Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Passar bättre här än i Humortråden: Cannibal Corpse Interview: Corpsegrinder likes WoW

Fucking die you fucking emo cocksuckers!

lmao..

Hahahaha :ph34r: så jävla skön kille

"i'm pathetic. I'm pathetic when it comes to world of warcraft i'm a pathethic nerd." "But i'm not alliance, i can tell you that much" ahahahah

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla mig noobig.. Men hur kommer det sig att alla warriors låter över tankadet till druider jämt och ständigt? Jag helar gärna. Dpsar gärna. Att tanka tycker jag är oerhört tråkigt, men visst, jag gör det gärna om ingen annan kan. Är det helt enkelt så att alla warriors blivit lazybums och tänker "YES! En druid är i gruppen! Jag slipper tanka!" eller att druider blivit bättre på att tanka av olika anledningar? (Bättre gear..) Känns bara oerhört segt att hamna i en grupp med två warriors och en paladin, och dom sedan säger "i dps druid u tank k?". -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla mig noobig.. Men hur kommer det sig att alla warriors låter över tankadet till druider jämt och ständigt? Jag helar gärna. Dpsar gärna. Att tanka tycker jag är oerhört tråkigt, men visst, jag gör det gärna om ingen annan kan. Är det helt enkelt så att alla warriors blivit lazybums och tänker "YES! En druid är i gruppen! Jag slipper tanka!" eller att druider blivit bättre på att tanka av olika anledningar? (Bättre gear..) Känns bara oerhört segt att hamna i en grupp med två warriors och en paladin, och dom sedan säger "i dps druid u tank k?". -_-

Mja, Warrior's är bättre i slutändan på att tanka. Men Druids/warriors är lika bra i normal instances. Dock, Alltid roligare dps'a som warrior än att tanka, därför överlämnar dom det till dig (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warriors är gay. Thats why!

Efter TBC så är Restodruider typ utdöda, och folk verkar inte veta att catform är något som alla druider har, så om någon säger "Are you feral?" så frågar dom i själva verket "Kan du tanka?".

Warriors tror dom är så mycket bättre på DPS än druider, vilket inte alltid är fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Hermit som bor i hyddan vid Eliza gör man quester åt, som man just då inte vet om är till att skapa Stitches, en lvl 35 elite som han skickar för att förstöra Darkshire.

Eliza är hans fru som dog, vilket du kommer återuppliva och döda än en gång xD

Usch vilka hemska minnen innan expansionen, man sprang där som en liten noob och så kom yell:sena, man fattade ingenting och sedan blev man helt jävla överkörd av en level 35 elite.

Funderar på att plocka upp WoW skivorna igen, men är det värt det med tanke på den nya expansionen kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilka hemska minnen innan expansionen, man sprang där som en liten noob och så kom yell:sena, man fattade ingenting och sedan blev man helt jävla överkörd av en level 35 elite.

Funderar på att plocka upp WoW skivorna igen, men är det värt det med tanke på den nya expansionen kommer?

Om du inte är 70 är så, ja.

lvla upp till 70 och sluta spela tills expansionen kommer om du inte är så sugen på att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.lawl, idag åkte jag hem ifrån gbg eftersom jag har varit med Ice hela sommarn, hur som hellst. såklart börjar man lipa och shit, så jag knäpper på mig33 och msn och försöker snacka med någon för att må lite bättre. osäker på varför men jag börjar chatta med en goldfarmare, eller ja, "goldfarmar hallic".

chatten såg ut såhär på ett ungefär;

sikorka: damn, im so fucking sad.. -_-

tusonservice: oh. :P

tusonservice: why?

sikorka: i hav a gf in another city and now school starts so i must leave her.. :wacko:

tusonservice: wanna buy gold?

XD, fick mig att må lite bättre iaf..

:ph34r:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.lawl, idag åkte jag hem ifrån gbg eftersom jag har varit med Ice hela sommarn, hur som hellst. såklart börjar man lipa och shit, så jag knäpper på mig33 och msn och försöker snacka med någon för att må lite bättre. osäker på varför men jag börjar chatta med en goldfarmare, eller ja, "goldfarmar hallic".

chatten såg ut såhär på ett ungefär;

sikorka: damn, im so fucking sad.. :P

tusonservice: oh. :wacko:

tusonservice: why?

sikorka: i hav a gf in another city and now school starts so i must leave her.. :ph34r:

tusonservice: wanna buy gold?

XD, fick mig att må lite bättre iaf..

:blink:

Hahahahahaha!

Dagens lol -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warriors är gay. Thats why!

Efter TBC så är Restodruider typ utdöda, och folk verkar inte veta att catform är något som alla druider har, så om någon säger "Are you feral?" så frågar dom i själva verket "Kan du tanka?".

Warriors tror dom är så mycket bättre på DPS än druider, vilket inte alltid är fallet.

Jo, det verkar så.

Kom dock äntligen med i en fin grupp förut, med mig, en annan druid och en Pala. Palan VILLE tanka. Och han gjorde det bra. Sånt är sött. Puttinuttiggullgullbumbum.. -_-

Btw. Någon som vet några trevliga shoulders och bracers för en feral dr00d? Kollat Thott, men tycker inte riktigt att något lämpar sig. Och när det väl lämpar sig så handlar det antingen om att farma reputation för någon heriocinstance, eller reputation för något faction som delar ut prylar. (Har inte tid att farma reputation..) Använder just nu skitsaker jag fått i Blood Furnace/Ramparts.. Känns mesigt att springa runt med lvl 59-62 saker på lvl 70. (Mantle of The Duskdweller, Bracers of Finesse.) Någon som vet något som är lätt att skaffa genom quests/instance/AH? Inga puplz dock. Har inte hunnit med hela Kara preQ'n.. ._.

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det verkar så.

Kom dock äntligen med i en fin grupp förut, med mig, en annan druid och en Pala. Palan VILLE tanka. Och han gjorde det bra. Sånt är sött. Puttinuttiggullgullbumbum.. -_-

Btw. Någon som vet några trevliga shoulders och bracers för en feral dr00d? Kollat Thott, men tycker inte riktigt att något lämpar sig. Och när det väl lämpar sig så handlar det antingen om att farma reputation för någon heriocinstance, eller reputation för något faction som delar ut prylar. (Har inte tid att farma reputation..) Använder just nu skitsaker jag fått i Blood Furnace/Ramparts.. Känns mesigt att springa runt med lvl 59-62 saker på lvl 70. (Mantle of The Duskdweller, Bracers of Finesse.) Någon som vet något som är lätt att skaffa genom quests/instance/AH? Inga puplz dock. Har inte hunnit med hela Kara preQ'n.. ._.

http://www.wowhead.com/?item=27797 - Wastewalker Shoulders

http://www.wowhead.com/?item=27776 - Assassin Shoulders

http://www.wowhead.com/?item=30944 - Umberhowl's Collar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det verkar så.

Paladins own på tank :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor