Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Okej... Men dom spawnade inte nu i morse (på Balnazzar). Men jag gjorde pink elekk questet igen, och red ram för att fiska såna jävla tunnor...

Men kostar mountet 100g? :naughty:

Dwarfs har tagits bort tillsvidare. Bark questerna är ur funktion. Du kan alltså fiska upp 20-30 tickets / 12 timmar just nu med Ram questen.. xD

Enligt Blue så kommer en hotfix som fixar allt senare ikväll.

Och ja, mounten kostar 100g.

ilrgmcnlrcpp.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom druidens liv mest är bara och raida och har verkligen ingen lust att specka feral för att PvP'a eller grinda eftersom båda suger så startade jag en gammal alt tre veckorsen..började på 22 och är nu 53, väldigt kul imo - Är affliction, speckade från Demonology för att jag tyckte felguarden sög en aning..UA ftw! mötte två paladins idag på runt 80% hp, båda fick en UA på sig och alla mina dots..Dom tänkte att dom var smarta och började dispella varandra..ni vet nog slutet själva ;-)

Annars är 3/4 nere i TK och 5/6 i SSC :whistling: -> Provar Lady just nu :naughty:

Edit.. 5/6 Ssc, glömde Lurker :mf_doof:

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undead, Rogue, The Maelstrom. :whistling:

... SUSPENDED. För att jag gjorde en char som hette "Nigz". Tänkte inte ens på att det blir Niggers typ. Fan. 3 dagar.

Roligt att mytta på forum?

Ifall någon hade reportat att du hette nigz hade ditt name bara blivit " Flagged for rename"

Du kanske blir suspendad om du hade varningar innan iofs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor