Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Roligt att mytta på forum?

Ifall någon hade reportat att du hette nigz hade ditt name bara blivit " Flagged for rename"

Du kanske blir suspendad om du hade varningar innan iofs

Säker? En polares brorsa gjorde en gubbe som hette 'pedofil' eller liknande, brorsan är sex år. Han fick en ban för det, 3 dagar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur säker är du på det? Som jag sa, min kompis fick en 3dagars 'ban', utan att ha haft några tidigare varningar. :whistling:

Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. :naughty: Det kanske man inte ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. :whistling: Det kanske man inte ska.

Själv blev man permbannad när jag skrev: Hey kids, they use to call me the childmolester. Wanna see my cats?

Då såg en mor det som hade 2 barn : <

Fast "permbannen" varade i två veckor sedan lockade dom upp det igen.

Accountet blir dock permbannat om jag så mycket som spammar i trade efter detta

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. :whistling: Det kanske man inte ska.

stor skillnad på att heta Pedofil och "nigger"? mmkay :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånande :naughty:

Haha, ville ju testa. =D Näe men det var tiderna då jag ville sluta så jag fixade en ban bara.

stor skillnad på att heta Pedofil och "nigger"? mmkay :whistling:

Om han nu hetter rent ut nigger (som är blockat, ja) så hade han säkert fått ett instant ban, men eftersom han nu hette "nigz" (vad jag uppfattade) så kanske det inte är lika allvarligt eftersom det kan betyda olika på andra sidan världen, got it?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker den ser lite "ofärdig" ut, men vafan, du får ju epeen så det skriker om det. GRATZ =D

Tack så mycket!

Haha, ptjaa..om vi säger såhär, jag har fått VÄLDIGT många whispers idag där folk har skrivit "omg where did you get that" och med diverse gratulationer. :whistling:

Hade först tänkt att köpa Halo 1 idag, men när jag väl skulle köpa det så började jag tveka. Gick omkring litegrann och kollade på andra spel och kunde inte riktigt bestämma mig. Hittade inget jag ville ha så då bestämde jag mig för att utveckla min TCG samling litegrann. Köpte 2 st förpackningar (15 kort i varje), valde 2 förpackningar som låg i "mitten av högen" för att få "bra kort". Det visade sig vara en mycket bra sak att göra :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket!

Haha, ptjaa..om vi säger såhär, jag har fått VÄLDIGT många whispers idag där folk har skrivit "omg where did you get that" och med diverse gratulationer. :naughty:

Hade först tänkt att köpa Halo 1 idag, men när jag väl skulle köpa det så började jag tveka. Gick omkring litegrann och kollade på andra spel och kunde inte riktigt bestämma mig. Hittade inget jag ville ha så då bestämde jag mig för att utveckla min TCG samling litegrann. Köpte 2 st förpackningar (15 kort i varje), valde 2 förpackningar som låg i "mitten av högen" för att få "bra kort". Det visade sig vara en mycket bra sak att göra :P

Haha, goes to show, köp aldrig halo barn!

Vad kostar såna kort egentligen? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, goes to show, köp aldrig halo barn!

Vad kostar såna kort egentligen? :whistling:

15 kortsförpackningar kostar ca 50 kr, sen kan du köpa stora boxar där du får med regelbok, en massa kort och 3 stora "Hero cards". Kostar ca 150 kr. I varje förpackning får du även med ett så kallat UDE Point Card, där står en kod som du skriver in på www.ude.com/points

Själv har jag 600 UDE Points, sparar ihop till Tabard of Frost (kostar 2000 poäng)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor