Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Blev jagad av något stort. *bilder* Har aldrig sett dessa figurer förut. Buuh, en 70 mage heter också korvmedbröd Hans main heter kebabmedbröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Bara för Nihilium numera har fullt Tier6 och är trött på BT så gör det inte att ALLA ska behöva lida av detta och behöva lvla upp till 80 och börja om på en ny kula.. IGEN! Att alla "lider" är ju ganska subjektivt. Jag tycker det är kul med nya levlar och talents, och en level cap som höjs är ju väldigt vanligt när det gäller MMORPG. herrejäv..., en 10 åring snackar bättre engelska! Handlar ju om att hans macros krånglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Att alla "lider" är ju ganska subjektivt. Jag tycker det är kul med nya levlar och talents, och en level cap som höjs är ju väldigt vanligt när det gäller MMORPG.Och för folk som inte gillar att lvla är detta ett slag i ansiktet. Det är därför jag gillar WoW, dom har en maxlvl och när man når den så kan man börja göra alla dom roliga sakerna. Nu när dom höjer skiten med 10 lvlar per år är det ju ett helvete att hinna göra allt man vill. *edit* OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG! Kael'Thas Sunstrider is DOWN! http://img297.imageshack.us/img297/1750/kaelza8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Och för folk som inte gillar att lvla är detta ett slag i ansiktet. Det är därför jag gillar WoW, dom har en maxlvl och när man når den så kan man börja göra alla dom roliga sakerna. Nu när dom höjer skiten med 10 lvlar per år är det ju ett helvete att hinna göra allt man vill. Det är ju så MMORPG fungerar, typ... Det tar aldrig slut. Gz på kill, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Det är ju så MMORPG fungerar, typ... Det tar aldrig slut. Gz på kill, btw. Man behöver inte höja maxlvl för att inte få slut på idéer. Dom kunde släppt Northrend och ha kvar lvl 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Man behöver inte höja maxlvl för att inte få slut på idéer. Dom kunde släppt Northrend och ha kvar lvl 70. /agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Man behöver inte höja maxlvl för att inte få slut på idéer. Dom kunde släppt Northrend och ha kvar lvl 70. Och på det viset glädjat de som inte vill ha en höjd level cap, men de som vill ha en hade inte varit lika glada. Det är bara ord mot ord på den punkten, vissa vill ha högre level cap och vissa vill inte. I slutändan tror jag att Blizzard är de som vet bäst och om man inte blir nöjd med resultatet måste man ju inte spela. Själv säger jag - bring it on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Sluta bråka om det, ni kommer aldrig övertyga varandra. Tror nog dock att det är fler som vill ha högre lvlcap än som inte vill ha det. Ett RIKTIGT misstag från blizzards sida var ju att låta oss döda alla kända WC characters som finns. -.- arthas, illidan, zul'jin, kel'thuzad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Sluta bråka om det, ni kommer aldrig övertyga varandra. Tror nog dock att det är fler som vill ha högre lvlcap än som inte vill ha det. Ett RIKTIGT misstag från blizzards sida var ju att låta oss döda alla kända WC characters som finns. -.- arthas, illidan, zul'jin, kel'thuzad... Det var ju någon konversation antingen här eller på WoW-Europe om att Illidan kanske inte alls dog. Från de flesta end-game bossar så har man ju ett quest när man ska ta bossens huvud. När man väl har dödat Illidan, så finns det inget huvud att plocka upp. Tänk om han återuppstår på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Ett RIKTIGT misstag från blizzards sida var ju att låta oss döda alla kända WC characters som finns. -.- arthas, illidan, zul'jin, kel'thuzad... Men tänk om tex ilidan har en ond(=sett från vi spelares håll) druid kompis som använder rebirth när han dör.. -- Btw, funderar på respecc. Force on Nature eller Nature's Swift? Mina trogna träd hjälper inte så mycket i raids direkt, mest rouge dödare i pvp eller hjälper än att döda 2 mobs samtidigt i tex quest. Skulle vara kul att ha instant Wrath/HT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Vet inte om det här är offtopic eller liknande men vill bara säga att jag fick hem alla Warcraft böcker igår Kul eftersom jag läst alla men aldrig ägt dem själv edit: Stellhell, ser ut som en Broken som sitter ner vid er, det kan det väll fan inte vara? Redigerad 17 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Vet inte om det här är offtopic eller liknande men vill bara säga att jag fick hem alla Warcraft böcker igår Kul eftersom jag läst alla men aldrig ägt dem själv Warcraft böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Warcraft böcker? Ja, böcker! En bok, flera böcker! Redigerad 17 augusti, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Och på det viset glädjat de som inte vill ha en höjd level cap, men de som vill ha en hade inte varit lika glada. Det är bara ord mot ord på den punkten, vissa vill ha högre level cap och vissa vill inte. I slutändan tror jag att Blizzard är de som vet bäst och om man inte blir nöjd med resultatet måste man ju inte spela. Själv säger jag - bring it on! Nu är det ju så att ni inte kan begära höjd lvlcap, men man kan begära nya saker, vilket höll i två år utan att folk klagare på lvl 60. Om northrend skulle komma och det fortfarade var lvl 70 skulle du inte lipa för det, det är bara befängt. Alla blir alltid glada när det kommer nytt att utforska, med eller utan höjd lvlcap.. fittcp. edit: Stellhell, ser ut som en Broken som sitter ner vid er, det kan det väll fan inte vara? Aye. Ashtongue Cowl gör dig till en broken för du ska gå till TK och döda Al'ar, quest för att få tillgång till BT. http://www.wowhead.com/?quest=10946 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Nu är det ju så att ni inte kan begära höjd lvlcap, men man kan begära nya saker, vilket höll i två år utan att folk klagare på lvl 60. Om northrend skulle komma och det fortfarade var lvl 70 skulle du inte lipa för det, det är bara befängt. Alla blir alltid glada när det kommer nytt att utforska, med eller utan höjd lvlcap.. fittcp. Nytt material = kul. Höjd levelcap = kul. Klart jag skulle bli glad om det bara kom nytt material med, förstår inte riktigt vad du försöker säga. Redigerad 17 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Nytt material = kul. Höjd levelcap = kul. Klart jag skulle bli glad om det bara kom nytt material med, förstår inte riktigt vad du försöker säga. Jag försöker få in i din skalle att man inte behöver höja lvlcap varje gång det ska komma något nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Jag försöker få in i din skalle att man inte behöver höja lvlcap varje gång det ska komma något nytt! Det fattar jag väl, men varför ska de inte höja levelcapen? Det är ju kul med, det blir ju som grädde på moset. EDIT Och jag vet att inte du tycker det är kul med en höjd levelcap, så det behöver du inte konstatera... Det nämnde jag redan: Det är bara ord mot ord på den punkten, vissa vill ha högre level cap och vissa vill inte. I slutändan tror jag att Blizzard är de som vet bäst och om man inte blir nöjd med resultatet måste man ju inte spela. Redigerad 17 augusti, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Det fattar jag väl, men varför ska de inte höja levelcapen? Det är ju kul med, det blir ju som grädde på moset. EDIT Och jag vet att inte du tycker det är kul med en höjd levelcap, så det behöver du inte konstatera... Det nämnde jag redan: En lv 80 med lv 70 über gear suger, som när man var 60, sen kom TBC, då var Dreadnaught osv. värdelöst edit: @Sniper: ja? det var warcraft loren som gjorde mig så kåt i warcraft, älskar allt som har med det o göra Redigerad 17 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Det fattar jag väl, men varför ska de inte höja levelcapen? Det är ju kul med, det blir ju som grädde på moset. EDIT Och jag vet att inte du tycker det är kul med en höjd levelcap, så det behöver du inte konstatera... Det nämnde jag redan: Och för dom som inte tycker det blir det bara en käftsmäll, och man måste dra igenom 10 jobbiga lvlar än en gång. Det är 50/50 som gillar en höjd lvlcap, medans det är 100/0 som gillar en ny expansion. Höjd lvlcap: 50% blir glada Ny expansion: 100% blir glada Du verkar fortfarande inte fatta vad jag försöker förmedla. ALLA skulle uppskatta en ny expansion, medans bara hälften skulle uppskatta den med höjd lvlcap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Stellhell har rätt, den höjda levelcapen känns bara onödig och den kunde stanna på 70. Däremot är det fritt fram med nytt content, det är sånt som uppskattas mest utav folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts