Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Och pwna alla i PvP... sounds fun to me :lol:

Jorå, ett tag iaf.. Jag kan säga att jag tyckte det var mycket roligare att spela på min gamla Mage tillsammans med mina gamla guildkompisar som hade lite average gear (karazhan epics + lite blått), än att spela på en IRL kompis warlock i wsg nu, som har väldigt bra gear. (inte hela T6 men 1080 shadow dmg unbuffed mm. Tar nästan alla jag möter i WSG) Men jag förstår vad du menar ändå. ;)

Det tycker nog alla här är kul men dom vet att dom inte kan få det så därför kommer dom med sådana kommentarer.

Nej, klart jag inte kan fixa hela T6, men det jag menar är att jag tycker att spelets sociala del är viktigare/roligare än resten.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du anar inte hur jävla kul det där va såhär inpå småtimmarna och ett par öl i omlopp!

HAHAHAH!

@Sniper: Nihilium SUGER i PvP. Och ja, dom har antagligen flest fulla Tier6 dudes just nu iaf. Bara för du har bra gear så blir du inte bra på att PvPa..

Man kan inte säga att en hel guild suger i pvp : P

alla Rulah's team ligger ju i topp. + att dom har en hel del andra personer i guilden som har teams med topprank

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nihilium SUGER i PvP. Och ja, dom har antagligen flest fulla Tier6 dudes just nu iaf. Bara för du har bra gear så blir du inte bra på att PvPa..

Visst är dem inte jättebra nu, men eftersom det inte finns mer att downa just nu så försöker dem sig på PvP. Men den tiden dem lägger ut och viljan dem har så kan de bli riktigt grymma. Och om jag inte har helt fel för mig så låg de etta av Arena team på Magtheridon eftersom det är buggat och det står att de är tvåa. Eller? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte säga att en hel guild suger i pvp : P

alla Rulah's team ligger ju i topp. + att dom har en hel del andra personer i guilden som har teams med topprank

Fortfarande, en person höjer inte ett helt guilds ranking.

Visst är dem inte jättebra nu, men eftersom det inte finns mer att downa just nu så försöker dem sig på PvP. Men den tiden dem lägger ut och viljan dem har så kan de bli riktigt grymma. Och om jag inte har helt fel för mig så låg de etta av Arena team på Magtheridon eftersom det är buggat och det står att de är tvåa. Eller? :(

Klart att dom blir bättre, men när dom började med PvP var dom dåliga, trots att dom precis hade downat Ilidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Blizzrate är 1x-5x 5-50 är midrate, 5-200 är midihigh rate, 200-500 är high rate och 500+ är funserver, lär dig spela ditt sepe.

Oh please, Tommi Killer har helt rätt.

Det är väll snarare du som är ett "Sepe" vad det nu än är, jag trodde att det hette "Celebral Pares" även kallat "CP".

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor