Troxie Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Är det där verkligen dem? Tänkte bara om du skämtade... Jao. Från vänster Awake, Kungen och den där Landolph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Är det där verkligen dem? Tänkte bara om du skämtade... Förövrigt så är jag lite WoW-sugen men.... nah. Det är dem. Awake närmast kameran. Kungen i mitten. Också var det den där Landolph längst bort, vem han nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Är ni verkligen den bästa guilden på din server ? Näst bästa guilden på servern. Druidens guild. Warlockens guild har inte dödat gruul än vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Shade doed. http://img231.imageshack.us/img231/8961/akamazu7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Well, eftersom tråden är död så.. Downade Gruul idag, efter MÅNGA jobbiga försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Bah, igår dödade vi Attumen the Huntsman, Maiden of Virtue och Opera. Ingen wipe på bossarna. Fick epic healing gloves XD Idag blev det Curator, på tredje försöket dog han efter två evos. Fick Elixir of Major Mageblood på trash. Redigerad 30 augusti, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Gearup ftw \../ - Körde igenom -> Lurker/hydross, Mag, Gruul, Void reaver. Tier 4 chest till mig ...Ny Guild FTW. Btw : [Ligth's Justice] Igår på en chillrun till Kara =) Redigerad 31 augusti, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Level 62 med Warlocken, och där kommer det ta stopp i ungefär en vecka. Åker hem i helgen = Ingen dator. Sen fjällvandring måndag-fredag med klassen. Gick med i en guild igår. Unreal. Dock temporärt, ska joina en Karazhan/Gruul guild på 70 där jag redan är garanterad en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Level 62 med Warlocken, och där kommer det ta stopp i ungefär en vecka. Åker hem i helgen = Ingen dator. Sen fjällvandring måndag-fredag med klassen. Gick med i en guild igår. Unreal. Dock temporärt, ska joina en Karazhan/Gruul guild på 70 där jag redan är garanterad en plats. Nordanvind? Eller vad den nu hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Håller på och levlar en rogue nu! Faan vad dom äger Den är level 54nu. Armory http://img168.imageshack.us/img168/7738/xenaatc8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Håller på och levlar en rogue nu! Faan vad dom äger Den är level 54nu. Armory Hade inte du en pala med samma namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Nordanvind? Eller vad den nu hette... Nejnejnej. Reign of Fire heter guilden jag ska joina när jag dingar 70. När jag har skaffat bättre gear osv så ska jag göra en application till Nordanvind . Många svenskar, bra raidtider (de raidar bara 3 ggr i veckan) och har nyligen dödat Vashj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Nejnejnej. Reign of Fire heter guilden jag ska joina när jag dingar 70. När jag har skaffat bättre gear osv så ska jag göra en application till Nordanvind . Många svenskar, bra raidtider (de raidar bara 3 ggr i veckan) och har nyligen dödat Vashj. kek guildhopper! /poke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 kek guildhopper! /poke. Man tager vad man haver..eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Gammal men fyfan vad jag gillar den <3 http://endgamewowraidinglol.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Gammal men fyfan vad jag gillar den <3 http://endgamewowraidinglol.ytmnd.com/ Klockren må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Klockren må jag säga. hhaah ! Dert vär där musiken kom ifrån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hej jag skulle vilja flytta över min Ne rogue till Dentarg PvP från Mazrigos PvP. Jag har hört att man har en gratis flyttning varje månad eller nåt, stämmer det och hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hej jag skulle vilja flytta över min Ne rogue till Dentarg PvP från Mazrigos PvP. Jag har hört att man har en gratis flyttning varje månad eller nåt, stämmer det och hur funkar det? http://www.wow-europe.com/en/info/faq/paid...2BB0FDEFD.app13 F.A.Q Rocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Körde Kara för första gången idag. Vi downade Curator på första försöket, sen wipade vi 3 gånger på Aran. Sen orkade ingen försöka mer. Jaja, nöjd med min första gång iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts