SiXxe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hur mycket kostar epic mount + ridning skill? måste bevisa för min kompis att han har fel och jag har glömt bort. 640 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Gnome female me rosa hår är söta Ja ;> och draenei female är sexigast. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ja ;> och draenei female är sexigast. ... Spacegoats är jävla henteimonster. *edit* FITTA! Jag har ju lirat på Emeriss den senaste veckan. Gick in på min drulle för att kolla läget, och ser att allt mitt guld är borta. Även på min bankchar så är guldet borta, så nästan 3000g har blivigt stulet! *edit2* Nu är jag bannad efter ett snack med GM.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) FITTA! Jag har ju lirat på Emeriss den senaste veckan. Gick in på min drulle för att kolla läget, och ser att allt mitt guld är borta. Även på min bankchar så är guldet borta, så nästan 3000g har blivigt stulet! För mig är det också en aning trist, köpte Darkmoon Card: Crusade (för wai to much money) pga att jag fortfarande hade en grön trinket som jag vill byta ut för att inte guildet ska klaga. Precis efter jag har köpt den märker jag att jag inte längre har en guild<.<, och alla guildmedlemmar verkar vara 'puts väck' också.. Ingen loggar in. GONE AND AWAY!!??! :Guild message of the day: On sunday we will start SSC so you ca*ZPPOOOOOOOWWWBEEEAAMSOMGEDELETE* Borta för alltid? //SIKORKAD Redigerad 13 augusti, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Spacegoats är jävla henteimonster. *edit* FITTA! Jag har ju lirat på Emeriss den senaste veckan. Gick in på min drulle för att kolla läget, och ser att allt mitt guld är borta. Även på min bankchar så är guldet borta, så nästan 3000g har blivigt stulet! *edit2* Nu är jag bannad efter ett snack med GM.. :< Varför banna GM dig? Trodde han/hon att du höll på med pengahandel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Varför banna GM dig? Trodde han/hon att du höll på med pengahandel eller? Bannad för vidare undersökning av mitt account. Dom ska kolla vilka IP som har vart inloggad, och vem som har tradat /mailat pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Ja ;> och draenei female är sexigast. ... Inte lika sexiga som Blood Elf female. Gotta love Paladiner, fick 3 mobs på samma lvl som jag att attackera mig samtidigt, och jag överlevde Seal of Command -> Judgement -> Seal of Command -> melee -> Divine Protection -> 2x Heal -> Repeat (och in med en Hammer of Justice när det behövs) Redigerad 13 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Inte lika sexiga som Blood Elf female. Gotta love Paladiner, fick 3 mobs på samma lvl som jag att attackera mig samtidigt, och jag överlevde Seal of Command -> Judgement -> Seal of Command -> melee -> Divine Protection -> 2x Heal -> Repeat (och in med en Hammer of Justice när det behövs) Snälla jössas vilket slöseri. Du drar en Seal of Crusader som boostar din holy dmg, sen en Seal of Command så crittas det för fulla muggar. Concecration är också mums med flera mobs. *edit* "Once we have received these details and completed our investigation, we will unsuspend the account and return it to you with a new password and information about item and character reimbursement." Hur lång tid brukar detta ta? Någon som haft liknande beskymmer med acc som är tillfälligt bannade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Inte lika sexiga som Blood Elf female. Gotta love Paladiner, fick 3 mobs på samma lvl som jag att attackera mig samtidigt, och jag överlevde Seal of Command -> Judgement -> Seal of Command -> melee -> Divine Protection -> 2x Heal -> Repeat (och in med en Hammer of Justice när det behövs) Sorry, men SH har rätt...du kör alltid Seal of Crusader Judge sen SoC. Själv tycker jag consecration är ganska onödig på low levels eftersom den tar ganska mycket mana för lite damage, men den är ju helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Snälla jössas vilket slöseri. Du drar en Seal of Crusader som boostar din holy dmg, sen en Seal of Command så crittas det för fulla muggar. Concecration är också mums med flera mobs. *edit* "Once we have received these details and completed our investigation, we will unsuspend the account and return it to you with a new password and information about item and character reimbursement." Hur lång tid brukar detta ta? Någon som haft liknande beskymmer med acc som är tillfälligt bannade? Har hänt samma sak för mig för ett tag sedan. Iaf, Fick tillbaka allt, förutom guldet (Som du aldrig får tillbaka). Tog 1.5 veckor innan dom var klara med "Investigation"... Edit : För 5 dagar sen så skickade jag ett mail om Mail Byte till blizz, Eftersom min gamla mail blev hackad.. Aja iaf, Märkte att jag hade ett mail från blizzard idag.. Det har vart ganska mycket strul med mitt account och sånt, bytt mail mycket med mera. "Greetings, In light of the history of this account we will need the following: 1. A picture with both the ID document, and your account's original CD key sticker, in one frame. 2. A picture of your ID, with a written note next to it, with the text "To account administration" 3. A picture of yourself, holding up the ID card. (Text must be legible and face visible)." Vad i helvete ? Och SJÄLVKLART så har jag inte mitt CD-Key kvar på pappret som man får när man köper WoW, Skrev upp det på 3 olika hårddiskar på min dator istället. Hejdå WoW En fråga till, Kan jag skapa ett nytt account med samma namn, Adress, Hela skiten ? Redigerad 13 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) 3. A picture of yourself, holding up the ID card. (Text must be legible and face visible)." WTF!? Varför ska man behöva göra det? För att blizz ska se att man inte är någon japansk guldfarmare? Redigerad 13 augusti, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 WTF!? Varför ska man behöva göra det? För att blizz ska se att man inte är någon japansk guldfarmare? Så att inte någon har snott ID-kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Kan meddela att jag har en Tauren Druid lvl 29 på Balnazzar, som är kallad Danzig. Redigerad 14 augusti, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 WTF!? Varför ska man behöva göra det? För att blizz ska se att man inte är någon japansk guldfarmare? Typ, för att folk gör som Desmar sa. Troxie ! Jag vet hur du kan få tillbaka ditt account, Det är ofc om du vet Namet och det som accet står på. Börja med att scanna in ditt Pass eller ditt leg. (Antar att accountet inte står skrivet på ditt namn.) Gå in i paint, Ändra om namnet på ditt pass. Skicka till Blizzard, Vänta ett par dagar.. Sen kommer du få tillbaka ditt account =) Har en kompis som har gjort detta ett antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Typ, för att folk gör som Desmar sa. Precis. Men iaf, Kan jag göra ett nytt acc med mitt namn, Adress, samma payment metod, ALLT ? Eller måste jag typ skriva min farsas namn och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Black Stalk! Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Black Stalk! Äntligen! Gratzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 HAHAHAHAHAHA!!! http://aycu21.webshots.com/image/16620/2002113670887945044_rs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 HAHAHAHAHAHA!!! http://aycu21.webshots.com/image/16620/2002113670887945044_rs.jpg Eh..? Var det du som skrev det där till GM? Stor chans att få tillbaka acc:et isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 HAHAHAHAHAHA!!! http://aycu21.webshots.com/image/16620/2002113670887945044_rs.jpg Old, fortfarande grymt skön kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts