NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är det en PvP server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Klart det är.. Orka lira på PvE och RP servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja ska nog köra på den oxå.....kan inte du göra en ny gubbe så vi kan köra tillsammamns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Haha.. njea.. skulle inte tro de.. Startade min nya gubbe (Troll Mage lvl27) för typ en vecka sen.. orkar inte börja om.. men jag kan hjälpa dig att questa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 När jag kör alliance kör jag också på Ragnaros, just nu bara en dwarf warrior på lvl 11. Horde kör jag på burning blade där jag har en tauren druid på lvl 38. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men är det ingen som vill spela med mig på Burning Legion? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) När jag kör alliance kör jag också på Ragnaros, just nu bara en dwarf warrior på lvl 11. Horde kör jag på burning blade där jag har en tauren druid på lvl 38. Oh din lilla jävel.. jag ska slakta dig Hata allys Nu borde servrarna komma online.. Naaaaaj!! This weeks maintenance has been extended slightly. There is no current ETA, but updates will be posted here as soon as possible. We apologize for any inconvenience. Redigerad 15 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kör på Doomhammer. Ja, jag vet att det är en PvE server men jag orkar inte köra på en PvP server eftersom att man kan lvla ostört på en PvE server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Spelar oxå på en PvE för ja fick det i måndads så ja viste inte va skillnaden va... På 3 dagar är ja en lvl 17 warrior och jag är så stålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Some of the servers are coming up shortly. The rest will follow as soon as they have been tested. We apologize for any inconvenience. Gött.. hoppas att Ragnaros kommer upp först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack för den infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Nu börjar dom komma upp.. Många PvP och PvE e uppe Nästan alla e nog uppe nu Redigerad 15 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kör på en server som man inte kan välja tror jag, WingDemon (vetefan vad det är för server men jag kan inte välja någon annan server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Spelar oxå på en PvE för ja fick det i måndads så ja viste inte va skillnaden va... På 3 dagar är ja en lvl 17 warrior och jag är så stålt Herresatans jävlar hur fan kan du bli en lvl 17 på 3 dagar!? jag är på lvl 19 nu och jag har haft det sedan Februari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Herresatans jävlar hur fan kan du bli en lvl 17 på 3 dagar!? jag är på lvl 19 nu och jag har haft det sedan Februari!!! Herregud lvl19 kom man ju till på 2dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Herresatans jävlar hur fan kan du bli en lvl 17 på 3 dagar!? jag är på lvl 19 nu och jag har haft det sedan Februari!!! Hur ofta spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men är det ingen som vill spela med mig på Burning Legion? ( ) Jag kan lira med dig på Burning Legion Har min Dwarf Hunter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 LVL19 på fyra månader? Jag tog lvl13 på 6 timmar. Sen tog det iofs ett jävla tag innan jag blev 14, men det berodde på att jag inte spelade öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag kan lira med dig på Burning Legion Har min Dwarf Hunter där. Vad heter du då? Och vilken lvl är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag kollade på min WOW kartong och så fanns det ingenstans där det stog om det...som han sa. Men jag visste ju redan innan hur det funkade så att det gjorde inget Fel, fel, fel, fel Här är en bild på kartongen: http://213.238.202.163/boxshot.php?id=34200&typ=large Webhallen-loggan är lite ivägen, men det står: FIRST MONTH OF PLAY INCLUDED INTERNET CONNECTION REQUIRED ADDITIONAL ONLINE FEES APPLY Snubben på plus hade collectors edition, men det står exakt likadant på den kartongens baksida, i en stor ruta med vit bakgrund, alltså ännu tydligare. (Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild) Redigerad 15 juni, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts