StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Lustigt att Legendarys har fått bättre droprates än vad vissa epics har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Lustigt att Legendarys har fått bättre droprates än vad vissa epics har.. Bara för dom har högre "klass" behöver dom väl inte vara bättre? Eller? (Är inte speciellt insatt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Bara för dom har högre "klass" behöver dom väl inte vara bättre? Eller? (Är inte speciellt insatt) Eh, jo, det är det som är meningen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Reroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Bara för dom har högre "klass" behöver dom väl inte vara bättre? Eller? (Är inte speciellt insatt) huh? Legendarys är Legendarys just för att dom är Legendarys. Hajjaru? Alltså. Legendarys har fått den statusen för deras stats är sjukt mycket bättre än saker runt den ilvl och dom ska oftast vara helvetes svåra att få tag på och vara jävligt unika. Om man nu kollar på både MH och OH från Illidan så har dom högre dropchance än t.ex. Baronens 2H svärd i Stratholme eller för att inte tala om hans mount. Andra legendarys t.ex. AQ-mounten finns det bara ett fåtal av. Oftast bara 1. Atiesh krävde ett jävla arbete bara för att få en del av staven. Thunderfury's två delar har löjligt låg dropchance. Sulfuras har också sjukt låg dropchance. Flera legendarys är så jävla imba att du bara kan ha dom på vissa ställen. T.ex. alla vapen vid Kael'thas, eller svärdet i Atiesh questchainen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Dom har ju höjt dropraten för att det inte ska va som förut, att vissa körde MC i 1½ år utan att få en enda sulfuras. Eller att dom fick 5 left bindings och inte en enda right. Det bästa är om dom gör som med Ateish. Det tar lång tid att fixa den men man vet iaf att varje vecka droppar det garanterat några delar, då är det mer arbete än ren tur. gammal nyhet men ändå: Account sålt för 7000 euro För 60 000 hade väl vem som helst sålt sitt acc Undrar vilken idiot som köpte det och blev bannad direkt Redigerad 26 september, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Dom har ju höjt dropraten för att det inte ska va som förut, att vissa körde MC i 1½ år utan att få en enda sulfuras. Eller att dom fick 5 left bindings och inte en enda right. Det bästa är om dom gör som med Ateish. Det tar lång tid att fixa den men man vet iaf att varje vecka droppar det garanterat några delar, då är det mer arbete än ren tur. gammal nyhet men ändå: Account sålt för 7000 euro För 60 000 hade väl vem som helst sålt sitt acc Undrar vilken idiot som köpte det och blev bannad direkt Hans armory uppdaterade den 3:e September, så han är säkert bannad ^^Armory här ! Redigerad 27 september, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fick ny ring i Kara igår http://thottbot.com/i28649 5 epix nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Lämnade warlock guilden idag. Vi skulle döda prince idag, men folk tyckte det var kul att starta Chess event flera gånger, så jag sa helt enkelt att dom som startade inte får någon dkp för att dom sabbar för alla andra. Warriorn som hade startat började kalla mig tönt och att jag borde växa upp. Detta var en halvtimme innan raidstop. Han HS'ar ifrån raiden och detta är något jag absolut inte kunde acceptera. /gkick direkt, och folk började tjaffsa om att det inte var så farligt aso. Under denna veckan har båda GMs vart iväg, och jag tror att minst 15 personer redan har lämnat guilden. Tröttnade totalt och loggade in på mina alts och /gquitade dom först. Då börjar folk bitcha om att jag kickar folk som jag inte gillar, och en person sa t.o.m att min alt var warriorns alt. Lät det rinna av som vatten och /gquitade med maincharen. Hoppas att guilden går åt helvete, och att båda GM's (som jag känner irl) kommer att lämna guilden också. Jag och några andra officerer i guilden funderar på att Migrata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Lämnade warlock guilden idag. Vi skulle döda prince idag, men folk tyckte det var kul att starta Chess event flera gånger, så jag sa helt enkelt att dom som startade inte får någon dkp för att dom sabbar för alla andra. Warriorn som hade startat började kalla mig tönt och att jag borde växa upp. Detta var en halvtimme innan raidstop. Han HS'ar ifrån raiden och detta är något jag absolut inte kunde acceptera. /gkick direkt, och folk började tjaffsa om att det inte var så farligt aso. Under denna veckan har båda GMs vart iväg, och jag tror att minst 15 personer redan har lämnat guilden. Tröttnade totalt och loggade in på mina alts och /gquitade dom först. Då börjar folk bitcha om att jag kickar folk som jag inte gillar, och en person sa t.o.m att min alt var warriorns alt. Lät det rinna av som vatten och /gquitade med maincharen. Hoppas att guilden går åt helvete, och att båda GM's (som jag känner irl) kommer att lämna guilden också. Jag och några andra officerer i guilden funderar på att Migrata. Dkp I karazhan? ) Minns att du kallade mig och min guild noob för att vi kört med dkp i karazhan, gg +, Inte börjat raida med din druid igen? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Dkp I karazhan? ) Minns att du kallade mig och min guild noob för att vi kört med dkp i karazhan, gg +, Inte börjat raida med din druid igen? ;o Det är noob att ha dkp i karazhan. Vi dissar mer eller mindre allt när vi är där, men folk vill ändå ha dkp (dkp om någon lootar nått) Och nej, dom verkade inte behöva nån druid sen efterallt skit. En druid kom tillaka från semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det är noob att ha dkp i karazhan. Vi dissar mer eller mindre allt när vi är där, men folk vill ändå ha dkp (dkp om någon lootar nått) Och nej, dom verkade inte behöva nån druid sen efterallt skit. En druid kom tillaka från semester. Joina en annan guild om du inte får raida? Eller migrata server och joina någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Joina en annan guild om du inte får raida? Eller migrata server och joina någon annan. Jo, jo. Jag har bra rykte på servern, och jag applyade till en guild där två f.d. guildmembers är med i. Dom är på Vashj och Kael, men jag har för dålig gear. Detta ger dock mig turen att jag har fått bra rykte på servern. The apllication is all good, well written etc. Got more than enough information need'ed (which, if you ask me, is a good thing). Really nice guy and a good warlock, you deffo got my vote regardless of gear under our standards! http://johan-raben.se/forums/images/smiles/icon_smile.gif Good luck on your application! Stellhell is an awsome dude , never heard anything bad about him and he can do his job in raids regardless of what is thrown at him. Tha man haz skilzz lolz <3 GL with your apply mate http://johan-raben.se/forums/images/smiles/icon_smile.gif // Arr Vi (Jag och dom andra officers) har snackat om att migga men vi har alla riktigt dåligt med cash, och har inte råd att migga. *edit* såg nu att du snacka om druiden. Och nej, kan/vill/får inte lämna guilden. Inget jag vill göra heller. Har spelat med dom sen mars 2005, så det är inte äns ett alternativ. Jag var guildlös med druiden i två veckor tror jag och då skickade jag en apply till guildet som då var ett snäpp bättre. När dom såg att jag hade gjort det så insåg dom att dom hade gjort fel och gav mig en chans till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Nån annan än jag som har problem med patch 2.2? Det som händer: Jag loggar in på min char, står på ett ställe och mina grejer är ?. Och alla är "unknown" och så kan jag inte ta en quest. Sen blir jag disconnectad efter 20 sek. Edit: Behöver iaf inte skriva report till Blizzard. Fleea andra som har samma problem med 2.2 Redigerad 28 september, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nån annan än jag som har problem med patch 2.2? Edit: Behöver iaf inte skriva report till Blizzard. Fleea andra som har samma problem med 2.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Har inte riktigt samma problem, men jag har därimot fått fryslagg och skithög MS nu när jag spelar efter 2.2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag kan inte se vad som finns i mina bags. Det händer inget när min mus "hoovrar" över dom. Justblacklittlebox. No stats/names/numbers/unknown. I övrigt är alla addons lite "små" buggiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag har då inga problem med nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nån annan än jag som har problem med patch 2.2? Det som händer: Jag loggar in på min char, står på ett ställe och mina grejer är ?. Och alla är "unknown" och så kan jag inte ta en quest. Sen blir jag disconnectad efter 20 sek. Edit: Behöver iaf inte skriva report till Blizzard. Fleea andra som har samma problem med 2.2 IRLpolare har de problemet, alla springer runt i kalsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Stell kanske en dum fråga men ändå. Är du GM på officiella WoW eller ja du vet that other thing. Tanke på att du sa du känner två Gms IRL. Så ja blev bara lite nyfiken om du menar officiella WoW eller det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts