Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Köra privat? Tar dom inte guldet du köpte alltså? Dom bannar väl ens acc.. sen utreds väl saken? Edit: 15000 posten Redigerad 21 augusti, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Köra privat? Privatserver, kul att vara GM och lira med polarna.. Inte kul att lira seriöst på en sån istället för att lira på Blizzards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Privatserver, kul att vara GM och lira med polarna.. Inte kul att lira seriöst på en sån istället för att lira på Blizzards Appropå det. Hur ofta är det ni lirar på privatservern? Du får ta och göra min Rogue 70 :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Appropå det. Hur ofta är det ni lirar på privatservern? Du får ta och göra min Rogue 70 :< Har den inte uppe just nu, ska formatera först! Jag hör av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Köra privat? Ja köra privat kör gratis utan payment. Crackad server. Leta reda på en via internet när du har hittat den regga dig där. Och ändra en fil så är det bara köra. Mer behöver ja ej gå in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Ja köra privat kör gratis utan payment. Crackad server. Leta reda på en via internet när du har hittat den regga dig där. Och ändra en fil så är det bara köra. Mer behöver ja ej gå in på. Jo... i PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jo... i PM? Jo i PM ja där kan ja gå in på lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Har nyss börjat spela wow! Snodde mig ett acc av nån random nere i skåne eller nått, är rouge nu på level 11. Hähä Det är fan roligare än vad jag todde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jo i PM ja där kan ja gå in på lite mera. Meningen var att du skulle langa över ett PM till mig och beskriva lite mer *hinthint* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Började på troll priest idag lvl 8 nådde jag upp till innan jag slutade för dagen. Man träffade på en riktigt irriterande snubbe som ville duellera... Han blev ju fan tjurig bara för att man sa nej. Han:duel? Jag:No Han: BUT I WANT TO DUEL NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen så följde han efter mig överallt och tog duel hela tiden, till slut så blev jag så jävla trött på han så jag tog accept. Vann enkelt Då vart han så jävla tjurig att han loggade ut . Konstigt snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Började på troll priest idag lvl 8 nådde jag upp till innan jag slutade för dagen. Man träffade på en riktigt irriterande snubbe som ville duellera... Han blev ju fan tjurig bara för att man sa nej. Han:duel? Jag:No Han: BUT I WANT TO DUEL NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen så följde han efter mig överallt och tog duel hela tiden, till slut så blev jag så jävla trött på han så jag tog accept. Vann enkelt Då vart han så jävla tjurig att han loggade ut . Konstigt snubbe. Testa att /ignore honom Alltså, om det skulle hända igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag har en fråga och hoppas att nån kan svara på den En polare skickade 110g till mig för att hjälpa till med epic mount, och ikonen för mail visades precis som normalt men den försvann efter ungefär 15 sekunder och när jag kom till en mailbox så fanns det inge pengar där, kan det vara så att blizzard tog bort dom för att dom tror att jag har köpt dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Sniper you get a PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag har en fråga och hoppas att nån kan svara på den En polare skickade 110g till mig för att hjälpa till med epic mount, och ikonen för mail visades precis som normalt men den försvann efter ungefär 15 sekunder och när jag kom till en mailbox så fanns det inge pengar där, kan det vara så att blizzard tog bort dom för att dom tror att jag har köpt dom? tar en timme innan pengar kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) tar en timme innan pengar kommer fram. Nej, dom skickas instant. Bara items som tar 1h. Redigerad 21 augusti, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Nej, dom skickas instant. Bara items som tar 1h. Inte efter senaste patchen. 1h delay Edit: Först Redigerad 21 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Nej, dom skickas instant. Bara items som tar 1h. Eh.. Guld tar 1h nu , Blizz har ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Eh.. Guld tar 1h nu , Blizz har ändrat Kan ju tilläggas att denna ändring också gäller sitt egna acc. Skickade saker mellan sina chars har ingen väntetid, varken items eller guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Privatservrar är warez btw. EDIT: Prat om dem kan få upp det på google, och så kommer folk in och pratar och det är inte ballt. Redigerad 21 augusti, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Skummade igenom senaste sidorna... seriöst stellan vad fan har hänt? Nog för att du inte var mycket imponerande förut men nu spyr du bara ur dig massa skit.. Tre exempel (bland många andra) Du skrev några sidor bak ett svar till en post som vars budskap var ungefär: "Varför vill warriors alltid att man som druid ska tanka? Riktigt trist tycker jag som druid, är det för att druider har blivit bättre tanks eller vad?" Ditt svar: För att warriors är gay! När de frågar om man "Är du feral?" är det samma sak som att de frågar "Kan du tanka?" Löjligt... man undrar om de är feral för att man vill veta vad mer man ska ta till gruppen, det vill säga om de är healer behöver du inte ta in en till, eller om man redan har en healer så blir det ett nej tyvärr vi har redan. Och anledningen till att druider föredras som tanks i grupper med warriors är att en ms/fury warrior är en usel tank ur aggrosynpunkt och dps-synpunkt medans en feraldruid pumpar aggro i klass med en protection warrior samtidigt som de gör en hel del mer skada än en prot warrior. "Dåligt" gearade feraldruider har dessutom mer avoidance & mitigation än en "dåligt" gearad warrior tank (speciellt ms/fury) exempel 2 Du sitter hela tiden och klagar på att "Vad fan är det här, varför släpper de en ny expansion direkt efter den första expansionen? Nästan ingen hinner ju uppleva endgame " Mitt svar på det är att det har gått ett halvår sedan första expansionen släpptes och redan är det riktigt mycket guilds som har dödat Illidan & Archimonde och därmed clearat all TBC content. De har dessutom inte satt ett releasedatum på Wotlk men det är minst 3 stora content patcher kvar (2.2, 2.3 zul'aman, sunwell) samt tiden mellan att den sista patchen släppts och att expansionen släpps. Alltså har man riktigt mycket tid på sig att cleara alla tbc encounters OM man har viljan, orken & lusten för att inte glömma skillen. Finns personer som skulle kunna försöka på Illidan i flera månader innan de tar ner honom, ska man vänta på dem? Visst, möjligt att sunwell kommer bli något som folk har problem med att köra igenom innan wotlk beroende på hur långt innan wotlk kommer, so what om man missar en instans så länge man har kul när man lirar? Verkar som du bara lirar för epixen och isåfall är du ändå i fel guild. exempel 3: Du skrev i respons till en post som skrev i svar till att paladins var bra tanks, så länge de har mana att det var därför man tar med en präst för vampiric embrace att "Bah, en innervate per bossfajt räcker, fast vampiric embrace är också nice." Dags för "LOL?! kortet". LOL?! Innervate på en tankpaladin, är du helt galen ? Jag har 88 spirit på min paladin, och har man mycket mer än det (vad man än är för spec) så gör man fel. Det ger inte mycket mana =/. Och att sätta en shadowpriest i grupp med en tanking paladin? Möjligt att det kan hända beroende på bossfajt /raidsetup men inget man litar på. Oftast har casters & healers större behov. Istället, för att lyckas som tankpaladin är det ett snabbt vapen(d'oh) & judgement of wisdom som gäller samt mana oils, blackened sporefish mat & eventuells super mana potions. Nog för att jag har en oseriös och "LOL JAG VET BÄST" historia bakom mig här på gtasajten, just för att jag inte har brytt mig så många kommer väl spotta på mig nu med. Syftet med denna post är att påpeka att stellhell inte vet vad han pratar om och dessutom gör det med en arrogant och överlägsen attityd vilket jag tycker är riktigt kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts