Troxie Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Ni använder såna brutala håningar mot varandra. :| Priv servers är för idioter. Buggiga, idioter som spelar på dem och 99% av alla GMs är power abusers. GG. Priv servers är för sånna som blivit hackad eller när gamecardet är slut och man inte har pengar att betala nästa månad för. ( så är det ialafall för mig, skulle inte tänka mig en sekund att logga in på privve om jag hade haft ett account / speltid ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Priv servers är för sånna som blivit hackad eller när gamecardet är slut och man inte har pengar att betala nästa månad för. ( så är det ialafall för mig, skulle inte tänka mig en sekund att logga in på privve om jag hade haft ett account / speltid ) Och idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Ni använder såna brutala håningar mot varandra. :| Priv servers är för idioter. Buggiga, idioter som spelar på dem och 99% av alla GMs är power abusers. GG. Isn't it lovely? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Priv servers är för sånna som blivit hackad eller när gamecardet är slut och man inte har pengar att betala nästa månad för. ( så är det ialafall för mig, skulle inte tänka mig en sekund att logga in på privve om jag hade haft ett account / speltid ) Btw, han som har raeka är aldrig online längre :x säkert flyttat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Isn't it lovely? Not really. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Lvl 124-GM's med /kill på någon hotkey, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Troxie, Har du inte fått tillbaka ditt account ännu ? Som ni säkert redan vet, så blev jag av med mitt account för runt 2 veckor sen.. Jag har nu en level 61 Priest på Bladefist, Som jag ska levla till 70 och ha lite kul med.. Sök igenom era datorer regelbundet med virus program för att slippa det som hände mig Redigerad 26 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Troxie, Har du inte fått tillbaka ditt account ännu ? Som ni säkert redan vet, så blev jag av med mitt account för runt 2 veckor sen.. Jag har nu en level 61 Priest på Bladefist, Som jag ska levla till 70 och ha lite kul med.. Sök igenom era datorer regelbundet med virus program för att slippa det som hände mig lol, bladefist, en av de allra allra äldsta och laggigaste servrarna, gg xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Btw, han som har raeka är aldrig online längre :x säkert flyttat den Nej han har inte flyttat. Troxie, Har du inte fått tillbaka ditt account ännu ? Nope Redigerad 26 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Eller, han hade visst miggat drooden : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 lol, bladefist, en av de allra allra äldsta och laggigaste servrarna, gg xP Laggfist ftw tbh!! -- Funderar på att leava min nuvarande guild, då vi progressar allt för segt... har fått ett erbjudande från en av dom bättre guilderna på servern (Ruin för er på Outland) som Elemental ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 lol, bladefist, en av de allra allra äldsta och laggigaste servrarna, gg xP Höhö, Ska flytta den i level 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 http://mmovie.voig.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 The new zones: Howling Fjord (68-72) Borean Tundra (68-72) The Dragonblight (71-75) Zul'Drak (73-76) Grizzly Hills (74-76) Azjol-Nerub (74-78) Sholazar Basin (75-78) The Storm Peaks (77-80) Icecrown Glacier (77-80) Lake Wintergrasp (Outdoor PvP) In addition to this: In an upcoming patch ( and before Blizz releases WotLK) leveling your alts will become easier. For the lvl 20-60 characters, XP earned by quests will increase by 30% and the needed XP to gain a level will go down, resulting in a 40-50% faster leveling process. Time to get your alts to 20 and get them some rested XP. >> Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 The new zones: Howling Fjord (68-72) Borean Tundra (68-72) The Dragonblight (71-75) Zul'Drak (73-76) Grizzly Hills (74-76) Azjol-Nerub (74-78) Sholazar Basin (75-78) The Storm Peaks (77-80) Icecrown Glacier (77-80) Lake Wintergrasp (Outdoor PvP) In addition to this: In an upcoming patch ( and before Blizz releases WotLK) leveling your alts will become easier. For the lvl 20-60 characters, XP earned by quests will increase by 30% and the needed XP to gain a level will go down, resulting in a 40-50% faster leveling process. Time to get your alts to 20 and get them some rested XP. >> Nice Nej, jag blir förbannad. Suttit och nött massa alts nu, helt i onödan. Tycker extra synd om min GM. Han sitter på 5 lvl 70's, 1 lvl 64, 1 lvl 55, 2 runt 40, och guildbank. Han vart ganska lack igår när han fick höra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Nej, jag blir förbannad. Suttit och nött massa alts nu, helt i onödan. Tycker extra synd om min GM. Han sitter på 5 lvl 70's, 1 lvl 64, 1 lvl 55, 2 runt 40, och guildbank. Han vart ganska lack igår när han fick höra detta. Kan du inte bara sluta vara emot allting nytt? Vad fan gör det att dom sänker xp för levels? Nej man ska väl köra sina alts 5h i 70 dagar för att få 60, precis! -.- Redigerad 27 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Kan du inte bara sluta vara emot allting nytt? Vad fan gör det att dom sänker xp för levels? Nej man ska väl köra sina alts 5h i 70 dagar för att få 60, precis! -.- Han får väl tycka som han vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Han får väl tycka som han vill? Klart han får, men tycker inte vi som han så är det instant ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Klart han får, men tycker inte vi som han så är det instant ban. Och tycker vi inte som du så blir du enraged Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Håller med mafia king för en gångs skull. Om du lvlat dina alts till hög lvl "i onödan" så är det väl tråkigt för dig, men varför ska inte andra få lov att få det lättare för det? Nej, nu ska jag gå och svälta och bo i ett plåtskjul för det gjorde en stackars afrikan på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts