Sikorka Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Epoch-Mender eller Serpentcrest Life-Staff? (healing gear) A'dal's Gift eller Sash of Serpentra? (pve/p gear) Karazhan raidande moonkin druid här, som råkar ut på att heala i partyn ibland. 6414hp med A'dals equippad. Redigerad 9 september, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Epoch-Mender eller Serpentcrest Life-Staff? A'dal's Gift eller Sash of Serpentra? Karazhan raidande moonkin druid här, som råkar ut på att heala i partyn ibland. 6414hp med A'dals equippad. Skaffa 1H från mech, och en offhand och leatherbelt från arca. +55 heal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Skaffa 1H från mech, och en offhand och leatherbelt från arca. +55 heal. Vet inte om jag orkar det. Kanske kanske bara. Men vad ska jag välja mellan dom två staffsen? Har både men vet inte vilken jag ska ta i inventory. Känns onödigt att ha på banken. Har redan leatherbelt från arca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vet inte om jag orkar det. Kanske kanske bara. Men vad ska jag välja mellan dom två staffsen? Har både men vet inte vilken jag ska ta i inventory. Känns onödigt att ha på banken. Har redan leatherbelt från arca. Epoch Mender, eftersom den andra ser ut som en möglig ananas. ._o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Vet inte om jag orkar det. Kanske kanske bara. Men vad ska jag välja mellan dom två staffsen? Har både men vet inte vilken jag ska ta i inventory. Känns onödigt att ha på banken. Har redan leatherbelt från arca. Du borde skaffa minst 7000 hp obuffad. Så slipper du dö från bossar som te.x chargar random eller som inte går att tanka såsom shade Redigerad 9 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Slave Pens, Black morass är väl bland dom svåraste Ironi min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Du borde skaffa minst 7000 hp obuffad. Så slipper du dö från bossar som te.x chargar random eller som inte går att tanka såsom shade Sen får man ju också räkna med : Blessing of kings, Blood pact, Priest buffen och MotW..Blir 10k~, Räcker gott o väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Epoch-Mender eller Serpentcrest Life-Staff? (healing gear) A'dal's Gift eller Sash of Serpentra? (pve/p gear) Karazhan raidande moonkin druid här, som råkar ut på att heala i partyn ibland. 6414hp med A'dals equippad. Epoch Mender tycker jag. Mana regen är ju viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Sen får man ju också räkna med : Blessing of kings, Blood pact, Priest buffen och MotW..Blir 10k~, Räcker gott o väl Nu har du ju inte alltid Bloodpact, men dom andra brukar man ha. Dock så kommer du behöva 8000hp buffat får DW och andra bossar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Sen får man ju också räkna med : Blessing of kings, Blood pact, Priest buffen och MotW..Blir 10k~, Räcker gott o väl Du går inte från 7k hp till 10k med buffs, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Du går inte från 7k hp till 10k med buffs, nej. Blood Pact - 91 stamina PW:F - 79 stamina MotW - 18.9 stamina BoK - 10% stamina 188.9 stamina - 1889hp + 7k - 8889 + 10% - 9777,9 Släng på en Elixir of Major Fortitude(250hp) eller varför inte Flask of Fortification(500hp) och en foodbuff på 20/30 stamina. 9777,9 + 450 - 10227,9hp 9777,9 + 800 - 10577,9hp Nära nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) 64 med Warlocken nu, älska Incinerate! Ska försöka ta 66 under skolveckan och nästa helg så stannar jag kvar i Skellefteå, så då försöker jag mig på 68-69. Sen 70 veckan därpå Ligger på ca 12 dagars playtime, inte så jäkla dåligt med tanke på att jag är ganska kass på att levla. Redigerad 9 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Level 68 med shamanen. Är det nästa patch som kommer där man kan köpa season1 arena för honor? Linka gärna patchnotes om ni kan hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Level 68 med shamanen. Är det nästa patch som kommer där man kan köpa season1 arena för honor? Linka gärna patchnotes om ni kan hitta http://wow.curse.com/articles/details/2431/ oh, and btw.. Teron död! http://img237.imageshack.us/img237/7803/teronbigdb4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 http://wow.curse.com/articles/details/2431/ oh, and btw.. Teron död! Är du med i raiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Du går inte från 7k hp till 10k med buffs, nej. Jopp. Även med och utan imp, så fungerar alla bossar. Har 12k med healing druiden buffad, räcker gott o väl x) Redigerad 10 september, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 http://wow.curse.com/articles/details/2431/ oh, and btw.. Teron död! http://img237.imageshack.us/img237/7803/teronbigdb4.jpg Gz till kill, Men skulle någon kunna berätta om det där med Arena Gear Season 1 kunde bli köpt med honor ? Patch notes är så sjukt långa =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Gz till kill, Men skulle någon kunna berätta om det där med Arena Gear Season 1 kunde bli köpt med honor ? Patch notes är så sjukt långa =/ Arena Gear Season 1 kommer troligtvis kunna bli köpt när s3 släpps, och det blir säkert i patch 2.3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 När kommer patch 2.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Är du med i raiden eller? Nix. Gz till kill, Men skulle någon kunna berätta om det där med Arena Gear Season 1 kunde bli köpt med honor ? Patch notes är så sjukt långa =/ Arena Gear ska stå i General eller PvP. Och det enda som står är att det blir sänkt pris. Om det är honor dom menar får man se. När kommer patch 2.2? När den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts