Elander Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fel, fel, fel, fel Här är en bild på kartongen: http://213.238.202.163/boxshot.php?id=34200&typ=large Webhallen-loggan är lite ivägen, men det står: Snubben på plus hade collectors edition, men det står exakt likadant på den kartongens baksida, i en stor ruta med vit bakgrund, alltså ännu tydligare. (Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild) Ja,på framsidan står det på min;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fel, fel, fel, fel Här är en bild på kartongen: http://213.238.202.163/boxshot.php?id=34200&typ=large Webhallen-loggan är lite ivägen, men det står: Snubben på plus hade collectors edition, men det står exakt likadant på den kartongens baksida, i en stor ruta med vit bakgrund, alltså ännu tydligare. (Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild) Japp men det står på engleksa Sån information måste finnas tillgänglig på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Japp men det står på engleksa Sån information måste finnas tillgänglig på svenska. inte presis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Kan inte se ett skit, allt är på spanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har en polare som är Warlock. Han har inte en aning om vad han ska göra i PvP. Någon som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har en polare som är Warlock. Han har inte en aning om vad han ska göra i PvP. Någon som har några tips? Han ska lära sig lira med sin Felhunter på rätt sett sen kommer han äga. De flesta kör med succubus och sedusar men stendör. Felhuntern har über bra egenskaper. Och man måste köra ett helt nytt talant uppsättning om du ska va bra PvP. Så isf får han skippa PvE egenskaperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 En warlock som heter DrakeDog äger verkligen i PvP, har sett några filmer han har spelat i, äger allt. Tror att man kan ladda ner dem på www.warcraftmovies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 leeroy? leeroy igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Han ska lära sig lira med sin Felhunter på rätt sett sen kommer han äga. De flesta kör med succubus och sedusar men stendör. Felhuntern har über bra egenskaper. Och man måste köra ett helt nytt talant uppsättning om du ska va bra PvP. Så isf får han skippa PvE egenskaperna. Tackar... Jag ska tipsa han om det. *bows to the might of Stellhell* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 inte presis Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Leeroy:s vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Leeroy:s vapen Hahahah..! Den va rätt bra du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/.. Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som.. Vilken tycker ni är bäst? Redigerad 17 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/.. Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som.. Vilken tycker ni är bäst? Kör på druiden om du vill ha kvar utmaningen upp till lvl 60. Kör mage eller rogue om du vill ha hög dps och vara som alla andra tråkiga(alla verkar vilja köra dom 2 klasserna) Hunters är med en utmaning men var försiktig med att rolla på saker för warrior/paladin/shaman och även rogues blir ganska arga när en hunter rollar på ett vapen bara för dom kan ha det. Hunters är range och därför behöver alla andra melee klasser vapnen mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/.. Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som.. Vilken tycker ni är bäst? Warrior FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag har nog testat de flesta klasserna, vissa till högre lvl än andra. T.ex Paladin 44, Priest 30, rogue 15 och 22. Just nu kör jag med en druid och en warrior. Måste nog säga att av alla klasser tycker jag mest om att köra som druid, fick nyss lvl 40 är just nu på väg för att köpa min kodo mont Warrior är också kul, speciellt om man crittar bra Paladinen tröttnade jag på då det bara var gå fram, högerklicka, vänta tills livet har gått ner och lägga på en heal. Priests slutade jag spela med för att de var så sega och dåliga i PVE (eller var det kanske jag som var helst värdelös som shadow priest ) Tycker du ska fortsätta köra på din druid, de blir ju även riktigt balla i högre lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/.. Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som.. Vilken tycker ni är bäst? Lira präst om du vill bli frågad att komma till instancer 20 ggr om dagen...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Humm.. ok.. Tror jag ska lira lite på min Druid.. Nu enda problemet.. Nån som lirar på Ragnaros som kan låna mig nårra guld? Har nämligen sålt alla mina saker för att skicka pengar till dom andra char'sen Lite klantigt kanske.. hehe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Humm.. ok.. Tror jag ska lira lite på min Druid.. Nu enda problemet.. Nån som lirar på Ragnaros som kan låna mig nårra guld? Har nämligen sålt alla mina saker för att skicka pengar till dom andra char'sen Lite klantigt kanske.. hehe :"> Har min warrior där, alliance dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är ganska stolt över mitt WoW tema som jag laddade ner igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts