Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ni använder såna brutala håningar mot varandra. :|

Priv servers är för idioter. Buggiga, idioter som spelar på dem och 99% av alla GMs är power abusers. GG.

Priv servers är för sånna som blivit hackad eller när gamecardet är slut och man inte har pengar att betala nästa månad för.

( så är det ialafall för mig, skulle inte tänka mig en sekund att logga in på privve om jag hade haft ett account / speltid )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Priv servers är för sånna som blivit hackad eller när gamecardet är slut och man inte har pengar att betala nästa månad för.

( så är det ialafall för mig, skulle inte tänka mig en sekund att logga in på privve om jag hade haft ett account / speltid )

Btw, han som har raeka är aldrig online längre :x säkert flyttat den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troxie, Har du inte fått tillbaka ditt account ännu ? :mellow:

Som ni säkert redan vet, så blev jag av med mitt account för runt 2 veckor sen.. Jag har nu en level 61 Priest på Bladefist, Som jag ska levla till 70 och ha lite kul med..

Sök igenom era datorer regelbundet med virus program för att slippa det som hände mig :cry:

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troxie, Har du inte fått tillbaka ditt account ännu ? :mellow:

Som ni säkert redan vet, så blev jag av med mitt account för runt 2 veckor sen.. Jag har nu en level 61 Priest på Bladefist, Som jag ska levla till 70 och ha lite kul med..

Sök igenom era datorer regelbundet med virus program för att slippa det som hände mig :cry:

lol, bladefist, en av de allra allra äldsta och laggigaste servrarna, gg xP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The new zones:

Howling Fjord (68-72)

Borean Tundra (68-72)

The Dragonblight (71-75)

Zul'Drak (73-76)

Grizzly Hills (74-76)

Azjol-Nerub (74-78)

Sholazar Basin (75-78)

The Storm Peaks (77-80)

Icecrown Glacier (77-80)

Lake Wintergrasp (Outdoor PvP)

In addition to this:

In an upcoming patch ( and before Blizz releases WotLK) leveling your alts will become easier. For the lvl 20-60 characters, XP earned by quests will increase by 30% and the needed XP to gain a level will go down, resulting in a 40-50% faster leveling process. Time to get your alts to 20 and get them some rested XP.

>>

Nice >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The new zones:

Howling Fjord (68-72)

Borean Tundra (68-72)

The Dragonblight (71-75)

Zul'Drak (73-76)

Grizzly Hills (74-76)

Azjol-Nerub (74-78)

Sholazar Basin (75-78)

The Storm Peaks (77-80)

Icecrown Glacier (77-80)

Lake Wintergrasp (Outdoor PvP)

In addition to this:

In an upcoming patch ( and before Blizz releases WotLK) leveling your alts will become easier. For the lvl 20-60 characters, XP earned by quests will increase by 30% and the needed XP to gain a level will go down, resulting in a 40-50% faster leveling process. Time to get your alts to 20 and get them some rested XP.

>>

Nice >_<

Nej, jag blir förbannad. Suttit och nött massa alts nu, helt i onödan. Tycker extra synd om min GM. Han sitter på 5 lvl 70's, 1 lvl 64, 1 lvl 55, 2 runt 40, och guildbank.

Han vart ganska lack igår när han fick höra detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag blir förbannad. Suttit och nött massa alts nu, helt i onödan. Tycker extra synd om min GM. Han sitter på 5 lvl 70's, 1 lvl 64, 1 lvl 55, 2 runt 40, och guildbank.

Han vart ganska lack igår när han fick höra detta.

Kan du inte bara sluta vara emot allting nytt? Vad fan gör det att dom sänker xp för levels? Nej man ska väl köra sina alts 5h i 70 dagar för att få 60, precis! -.-

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor