MyStiC Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 The new zones: Howling Fjord (68-72) Borean Tundra (68-72) The Dragonblight (71-75) Zul'Drak (73-76) Grizzly Hills (74-76) Azjol-Nerub (74-78) Sholazar Basin (75-78) The Storm Peaks (77-80) Icecrown Glacier (77-80) Lake Wintergrasp (Outdoor PvP) In addition to this: In an upcoming patch ( and before Blizz releases WotLK) leveling your alts will become easier. For the lvl 20-60 characters, XP earned by quests will increase by 30% and the needed XP to gain a level will go down, resulting in a 40-50% faster leveling process. Time to get your alts to 20 and get them some rested XP. >> Nice YES YES YES YES! Äntligen kan man stryka upp min alt rogue till 60! Waho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 "Lake Wintergrasp (Outdoor PvP)" låter nice, men även xpboosten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Håller med mafia king för en gångs skull. Om du lvlat dina alts till hög lvl "i onödan" så är det väl tråkigt för dig, men varför ska inte andra få lov att få det lättare för det? Nej, nu ska jag gå och svälta och bo i ett plåtskjul för det gjorde en stackars afrikan på tv. Håller med till 100%! ! Stell är så fjantig av sig ibland, Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Fathom-Lord Karathress Down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Fathom-Lord Karathress Down! Bara en fråga. Lirar du på ragnaros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Bara en fråga. Lirar du på ragnaros? Genjuros [World Breaker] Och 2xT5 Tokens droppade ^..^ Editzor ; Morogrim Tidewalker 50% ^^ Redigerad 27 augusti, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vad är det för skiljnad mellan dom här realmen som finns?. Förutom att dte är olika spelare da. En sak till hur får man en Inferno Shard eller vad det hete ja har några Soul Shard och undrar hur ja får Inferno Shard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vad är det för skiljnad mellan dom här realmen som finns?. Förutom att dte är olika spelare da. En sak till hur får man en Inferno Shard eller vad det hete ja har några Soul Shard och undrar hur ja får Inferno Shard. Det finns: PvP = Player versus Player, vilket innebär att det finns s.k contested territories, där du kan anfalla det motsatta factionet. Normal = Motsatsen till PvP typ RP = Roleplaying, strikta regler för namn, uppförande osv. Du ska alltså rollspela, leva dig in i din karaktär RPPPVP = En mix mellan PvP och RP En Infernal Stone köper du hos en Reagent Vendor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Håller med mafia king för en gångs skull. Om du lvlat dina alts till hög lvl "i onödan" så är det väl tråkigt för dig, men varför ska inte andra få lov att få det lättare för det? Nej, nu ska jag gå och svälta och bo i ett plåtskjul för det gjorde en stackars afrikan på tv. FÖR DET ER FJUSKIGT JUUV!11 Tycker dom kunde implanterat detta redan när TBC kom ut, det är allt. Och ett litet äckligt SS.. Typ nån minut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 FÖR DET ER FJUSKIGT JUUV!11 Tycker dom kunde implanterat detta redan när TBC kom ut, det är allt. Och ett litet äckligt SS.. Typ nån minut sen. Kul för dig :) (w00t) (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 FÖR DET ER FJUSKIGT JUUV!11 Tycker dom kunde implanterat detta redan när TBC kom ut, det är allt. Och ett litet äckligt SS.. Typ nån minut sen. Gz =) lets nått bjåka, letts kjamas istället! ååh gullemufs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 FÖR DET ER FJUSKIGT JUUV!11 Tycker dom kunde implanterat detta redan när TBC kom ut, det är allt. Och ett litet äckligt SS.. Typ nån minut sen. Gratz, Slutat raida helt på druiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Supremus doed. http://img250.imageshack.us/img250/6296/supremusia9.jpg High Warlord Naj'entud doed. http://img179.imageshack.us/img179/9360/najentusyc6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Supremus doed. http://img250.imageshack.us/img250/6296/supremusia9.jpg High Warlord Naj'entud doed. http://img179.imageshack.us/img179/9360/najentusyc6.jpg Är ni verkligen den bästa guilden på din server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Är ni verkligen den bästa guilden på din server ? Det har han väl aldrig sagt? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Det har han väl aldrig sagt? =/ Jo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Jo.. Var väll förr, när han raidade med druiden? Har för mig att de en av dom bästa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Var väll förr, när han raidade med druiden? Har för mig att de en av dom bästa iaf Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) En rätt så mogen konversation. Allt började med att han kallade mig "dickface": EDIT: Jag och DimpZ diskuterade vem som egentligen var Kungen och vem som var Awake. Dennis säger: l2r: Awake, Kungen and Landolph Dennis säger: kort, lång, bög Erik säger: Kungen är den långa, ja. Dennis säger: LÅNGBEN ÄR KUNGEN Erik säger: JAG SA JU DET Erik säger: DOH Dennis säger: NÄÄH Erik säger: Vem fan är Landolph? lol Redigerad 28 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 (redigerad) EDIT: Jag och DimpZ diskuterade vem som egentligen var Kungen och vem som var Awake. Är det där verkligen dem? Tänkte bara om du skämtade... Förövrigt så är jag lite WoW-sugen men.... nah. Redigerad 28 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts