Xazzi Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Eh jaha, så du menar att arena gear ökar skillen? Jag kan äga folk med arena gear hur lätt som helst. Tänker du helt snett eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Och pwna alla i PvP... sounds fun to me Jorå, ett tag iaf.. Jag kan säga att jag tyckte det var mycket roligare att spela på min gamla Mage tillsammans med mina gamla guildkompisar som hade lite average gear (karazhan epics + lite blått), än att spela på en IRL kompis warlock i wsg nu, som har väldigt bra gear. (inte hela T6 men 1080 shadow dmg unbuffed mm. Tar nästan alla jag möter i WSG) Men jag förstår vad du menar ändå. Det tycker nog alla här är kul men dom vet att dom inte kan få det så därför kommer dom med sådana kommentarer. Nej, klart jag inte kan fixa hela T6, men det jag menar är att jag tycker att spelets sociala del är viktigare/roligare än resten. Redigerad 24 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Nej, klart jag inte kan fixa hela T6, men det jag menar är att jag tycker att spelets sociala del är viktigare/roligare än resten. Du kan göra båda sakerna, så fattar inte er riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Började köra på private server igår, drog upp till level 50 på några timmar. La av. Det är bra mycket lättare på priv. servrar än på retail va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Började köra på private server igår, drog upp till level 50 på några timmar. La av. Det är bra mycket lättare på priv. servrar än på retail va? Beror på vad GM har för inställning. Lvl 50 kan du inte dra på några timmar på retail ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Började köra på private server igår, drog upp till level 50 på några timmar. La av. Det är bra mycket lättare på priv. servrar än på retail va? Nopp Helt omöjligt och ta 50 på några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Tog 70 i förgår med min hunter, fixade även flymount . Nu ska jag bara bli Karaattuned och fixa lite bättre gear, sen jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Edit: What happens when you poke druids with the nerf stick. Du anar inte hur jävla kul det där va såhär inpå småtimmarna och ett par öl i omlopp! HAHAHAH! @Sniper: Nihilium SUGER i PvP. Och ja, dom har antagligen flest fulla Tier6 dudes just nu iaf. Bara för du har bra gear så blir du inte bra på att PvPa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Du anar inte hur jävla kul det där va såhär inpå småtimmarna och ett par öl i omlopp! HAHAHAH! @Sniper: Nihilium SUGER i PvP. Och ja, dom har antagligen flest fulla Tier6 dudes just nu iaf. Bara för du har bra gear så blir du inte bra på att PvPa.. Man kan inte säga att en hel guild suger i pvp : P alla Rulah's team ligger ju i topp. + att dom har en hel del andra personer i guilden som har teams med topprank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Började köra på private server igår, drog upp till level 50 på några timmar. La av. Det är bra mycket lättare på priv. servrar än på retail va? Det ä vad man kallar funserver, där allt är orealistiskt, du ska köra Blizzlike om du vill ha som retail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Nihilium SUGER i PvP. Och ja, dom har antagligen flest fulla Tier6 dudes just nu iaf. Bara för du har bra gear så blir du inte bra på att PvPa.. Visst är dem inte jättebra nu, men eftersom det inte finns mer att downa just nu så försöker dem sig på PvP. Men den tiden dem lägger ut och viljan dem har så kan de bli riktigt grymma. Och om jag inte har helt fel för mig så låg de etta av Arena team på Magtheridon eftersom det är buggat och det står att de är tvåa. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Det ä vad man kallar funserver, där allt är orealistiskt, du ska köra Blizzlike om du vill ha som retail! Och du ska spela priv servers. 200-500X xp är high rate, 500X+ är funserver, lär dig skillnaden. Redigerad 25 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Finns det någon bra "funserver"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Och du ska spela priv servers. 200-500X xp är high rate, 500X+ är funserver, lär dig skillnaden. Din lilla skit, min server har en 2xp rate, inte som funserver har, 100-1000 xprate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Om jag säger såhär då... WoWscape, är det en bra/dålig priv. server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Om jag säger såhär då... WoWscape, är det en bra/dålig priv. server? Skit, kör på HSWOW, där får du insta 70 och full tier6 , pvp server med 800 spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Din lilla skit, min server har en 2xp rate, inte som funserver har, 100-1000 xprate. Nej, Blizzrate är 1x-5x 5-50 är midrate, 5-200 är midihigh rate, 200-500 är high rate och 500+ är funserver, lär dig spela ditt sepe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Man kan inte säga att en hel guild suger i pvp : P alla Rulah's team ligger ju i topp. + att dom har en hel del andra personer i guilden som har teams med topprank Fortfarande, en person höjer inte ett helt guilds ranking. Visst är dem inte jättebra nu, men eftersom det inte finns mer att downa just nu så försöker dem sig på PvP. Men den tiden dem lägger ut och viljan dem har så kan de bli riktigt grymma. Och om jag inte har helt fel för mig så låg de etta av Arena team på Magtheridon eftersom det är buggat och det står att de är tvåa. Eller? Klart att dom blir bättre, men när dom började med PvP var dom dåliga, trots att dom precis hade downat Ilidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Nej, Blizzrate är 1x-5x 5-50 är midrate, 5-200 är midihigh rate, 200-500 är high rate och 500+ är funserver, lär dig spela ditt sepe. Oh please, Tommi Killer har helt rätt. Det är väll snarare du som är ett "Sepe" vad det nu än är, jag trodde att det hette "Celebral Pares" även kallat "CP". Redigerad 25 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Ni använder såna brutala håningar mot varandra. :| Priv servers är för idioter. Buggiga, idioter som spelar på dem och 99% av alla GMs är power abusers. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts