Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

StellHell skriver "inga specc för x class" och precis efter postar du? Har du något problem som gör att class-forum inte finns eller? Sluta spamma massa skit i den här tråden och titta i priest forumet nästa gång, det finns säkerligen ett par specc's där. :shifty:

Herregud.

Ge mig ett till exempel på vad jag någonsin har spammat i den här tråden så är du gullig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du läser posten ovanför din så ser du att jag har skrivit "Ett till"

Dvs annat än speccen, Vilket jag absolut inte ser som spamming.

Idiot

Har varken tid eller ork att titta igenom en hel wow tråd bara för att hitta ett spam, men du har troligen gjort det med. Gå och sug dig själv nu. Jag har säkert gjort det också, men jag sitter inte och frågar speccar varje tioende sida som andra personer här verkar.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varken tid eller ork att titta igenom en hel wow tråd bara för att hitta ett spam, men du har troligen gjort det med. Gå och sug dig själv nu. Jag har säkert gjort det också, men jag sitter inte och frågar speccar varje tioende sida som andra personer här verkar.

Du är verkligen dum i huvudet.

Detta var första gången någonsin jag frågade om en specc i den här tråden, Och du skriver att jag har spammat i denna tråden flera gånger "innan", Så är du inte ens säker.

Jävla idiot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är verkligen dum i huvudet.

Detta var första gången någonsin jag frågade om en specc i den här tråden, Och du skriver att jag har spammat i denna tråden flera gånger "innan", Så är du inte ens säker.

Jävla idiot

Hur svårt kan det vara att speca själv då?

Man ser ju fan villka talents som är Pve/PvP/Sucks.

Idiot.

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte systemet då dom kommer överprica allt på AH, alla skiter då i att köpa och går då till guild enchanters som gör det gratis om han har mats.

I regel så kommer priserna sjunka till underpriser till slut, då mats inte är ett problem.

Kommer alltid finnas folk som kommer sälja sina enchants för 10x mer än vad dom kostar, men det finns också nötter som säljer för 10x mindre för att få pengar /skills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor