Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fel, fel, fel, fel ;)

Här är en bild på kartongen: http://213.238.202.163/boxshot.php?id=34200&typ=large

Webhallen-loggan är lite ivägen, men det står:

Snubben på plus hade collectors edition, men det står exakt likadant på den kartongens baksida, i en stor ruta med vit bakgrund, alltså ännu tydligare. (Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild)

Ja,på framsidan står det på min;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel, fel, fel, fel ;)

Här är en bild på kartongen: http://213.238.202.163/boxshot.php?id=34200&typ=large

Webhallen-loggan är lite ivägen, men det står:

Snubben på plus hade collectors edition, men det står exakt likadant på den kartongens baksida, i en stor ruta med vit bakgrund, alltså ännu tydligare. (Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild)

Japp men det står på engleksa :P Sån information måste finnas tillgänglig på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en polare som är Warlock. Han har inte en aning om vad han ska göra i PvP. Någon som har några tips?

Han ska lära sig lira med sin Felhunter på rätt sett sen kommer han äga.

De flesta kör med succubus och sedusar men stendör.

Felhuntern har über bra egenskaper. Och man måste köra ett helt nytt talant uppsättning om du ska va bra PvP. Så isf får han skippa PvE egenskaperna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han ska lära sig lira med sin Felhunter på rätt sett sen kommer han äga.

De flesta kör med succubus och sedusar men stendör.

Felhuntern har über bra egenskaper. Och man måste köra ett helt nytt talant uppsättning om du ska va bra PvP. Så isf får han skippa PvE egenskaperna.

Tackar... Jag ska tipsa han om det. *bows to the might of Stellhell*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/..

Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som..

Vilken tycker ni är bäst? :o

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp. Då när man har kommit upp i lvl27 med sin Mage så fick man samma känsla som med min Druid(lvl32).... Allt blev tråkigt.. =/..

Skapat 2 nya chars, en Orc Rogue(lvl7) och en Tauren Hunter(lvl13) för att se om jag hittar någon ny, "roligare" klass att spela som..

Vilken tycker ni är bäst? :P

Kör på druiden om du vill ha kvar utmaningen upp till lvl 60.

Kör mage eller rogue om du vill ha hög dps och vara som alla andra tråkiga(alla verkar vilja köra dom 2 klasserna)

Hunters är med en utmaning men var försiktig med att rolla på saker för warrior/paladin/shaman och även rogues blir ganska arga när en hunter rollar på ett vapen bara för dom kan ha det. Hunters är range och därför behöver alla andra melee klasser vapnen mer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken tycker ni är bäst? :P

Warrior FTW :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog testat de flesta klasserna, vissa till högre lvl än andra.

T.ex Paladin 44, Priest 30, rogue 15 och 22. Just nu kör jag med en druid och en warrior.

Måste nog säga att av alla klasser tycker jag mest om att köra som druid, fick nyss lvl 40 är just nu på väg för att köpa min kodo mont :)

Warrior är också kul, speciellt om man crittar bra :)

Paladinen tröttnade jag på då det bara var gå fram, högerklicka, vänta tills livet har gått ner och lägga på en heal. Priests slutade jag spela med för att de var så sega och dåliga i PVE (eller var det kanske jag som var helst värdelös som shadow priest :P )

Tycker du ska fortsätta köra på din druid, de blir ju även riktigt balla i högre lvl :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken tycker ni är bäst? :)

Lira präst om du vill bli frågad att komma till instancer 20 ggr om dagen...! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm.. ok.. Tror jag ska lira lite på min Druid.. Nu enda problemet..

Nån som lirar på Ragnaros som kan låna mig nårra guld? :rolleyes:

Har nämligen sålt alla mina saker för att skicka pengar till dom andra char'sen -_-

Lite klantigt kanske.. hehe :">

Har min warrior där, alliance dock ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor