Desmar Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 StellHell skriver "inga specc för x class" och precis efter postar du? Har du något problem som gör att class-forum inte finns eller? Sluta spamma massa skit i den här tråden och titta i priest forumet nästa gång, det finns säkerligen ett par specc's där. Herregud. Ge mig ett till exempel på vad jag någonsin har spammat i den här tråden så är du gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Jag behöver en bra specc för en Shadow Priest som levlar, Level 65 Uhm, där har du en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Uhm, där har du en. Om du läser posten ovanför din så ser du att jag har skrivit "Ett till" Dvs annat än speccen, Vilket jag absolut inte ser som spamming. Idiot Redigerad 5 september, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Om du läser posten ovanför din så ser du att jag har skrivit "Ett till" Dvs annat än speccen, Vilket jag absolut inte ser som spamming. Idiot Har varken tid eller ork att titta igenom en hel wow tråd bara för att hitta ett spam, men du har troligen gjort det med. Gå och sug dig själv nu. Jag har säkert gjort det också, men jag sitter inte och frågar speccar varje tioende sida som andra personer här verkar. Redigerad 6 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Har varken tid eller ork att titta igenom en hel wow tråd bara för att hitta ett spam, men du har troligen gjort det med. Gå och sug dig själv nu. Jag har säkert gjort det också, men jag sitter inte och frågar speccar varje tioende sida som andra personer här verkar. Du är verkligen dum i huvudet. Detta var första gången någonsin jag frågade om en specc i den här tråden, Och du skriver att jag har spammat i denna tråden flera gånger "innan", Så är du inte ens säker. Jävla idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) Du är verkligen dum i huvudet. Detta var första gången någonsin jag frågade om en specc i den här tråden, Och du skriver att jag har spammat i denna tråden flera gånger "innan", Så är du inte ens säker. Jävla idiot Hur svårt kan det vara att speca själv då? Man ser ju fan villka talents som är Pve/PvP/Sucks. Idiot. Redigerad 6 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Hur svårt kan det vara att speca själv då? Man ser ju fan villka talents som är Pve/PvP/Sucks. Idiot. Har du fått tillbaka ditt account ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Har du fått tillbaka ditt account ? Nej. Tog tillbaka min shaman istället. Tröttnat ganska hårt på WoW så jag seglevlar denna från 66>70 sen väntar jag på expension. Kanske raidar lite TK, SSC med guilden om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 "The developers plan to give to enchanters the possibility to sell their enchantments at the auction house, however this shouldn't be implemented into the game before the next expansion, Wrath of the Lich King." - lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 "The developers plan to give to enchanters the possibility to sell their enchantments at the auction house, however this shouldn't be implemented into the game before the next expansion, Wrath of the Lich King." - lol Roflroflroflrofl. Dö blizzard, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 "The developers plan to give to enchanters the possibility to sell their enchantments at the auction house, however this shouldn't be implemented into the game before the next expansion, Wrath of the Lich King." - lol Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Roflroflroflrofl. Dö blizzard, snälla. Får jag fråga vad det är för fel? Lättare att hitta enchants med detta systemet. Redigerad 7 september, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Får jag fråga vad det är för fel? Lättare att hitta enchants med detta systemet. Jag gillar inte systemet då dom kommer överprica allt på AH, alla skiter då i att köpa och går då till guild enchanters som gör det gratis om han har mats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Jag gillar inte systemet då dom kommer överprica allt på AH, alla skiter då i att köpa och går då till guild enchanters som gör det gratis om han har mats. I regel så kommer priserna sjunka till underpriser till slut, då mats inte är ett problem. Kommer alltid finnas folk som kommer sälja sina enchants för 10x mer än vad dom kostar, men det finns också nötter som säljer för 10x mindre för att få pengar /skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Vilken är den lättaste heroic-instancen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vilken är den lättaste heroic-instancen? Black Morass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vilken är den lättaste heroic-instancen? Slave Pens, Black morass är väl bland dom svåraste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 att ingen har sath mechanar är sjukt. 5 badges för ingte ettj ävla skit jobb för det. simpetrt som fan, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vilken är den lättaste heroic-instancen? mech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 mech som jag sa.. :D:DF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts