Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Inaktiverade mitt konto idag, kändes riktigt tråkigt då jag nötit hela sommarlovet men samtidigt helt okej att jag klarade av att ta skolan före spelet haha.

Så nu undrar jag hur det fungerar sen när jag vill aktivera det igen, kommer det funka direkt eller måste man vänta ett tag?

Funkar direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från "Funniest thing ever heard"-tråden på Doomhammer-forumet:

"<New Recruit> Hi guys, at what time do our raids start?

<Guildie> Alt+F4 o'clock !!

New Recruit has gone offline

1 min later

New recruit has come on line

<New Recruit> Wow that disconnected me! "

:>

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska faktist inte säga ett skit, eftersom du också är skjukt uppkäftig.. Anagligen bara över nätet och en riktigt jävla fjant irl.

Andlednignen till att jag skrev så till kraffs var för att han brukade heta typ: AAH HETS GÖTT SS SOLDATER GÖTT på MSN och sedan när jag sökte upp han på DH var en liten skit på 1.50 som knappt vågade prata.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andlednignen till att jag skrev så till kraffs var för att han brukade heta typ: AAH HETS GÖTT SS SOLDATER GÖTT på MSN och sedan när jag sökte upp han på DH var en liten skit på 1.50 som knappt vågade prata.

Aha ok han är kort ska du mobba han för det? Inte hans fell. Och får han inte vara kagig om han är kort? Och ffs alla kan vara blyga. fan tror ingen här inte gömde sig bakom mamma när dom var små.

Ontopic: Någon som vet hur lång tid det tar att transfera 3 gubbar från en realm till en annan. Min kompis sa att det tog för han 1 timme men på wow hemsidan står det att det kan ta flera dar :S.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha ok han är kort ska du mobba han för det? Inte hans fell. Och får han inte vara kagig om han är kort? Och ffs alla kan vara blyga. fan tror ingen här inte gömde sig bakom mamma när dom var små.

Ontopic: Någon som vet hur lång tid det tar att transfera 3 gubbar från en realm till en annan. Min kompis sa att det tog för han 1 timme men på wow hemsidan står det att det kan ta flera dar :S.

1. Haha.

2. Har migratat 3 gånger, ibland har det gått direkt, ibland 30 minuter-1 timme.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor