Sniper Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Paladins är skit bra på att tanka, Så länge deras mana inte tar slut Det är därför man ska ha en priest med som gör en såndär mysko heal+manaheal grejs med mobsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Håller på att samla guld nu så jag kan skaffa mig en epic mount men har lite problem att få ihop pengarna, nån som har nån teknik att fixa guld fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Håller på att samla guld nu så jag kan skaffa mig en epic mount men har lite problem att få ihop pengarna, nån som har nån teknik att fixa guld fort? Questa? Fick antagligen runt 6000~ på bara quests/questitems i TBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Questa? Fick antagligen runt 6000~ på bara quests/questitems i TBC. Från lvl 60-70? Redigerad 20 augusti, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Stell, du har inte fått fördig och delete:a din lock och ge mig 100G till epic mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Håller på att samla guld nu så jag kan skaffa mig en epic mount men har lite problem att få ihop pengarna, nån som har nån teknik att fixa guld fort? .. Redigerad 20 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Level 60 med Warlocken nu, sparar till epic mount just nu. Gief level 70 EDIT: Har fixat en sån där ball signatur igen Redigerad 20 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Tjaa, nu vet jag inte hur ni kommer reagera på detta. Men jag ligger lite kärvt till när det handlar om ekonomin på WoW, jag är skyldig en kille 500g och jag har svårt att få ihop dom. Jag skulle då självklart kunna tänka mig köpa guld (Ja, detta är endast en gång), så är det någon som vet någon bra sida för snabbt och säkert guld? Mvh MystiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Det är därför man ska ha en priest med som gör en såndär mysko heal+manaheal grejs med mobsen Druids innervate räcker utmärkt för en bossfight. Men visst, Vampiric Touch är också nice. Håller på att samla guld nu så jag kan skaffa mig en epic mount men har lite problem att få ihop pengarna, nån som har nån teknik att fixa guld fort? Profs? Gör dailys, grinda primals. Lätta, snabba pengar. Stell, du har inte fått för dig och delete:a din lock och ge mig 100G till epic mount Vanliga epicmount? PvP:a jävla slöfock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Tjaa, nu vet jag inte hur ni kommer reagera på detta. Men jag ligger lite kärvt till när det handlar om ekonomin på WoW, jag är skyldig en kille 500g och jag har svårt att få ihop dom. Jag skulle då självklart kunna tänka mig köpa guld (Ja, detta är endast en gång), så är det någon som vet någon bra sida för snabbt och säkert guld? Mvh MystiC www.itemgarden.com/net/org minns inte, 10 kompisar från guildet köper därifrån och får dom alltid inom 10minuter. [Pauldrons of the Vanquished Defender] <- 2mins sen från Lootreaver, Tog han på andra try, 1,5 min kvar till enrage, yey. Redigerad 20 augusti, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Köpte wow idag, får man fortfarande 1 månad gratis play time? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Rage Winterchill down! http://img205.imageshack.us/img205/2636/ragezy3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Rage Winterchill down! http://img205.imageshack.us/img205/2636/ragezy3.jpg Hehe synd att liches inte ger något stort lik att peta på när man downat dom =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Vanliga epicmount? PvP:a jävla slöfock. Har mountet, needar cash till skillen -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag skulle då självklart kunna tänka mig köpa guld (Ja, detta är endast en gång), så är det någon som vet någon bra sida för snabbt och säkert guld? Ang om din fråga. Man får väl inte köpa guld et är väl imot Blizz reagler? Ja har för mig att nåt med guld fick man ej göra. eller är ja ute och cyklar nu eller?. Ja kör ju ej riktiga WoW så ja vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Ang om din fråga. Man får väl inte köpa guld et är väl imot Blizz reagler? Ja har för mig att nåt med guld fick man ej göra. eller är ja ute och cyklar nu eller?. Ja kör ju ej riktiga WoW så ja vet inte riktigt. Nej du får egentligen inte köpa guld, men nästan ingen bryr sig i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Nej du får egentligen inte köpa guld, men nästan ingen bryr sig i det Ppfft. Blizzard bannar dig om dom får reda på det. Vilket har blivit lättare nu har jag hört, Dom har ändrat tiden med Guld mail till en timme nu Redigerad 21 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Aja inte mkt ja bryr mig iaf. När man kör privat och då behöver man ju ej oroa sej för gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Ppfft. Blizzard bannar dig om dom får reda på det. Vilket har blivit lättare nu har jag hört, Dom har ändrat tiden med Guld mail till en timme nu Du blir inte bannad, du får en varning och en time-ban (under en viss tid) gör du det igen får du en permaban, kompisen har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Aja inte mkt ja bryr mig iaf. När man kör privat och då behöver man ju ej oroa sej för gold Köra privat? Du blir inte bannad, du får en varning och en time-ban (under en viss tid) gör du det igen får du en permaban, kompisen har gjort det. Tar dom inte guldet du köpte alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts