycket lagg på kvällarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att andra precis har börjat betyder det att jag inte har det, däremot har jag 0 koll på warriorn, men det där inlägget var inte ens roligt.

Om du vill speed-levla så tar du först 5 i cruelty (eller vadfan talenten som man får crit% av) och sedan börjar du pumpa i fury. Fury är speed-leveling, helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor