Xazzi Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Roligt att mytta på forum? Ifall någon hade reportat att du hette nigz hade ditt name bara blivit " Flagged for rename" Du kanske blir suspendad om du hade varningar innan iofs Säker? En polares brorsa gjorde en gubbe som hette 'pedofil' eller liknande, brorsan är sex år. Han fick en ban för det, 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Säker? En polares brorsa gjorde en gubbe som hette 'pedofil' eller liknande, brorsan är sex år. Han fick en ban för det, 3 dagar. Nigz betyder ju inte ens något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nigz betyder ju inte ens något Du kan va nigz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ja, jag har kortet! Fick det i en vanlig 15 korts förpackning på Game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ja, jag har kortet! Fick det i en vanlig 15 korts förpackning på Game! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Men som jag sa till du DimpZ, så behåller jag nog kortet. Nog för att det är värt äckligt mycket på typ eBay, men fy fan vad status med en Spectral Tiger! EDIT: Bild! http://img169.imageshack.us/img169/7803/spectraltigerlolrh2.jpg Redigerad 7 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Roligt att mytta på forum? Ifall någon hade reportat att du hette nigz hade ditt name bara blivit " Flagged for rename" Du kanske blir suspendad om du hade varningar innan iofs Nigz = Internet slang för niggers. You go girl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nigz = Internet slang för niggers. You go girl. Du får fortfarnade inte suspend om du inte gjort något innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Du får fortfarnade inte suspend om du inte gjort något innan Hur säker är du på det? Som jag sa, min kompis fick en 3dagars 'ban', utan att ha haft några tidigare varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Du får fortfarnade inte suspend om du inte gjort något innan Jag har blivit bannad förut. Det skrev jag inte att jag inte har blivit. Redigerad 7 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 EDIT: Bild! Me likez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hur säker är du på det? Som jag sa, min kompis fick en 3dagars 'ban', utan att ha haft några tidigare varningar. Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. Det kanske man inte ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. Det kanske man inte ska. Själv blev man permbannad när jag skrev: Hey kids, they use to call me the childmolester. Wanna see my cats? Då såg en mor det som hade 2 barn : < Fast "permbannen" varade i två veckor sedan lockade dom upp det igen. Accountet blir dock permbannat om jag så mycket som spammar i trade efter detta Redigerad 7 oktober, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 "hållkäftenjävlahorbarn" Förvånande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Det är en jävla skillnad på slang och att heta Pedofil, snälla lilla du. Jag fick själv en "rename" sak på en char och jag blev inte suspended. Dock blev jag bannad 1 dag när jag skrek "hållkäftenjävlahorbarn" i general chat. Det kanske man inte ska. Så stor skillnad på att heta Pedofil och "nigger"? mmkay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Förvånande Haha, ville ju testa. =D Näe men det var tiderna då jag ville sluta så jag fixade en ban bara. Så stor skillnad på att heta Pedofil och "nigger"? mmkay Om han nu hetter rent ut nigger (som är blockat, ja) så hade han säkert fått ett instant ban, men eftersom han nu hette "nigz" (vad jag uppfattade) så kanske det inte är lika allvarligt eftersom det kan betyda olika på andra sidan världen, got it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Men som jag sa till du DimpZ, så behåller jag nog kortet. Nog för att det är värt äckligt mycket på typ eBay, men fy fan vad status med en Spectral Tiger! EDIT: Bild! http://img169.imageshack.us/img169/7803/spectraltigerlolrh2.jpg Tycker den ser lite "ofärdig" ut, men vafan, du får ju epeen så det skriker om det. GRATZ =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tycker den ser lite "ofärdig" ut, men vafan, du får ju epeen så det skriker om det. GRATZ =D Tack så mycket! Haha, ptjaa..om vi säger såhär, jag har fått VÄLDIGT många whispers idag där folk har skrivit "omg where did you get that" och med diverse gratulationer. Hade först tänkt att köpa Halo 1 idag, men när jag väl skulle köpa det så började jag tveka. Gick omkring litegrann och kollade på andra spel och kunde inte riktigt bestämma mig. Hittade inget jag ville ha så då bestämde jag mig för att utveckla min TCG samling litegrann. Köpte 2 st förpackningar (15 kort i varje), valde 2 förpackningar som låg i "mitten av högen" för att få "bra kort". Det visade sig vara en mycket bra sak att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tack så mycket! Haha, ptjaa..om vi säger såhär, jag har fått VÄLDIGT många whispers idag där folk har skrivit "omg where did you get that" och med diverse gratulationer. Hade först tänkt att köpa Halo 1 idag, men när jag väl skulle köpa det så började jag tveka. Gick omkring litegrann och kollade på andra spel och kunde inte riktigt bestämma mig. Hittade inget jag ville ha så då bestämde jag mig för att utveckla min TCG samling litegrann. Köpte 2 st förpackningar (15 kort i varje), valde 2 förpackningar som låg i "mitten av högen" för att få "bra kort". Det visade sig vara en mycket bra sak att göra Haha, goes to show, köp aldrig halo barn! Vad kostar såna kort egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Haha, goes to show, köp aldrig halo barn! Vad kostar såna kort egentligen? 15 kortsförpackningar kostar ca 50 kr, sen kan du köpa stora boxar där du får med regelbok, en massa kort och 3 stora "Hero cards". Kostar ca 150 kr. I varje förpackning får du även med ett så kallat UDE Point Card, där står en kod som du skriver in på www.ude.com/points Själv har jag 600 UDE Points, sparar ihop till Tabard of Frost (kostar 2000 poäng) Redigerad 7 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts