Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tjaa, nu vet jag inte hur ni kommer reagera på detta.

Men jag ligger lite kärvt till när det handlar om ekonomin på WoW, jag är skyldig en kille 500g och jag har svårt att få ihop dom.

Jag skulle då självklart kunna tänka mig köpa guld (Ja, detta är endast en gång), så är det någon som vet någon bra sida för snabbt och säkert guld?

Mvh MystiC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är därför man ska ha en priest med som gör en såndär mysko heal+manaheal grejs med mobsen :lol:

Druids innervate räcker utmärkt för en bossfight. Men visst, Vampiric Touch är också nice.

Håller på att samla guld nu så jag kan skaffa mig en epic mount men har lite problem att få ihop pengarna, nån som har nån teknik att fixa guld fort? :lol:

Profs? Gör dailys, grinda primals. Lätta, snabba pengar.

Stell, du har inte fått för dig och delete:a din lock och ge mig 100G till epic mount :lol:

Vanliga epicmount? PvP:a jävla slöfock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjaa, nu vet jag inte hur ni kommer reagera på detta.

Men jag ligger lite kärvt till när det handlar om ekonomin på WoW, jag är skyldig en kille 500g och jag har svårt att få ihop dom.

Jag skulle då självklart kunna tänka mig köpa guld (Ja, detta är endast en gång), så är det någon som vet någon bra sida för snabbt och säkert guld?

Mvh MystiC

www.itemgarden.com/net/org minns inte, 10 kompisar från guildet köper därifrån och får dom alltid inom 10minuter.

[Pauldrons of the Vanquished Defender] <- 2mins sen från Lootreaver, Tog han på andra try, 1,5 min kvar till enrage, yey.

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang om din fråga. Man får väl inte köpa guld et är väl imot Blizz reagler? Ja har för mig att nåt med guld fick man ej göra. eller är ja ute och cyklar nu eller?. Ja kör ju ej riktiga WoW så ja vet inte riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor