Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Dingade 67 (och är halvägs till 68) idag, vilket är bästa sättet för mig och lvla? questa som jag gör nu?

Questa, Hoppas över de mest onödiga questerna där du måste resa runt hela Outlands. Rikta in dig på grind quests och om du får två quest's på samma ställe, gör båda för att slippa komma dit igen x)

Edit. Morogrim Tidewalker down, Fanthom lord Down, Lurker, Hydros Down..Bara Leo och Vashj kvar i Ssc x()

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände nåt riktigt roligt igår :cry:

Jag flög med min lvl 24 warrior (camp taurajo -> x-roads) och fick syn på en sak i mina actionbars som inte behöver rage, trycker på det och då händer det roliga som jag nu ska visa på bilden :lol:

Edit: Jag tog nåt som gör counterattacks. Har 2 svärd i ett kors.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände nåt riktigt roligt igår :cry:

Jag flög med min lvl 24 warrior (camp taurajo -> x-roads) och fick syn på en sak i mina actionbars som inte behöver rage, trycker på det och då händer det roliga som jag nu ska visa på bilden :lol:

Edit: Jag tog nåt som gör counterattacks. Har 2 svärd i ett kors.

Ser ut som retaliation!

Aldrig sett detta förut! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver en bra specc för en Shadow Priest som levlar, Level 65 :lol:

StellHell skriver "inga specc för x class" och precis efter postar du? Har du något problem som gör att class-forum inte finns eller? Sluta spamma massa skit i den här tråden och titta i priest forumet nästa gång, det finns säkerligen ett par specc's där. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell skriver "inga specc för x class" och precis efter postar du? Har du något problem som gör att class-forum inte finns eller? Sluta spamma massa skit i den här tråden och titta i priest forumet nästa gång, det finns säkerligen ett par specc's där. :cry:

Antingen skojjade han, jävlades eller skrev vid lite fel tidpunkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor