Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hehe, Den är riktigt gammal, har ett account som jag gör lite saker som man inte får med ^_^ Typ använder bottar och sånt, Funderar på om jag ska vara lite otrevlig mot en GM :rolleyes:

Verkligen inte lika många som skriver här längre ^_^ Fanns inget bättre än att läsa igenom denna tråd

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Händer inte lika mycket längre.

Känns inte som folk har dödat några nya bossar på länge, ingen som har dragit lvl eller fått ny loot. Sen börjar väl skola och sån skit snart igen eller?

Precis. Börjar den 24:e. Har tid kvar till den 3:e september, men spelar knappt, bara hjälper polare med instance då och då när man är uttråkad.

Sen efter det, aldrig mer wow. Kanske hjälper till på andra account osv men tänker inte betala för det längre, plus skolan börjar, sista året på 3:an, allt måste gå bra, även om skolan alltid har gått före har man ändå lirat, spelat med andra från klassen för läxorna har varit sjukt tråkiga.

Sen kommer Age Of Conan och Warhammer Online oxå, blir det nått bra kanske man provar, men som sagt, skolan börjar, jag vill ta student detta året, inte behöva gå om, har bara nått ämmne att läsa upp vilket jag gör nu i 3:an på vissa tillfälle, slipper gå om kursen iaf, bara det man har missat.

Skolan kommer alltid förre, och WoW börjar bli tråkigt, samma sak om och om igen, spelat i 2 år och man börjar tröttna rejällt. Saknar det gammla WoW, när man kunde logga in, vara i Ironforge bland hundratals människor, snacka massa skit, göra en Scholomance för sista delen av sitt teir 0 som aldrig ville droppa, raida lite när man fick chansen, man blev jo liten avensjuk när dem flesta här som raidar posta bilder på deras nya epics från MC osv, även om man inte gjorde det var ändå WoW roligt.

Nya folk man lärde känna som man fortfarrande snackar och spelar med. Raida huvudstäder, mycket world pvp var det oxå som var sjukt kul och mycket mer.

WoW har varit en kul upplevlse även om det tog ganska lång tid för att dinga 60 men ack så kul det var. Ångrar inte en sekund man satt framför WoW med polare och andra folk man lärt känna under åren. Har iaf fått upp en gubbe till 70, vilket jag är nöjd med. Spelat WoW som jag vill.

Men nu är det slut. :rolleyes:

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen inte lika många som skriver här längre :rolleyes: Fanns inget bättre än att läsa igenom denna tråd

Tycker WoW har blivit ganska tjatigt, nu kommer ännu en expansion (och 75% av guilderna har inte ens kommit till BT, ovanligt eh). Istället för att drösa ut nya Expansions hela tiden (Sims någon?) så kan dom istället fixa något annat istället för PvP och PvE, en riktigt ovanlig feature istället för att bara upprepa alla funktioner (raids, groups etcetc). Min egna synvinkel på det.

Annat var det på 60, MC var den första riktiga raiden jag gjorde och jag känner ännu att det antagligen är det bästa minnet ifrån wow.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW är för stort för den vardaglige.

Jag menar, på de flesta servrar kommer det inte bli mer än 2-3 guilds som dödar Ilidan, och 2-3 till som äns får se BT innan den nya expansionen kommer ut. Ännu en instance som kommer gå förbi som en spökinstance (Naxx någon?)

Vi kan räkna med att inte äns en tiondel av en server någonsin kommer sätta sina fötter i någon instance svårare än Karazhan, just på grund av att dom nya, 25-man raiderna inte kräver lika stora guilder längre. Tacka vet jag 40-man faktist. Visst, lättare att slacka, men ack så mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW är för stort för den vardaglige.

Jag menar, på de flesta servrar kommer det inte bli mer än 2-3 guilds som dödar Ilidan, och 2-3 till som äns får se BT innan den nya expansionen kommer ut. Ännu en instance som kommer gå förbi som en spökinstance (Naxx någon?)

Vi kan räkna med att inte äns en tiondel av en server någonsin kommer sätta sina fötter i någon instance svårare än Karazhan, just på grund av att dom nya, 25-man raiderna inte kräver lika stora guilder längre. Tacka vet jag 40-man faktist. Visst, lättare att slacka, men ack så mycket roligare.

Naxx kommer tillbaka i WotLK. :)

Jag längtar till expansionen, massa nytt, fint material. Förhoppningsvis hinner man leka lite i BT först. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naxx kommer tillbaka i WotLK. :)

Jag längtar till expansionen, massa nytt, fint material. Förhoppningsvis hinner man leka lite i BT först. :rolleyes:

Pfft.. lvl 80 ja, inte fan kommer det bli samma sak. Dom måste ändå göra om skiten då naxx var 40-man.

Orkar inte ta det med dig som inte vart i en enda raid innan TBC kom ut. Flyff äckel.. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pfft.. lvl 80 ja, inte fan kommer det bli samma sak. Dom måste ändå göra om skiten då naxx var 40-man.

Orkar inte ta det med dig som inte vart i en enda raid innan TBC kom ut. Flyff äckel.. >_>

Jepp, de kommer göra om Naxx till en 25-manna-raid.

Och nej, snälla, ta det inte med mig, vill jag höra anti-expansions-gnäll går jag till suggestions-forumet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, var lite optimistisk! Varför över huvud taget spela om du bara tror skit om framtiden?

För jag vill inte ha samma skit jag redan spelat!

Jag har kört Naxx fram till 4HM när det var hardcore och 40-mans. Det var då Naxx var något att ha. Nu ska varenda jävel döda Keal'thuzad när dom dingat 80. Jag lackar för dom släpper expansioner allt för ofta, och folk hinner inte se allt dom vill se, och få allt dom önskat.

Bara för Nihilium numera har fullt Tier6 och är trött på BT så gör det inte att ALLA ska behöva lida av detta och behöva lvla upp till 80 och börja om på en ny kula.. IGEN!

*edit*

Btw, mer GM tabbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För jag vill inte ha samma skit jag redan spelat!

Jag har kört Naxx fram till 4HM när det var hardcore och 40-mans. Det var då Naxx var något att ha. Nu ska varenda jävel döda Keal'thuzad när dom dingat 80. Jag lackar för dom släpper expansioner allt för ofta, och folk hinner inte se allt dom vill se, och få allt dom önskat.

Bara för Nihilium numera har fullt Tier6 och är trött på BT så gör det inte att ALLA ska behöva lida av detta och behöva lvla upp till 80 och börja om på en ny kula.. IGEN!

*edit*

Btw, mer GM tabbar.

herrejäv..., en 10 åring snackar bättre engelska! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev jagad av något stort. :>

la75pgc0okbc.jpg

Antar att det har något med detta att göra?

hbd04bhez9h7.jpg

Har aldrig sett dessa figurer förut. :cry:

The Hermit som bor i hyddan vid Eliza gör man quester åt, som man just då inte vet om är till att skapa Stitches, en lvl 35 elite som han skickar för att förstöra Darkshire.

Eliza är hans fru som dog, vilket du kommer återuppliva och döda än en gång xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor