Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag sa att han va "the man of the man" just nu. Finns inte många som är "farligare" än honom nu, som inte är semi-gods och skit då. Har dock svårt att se oss "dödliga" om dom ska börja göra raids mot Titanerna och liknande. Det är fan bara absurt.

Mjo men faktum är att Lich King klassas som Demi-God -_- fast jag förstår precis som du menar, Titaner är "Eternals" alltså kan inte direkt dödas, Sargeras är t ex inte död, hans fysiska form blev bara förstörd

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för dom som inte tycker det blir det bara en käftsmäll, och man måste dra igenom 10 jobbiga lvlar än en gång.

Det är 50/50 som gillar en höjd lvlcap, medans det är 100/0 som gillar en ny expansion.

Höjd lvlcap: 50% blir glada

Ny expansion: 100% blir glada

Du verkar fortfarande inte fatta vad jag försöker förmedla.

ALLA skulle uppskatta en ny expansion, medans bara hälften skulle uppskatta den med höjd lvlcap.

Håller med det där om lvling, jag var nöjd när jag tog 60, men lvl 70 liksom, när jag tar 70 hinner jag vara det i nån månad, sen måste jag börja lvla igen -.-'.

Sen måste det vara kul för alla Hardcores som har T6 som kmr bli värdelöst i nya expansionen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med det där om lvling, jag var nöjd när jag tog 60, men lvl 70 liksom, när jag tar 70 hinner jag vara det i nån månad, sen måste jag börja lvla igen -.-'.

Sen måste det vara kul för alla Hardcores som har T6 som kmr bli värdelöst i nya expansionen

Detta är den största anledningen till att jag är så jävla lack på att expansionen är så jävla tidigt inpå.

Det finns inte en jävla anledning att raida längre, då allt man kämpar för nu kommer vara värdelöst senare iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger såhär, alla här vill spela ett bra spel medans siana bara vill levla. Siana, det finns andra spel med infinite levels. Att dom släpper expansion såhär tidigt är mycket dåligt, jag är väldigt besviken att jag inte fick komma längre än MC på 60 och Gruul på 70, och jag spelade ändå ganska mycket. Att dom inte låter en vanlig guild komma längre än SSC innan ett nytt e-pack kommer är ruskigt dålig stil av dom. Antagligen kommer jag inte heller fortsätta när dom släpper expansionen eftersom det finns BRA mycker mer för alla som inte är hardcore kvar att göra, jag skulle jätte gärna ha kommit till Naxxramas innan BC och jag skulle gärna ha kommit till Black Temple innan den nya expansionen IGEN släpps. Nu går dom här "jag vill" åt helvete eftersom dom inte kan tänka sig för mer än att bara vara rent ut sagt dumma i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är det väl bara onödigt med en expansion som får folk att lämna det relativt nya stället Outland. Du verkar jävla trångsynt, du är säkert en sån där som suger upp gear och blir tjurig om du inte får det du vill ha.

Det är därför jag tycker att man borde vänta med expansionen tills folk har varit i Outland längre och har fått avnjuta alla bossar. Vad exakt försöker du säga?

Edit: Eller du kanske trodde att jag vill ha expansionen nu, direkt? Haha, du är den trångsynta här, patetiska nolla. Läs färdigt alla posts innan du uttalar dig nästa gång.

För mycket forumtrollande i suggestions-forumet för min del, tror jag bestämt. Tror jag ska ta en paus härifrån ett tag. -_-

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Siana, tycker det är kul att lvla och längtar tills expansionen. Bryr mig inte det minsta lilla om att mina epix blir värdelösa, raidar man bara för att få epeen i form av epics så behöver man inte raida alls. Är istället stolt över hur långt jag kommit med guilden. Förstår verkligen inte vad alla bråkar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Siana, tycker det är kul att lvla och längtar tills expansionen. Bryr mig inte det minsta lilla om att mina epix blir värdelösa, raidar man bara för att få epeen i form av epics så behöver man inte raida alls. Är istället stolt över hur långt jag kommit med guilden. Förstår verkligen inte vad alla bråkar om.

Har inget att göra med loot längre. Den kommer vara värdelös sen iaf.

Folk vill dock se allt innan en ny jävla expansion kommer igen.

Ser inte hur fan du kan vara nöjd med att ha ränsat MC innan TBC kom ut och dödat Gruul nu. Det är fan inga prestationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget att göra med loot längre. Den kommer vara värdelös sen iaf.

Folk vill dock se allt innan en ny jävla expansion kommer igen.

Ser inte hur fan du kan vara nöjd med att ha ränsat MC innan TBC kom ut och dödat Gruul nu. Det är fan inga prestationer.

Det bestämmer jag väl själv vad jag är nöjd med. Jag behöver inte se precis allting för att bli nöjd. Dessutom är det 5-7 månader kvar innan expansionen kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor