Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Aha ok han är kort ska du mobba han för det? Inte hans fell. Och får han inte vara kagig om han är kort? Och ffs alla kan vara blyga. fan tror ingen här inte gömde sig bakom mamma när dom var små.

Ontopic: Någon som vet hur lång tid det tar att transfera 3 gubbar från en realm till en annan. Min kompis sa att det tog för han 1 timme men på wow hemsidan står det att det kan ta flera dar :S.

Gå på svenska lektionerna pojk.

Det finns fler än dom jag har markerat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YAY! Fick min kära guild att hjälpa mig när jag var inloggad på incecandys druid med sista karazhanquestet. Med 80% full epics gick det bra, körde med ventrilo. Vår healer sa hela tiden "omg this is so boring only need to use lifebloom". Våran maintank och GM, som även råkar vara en svensk tant på 39 år som är helt underbart snäll, tankade. Hon behövde knappt några heals. :shifty: Skölden gick inte under 100% förens sista bossen, för då blev den 99%. Ah, underbart.

Aja, nu blir mig flicka glad iaf. <3

--

weii, 1.2k+healing. rofl varför har jag med och bättre epic healing prylar än +spelldmg?

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga.. ni snackar inland om T6 och T5 gear.. vad e det?

Annars dingade jag 70 med min warrior förra veckan.... gött som fan.....

Ett T# är ett Tier, ett set med armors. Siffran beskriver hur bra det är, och vart man får tag på det.

T1 - Molten Core (lvl 60)

T2 - BWL (lvl 60)

T3 - Naxxramas (lvl 60)

T4 - Karazhan/Gruul/Magtheridon (lvl 70)

T5 - SSC/TK (lvl 70)

T6 - MH/BT (lvl 70)

Sen finns det ett par andra sets också, dungeon-sets och AQ-set.

Dungeon1: Scholo/Strat/LBRS/UBRS (lvl 52-58)

Dungeon2: D1 items upgrades med quest

Dungeon3: Droppar i lvl 70 instancer (lvl 70)

AQset: Droppas i AQ (lvl 60)

Du har dingat 70 och aldrig hört talats om tier? Vilken sten bor du under? :shifty:

Gogo ebayer?

Folk som började med WoW efter TBC exp. har aldrig sett ett Tier droppa (inte äns dungeonskiten, om han precis dingat 70)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1337 :ph34r:

Skaffa Necrosis ffs. En warlock utan det är en dum warlock.

*edit*

ZOMFG!

Loggar in på min druid för att göra en Primal Might. GM Whisprar mig och säger till mig att jag måste vara online oftare, då han försökt att få tag på mig.

Berättar om hur allt ligger till, och han frågar sedenmera "Do you enjoy playing your warlock?"

Mjo, det gör jag ju, men det är tråkigt att man har åkt så långt ner i "hiarkin" igen och bara har dödat Gruul.

Till min förvåning så söker dom nu en feral druid, och dom ville fråga mig först innan dom började kolla efter andra. Detta är ju något man inte kan tacka nej till. Dom skulle dubbelkolla allt, och försöka få in SSC/TK raid för att få mig attunad på lördag (egentligen ingen raiddag, och dom skulle inte göra SSC/TK på två veckor till).

Nu återstår bara att logga in på Warlocken och ge dom det sura beskeded att jag än en gång kommer lämna dom i sticket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa Necrosis ffs. En warlock utan det är en dum warlock.

*edit*

ZOMFG!

Loggar in på min druid för att göra en Primal Might. GM Whisprar mig och säger till mig att jag måste vara online oftare, då han försökt att få tag på mig.

Berättar om hur allt ligger till, och han frågar sedenmera "Do you enjoy playing your warlock?"

Mjo, det gör jag ju, men det är tråkigt att man har åkt så långt ner i "hiarkin" igen och bara har dödat Gruul.

Till min förvåning så söker dom nu en feral druid, och dom ville fråga mig först innan dom började kolla efter andra. Detta är ju något man inte kan tacka nej till. Dom skulle dubbelkolla allt, och försöka få in SSC/TK raid för att få mig attunad på lördag (egentligen ingen raiddag, och dom skulle inte göra SSC/TK på två veckor till).

Nu återstår bara att logga in på Warlocken och ge dom det sura beskeded att jag än en gång kommer lämna dom i sticket.

Utveckla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor