DimpZ Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tycker den ser lite "ofärdig" ut, men vafan, du får ju epeen så det skriker om det. GRATZ =D Ja, fan. Dom har ju inte ens målat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ja, fan. Dom har ju inte ens målat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ja, fan. Dom har ju inte ens målat den haha nej men det är svårt att förklara, tycker bara den ser lite muppad ut =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon som är intresserad av ett WoW-acc? 70 UD mage 45 Troll Rogue 19 Orc Warrior (Twink), väldigt bra gear. Det är även alldeles nyss påfyllt med två månaders playtime, skulle kunna tänka mig ett ganska lågt pris, även fast magen rätt bra gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon som vet vad som är fel på mitt mazzleUI? Ser ut såhär: http://www.fuskbugg.se/pub/misc/WoWScrnSho...0807_192500.jpg Ska ut som på screensen här: http://wow.curse.com/downloads/details/4886/ Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 någon som kör på privata servrar? ^^ har inte orkat betalat så jag sitter och tar lite från wowstatus.com så om nån vill kö HIT ME UP ON MSN!!! Tidis_93@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 någon som kör på privata servrar? ^^ har inte orkat betalat så jag sitter och tar lite från så om nån vill kö HIT ME UP ON MSN!!! Tidis_93@hotmail.com Jag gör men för att du ska slippa att få en varning eller hamna i en stor diskussion så skit i posta här, posta speciellt inte största sidan där man just kan hitta servrar. Börjat på en ny server, då min gamla började kännas tråkig, har börjat på en annan privat server och kör nu mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag gör men för att du ska slippa att få en varning eller hamna i en stor diskussion så skit i posta här, posta speciellt inte största sidan där man just kan hitta servrar. Börjat på en ny server, då min gamla började kännas tråkig, har börjat på en annan privat server och kör nu mage. Kör world of chris, helt klockren server att sitta och nöta på medans man kör Tibia. chrisrealm.no-ip.info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kör world of chris, helt klockren server att sitta och nöta på medans man kör Tibia. chrisrealm.no-ip.info Va det inte du som var värsta emot mig för jag spelade på privat server??? annars har jag en bra server, lite lagg, mne det ska fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Va det inte du som var värsta emot mig för jag spelade på privat server??? annars har jag en bra server, lite lagg, mne det ska fixas. Jo det var han, plötslig jävla vändning du drog där Mafia-King ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Oh yes Jak vann Förövrigt så går det ganska bra för våran guild nu, skapade den med en polare för 11 dagar sen, recruitar folk med skills och gear bara, Clearade hela kara första runnet och tog High King maulgar / Gruul igår på 2:a försöken på båda bossarna. Boyyaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Va det inte du som var värsta emot mig för jag spelade på privat server??? annars har jag en bra server, lite lagg, mne det ska fixas. Jo, men här på slutet har dom faktiskt blivit ganska hyfsade. Även fast halva talents inte funkar. Jo det var han, plötslig jävla vändning du drog där Mafia-King ! Inte direkt, känner inte att paya för Tibia(200), wow (115), runescape (40) och internet (440). Sedan tillkommer väl lite pengar på andra saker som handlar om datorer.. Det är lite skillnad på bara WoW. Redigerad 9 oktober, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Börjat med en warrior pga. att några i klassen började med wow, vad är bäst att specca vid levling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 "Det är lite skillnad på bara WoW." Och du vet precis hur han har det ställt med pengar? Du hackar på folk som spelar privat för att spara pengar men sen när du har lite pengar gör du det själv. .....Retard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tackar, det är det precis vad jag har försökt berätta!! @Mafia: du är verkligen en tönt, sj anklagar du mig för vara fattig, inte ha råd med WoW, hur vet du vad jag har för utgifter? Äta ute: Ca 500 månad ät ute, köpa fest biljetter, går på 120 kr, kläder då o då, sedan i skolan ha köpa böcker, o annat skit. Sedan vilken server du spelar på beror på taletns funkar eller ej, min server updates dagligen, men de har mycket lagg på kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Börjat med en warrior pga. att några i klassen började med wow, vad är bäst att specca vid levling? Holy, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Holy, lätt! Bara för att andra precis har börjat betyder det att jag inte har det, däremot har jag 0 koll på warriorn, men det där inlägget var inte ens roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Bara för att andra precis har börjat betyder det att jag inte har det, däremot har jag 0 koll på warriorn, men det där inlägget var inte ens roligt. Jag körde på Arms ändå upp till 70, funkade bra! ---------------- http://www.crabpeople.se/~ix42/media/plastic.jpg Redigerad 9 oktober, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bara för att andra precis har börjat betyder det att jag inte har det, däremot har jag 0 koll på warriorn, men det där inlägget var inte ens roligt. Om du vill speed-levla så tar du först 5 i cruelty (eller vadfan talenten som man får crit% av) och sedan börjar du pumpa i fury. Fury är speed-leveling, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag ska få en Undead Lock av en kompis, men jag undrar vilken server jag ska byta till? Jag vill gjärna byta till en bra server med många bra guilds osv Har ni några förslag. Endast PvP server dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts