Siana Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/gwlwjq9o7bfw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/gwlwjq9o7bfw.jpg Staus Hur får man den nu igen ? rep farming ? Isåfall, Hur långt tid tog det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Staus Hur får man den nu igen ? rep farming ? Isåfall, Hur långt tid tog det ? Man kirrar exalted med Skyguard. Quest finns i BEM - Ogri'la och Skettis. För de extrema kan man bli exalted rätt snabbt genom att hela tiden göra om questet "Adversarial Blood", men det är en ren mardröm - först ska man döda en massa mobs för shadow dust som har dålig drop rate - för 6 dust får du ett elixir som varar i 15 minuter så att du kan se spöken. Du dödar sedan dessa spöken - och med en lika dålig drop rate ska du nu samla 40 scrolls som droppar av dem. Uppenbarligen går inte det på 15 minuter (och om man dör försvinner elixiret) så man måste farma en massa dust. Efter att man har 40 scrolls ska man döda fyra bossar som man spawnar med hjälp av 10 scrolls styck. Efter det får man en followup där man dödar Terokk. Gör man om det en jävla massa gånger är man exalted på nolltid men man kan även göra som jag - jag har bara gjort en massa daily quests hos dem och på så sätt fått rep - samtidigt som jag fått lite dust. Nu när jag var nära exalted bytte jag in allt dust mot 6 elixir, drack dem och farmade scrolls och gjorde färdigt questet. Tog väl en och en halv månad i min takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Man kirrar exalted med Skyguard. Quest finns i BEM - Ogri'la och Skettis. För de extrema kan man bli exalted rätt snabbt genom att hela tiden göra om questet "Adversarial Blood", men det är en ren mardröm - först ska man döda en massa mobs för shadow dust som har dålig drop rate - för 6 dust får du ett elixir som varar i 15 minuter så att du kan se spöken. Du dödar sedan dessa spöken - och med en lika dålig drop rate ska du nu samla 40 scrolls som droppar av dem. Uppenbarligen går inte det på 15 minuter (och om man dör försvinner elixiret) så man måste farma en massa dust. Efter att man har 40 scrolls ska man döda fyra bossar som man spawnar med hjälp av 10 scrolls styck. Efter det får man en followup där man dödar Terokk. Gör man om det en jävla massa gånger är man exalted på nolltid men man kan även göra som jag - jag har bara gjort en massa daily quests hos dem och på så sätt fått rep - samtidigt som jag fått lite dust. Nu när jag var nära exalted bytte jag in allt dust mot 6 elixir, drack dem och farmade scrolls och gjorde färdigt questet. Tog väl en och en halv månad i min takt. Tog det så lång tid? Blev exalted också idag, gjort bara dailys, dödat de 4 minibossarna en gång och terokk en gång..1,5 månader? Mjaw :S ..Saknar 1000g från Epic flying mount *..* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Tog det så lång tid? Blev exalted också idag, gjort bara dailys, dödat de 4 minibossarna en gång och terokk en gång..1,5 månader? Mjaw :S ..Saknar 1000g från Epic flying mount *..* Haha, nä, när jag tänker efter tog det inte alls så lång tid. Kändes så långt, bara. Tog mig kanske tre-fyra veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Haha, nä, när jag tänker efter tog det inte alls så lång tid. Kändes så långt, bara. Tog mig kanske tre-fyra veckor. Hehe tänkte väll. 3 veckor låter rimligt (^: BTW - Trinketen från exalted hade förut ingen level req, så lvl 19 twinks (1 på genjuros) hade den i 19 bg't ! Fast nu, har den lvl req 70 -__- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Ashbringer i WotLK? http://www.cydel.net/cadia/forums/viewtopic.php?t=7049 Jag tycker jag borde ha medalj snart. Redigerad 11 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Du skapa väl inte gubben igår? @ Stell När skapade du den? Skapade den i tisdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Det är ingen idé hur mycket ni än flirtar med henne, hon ger sig inte :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Blizzcon 2007-Film Innehåller både WotLK, Starcraft II och mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Ashbringer i WotLK? http://www.cydel.net/cadia/forums/viewtopic.php?t=7049 Jag tycker jag borde ha medalj snart. Blizzcon 2007-Film Innehåller både WotLK, Starcraft II och mycket mer. Free Honor to Marky Edit: Vad heter Addonen som han i World of roguecraft använder? Allso dom som visar hur länge motståndaren är blinded, sappad etc etc. Ni behöver inte leta reda efter den, bara säga vad den heter Redigerad 11 augusti, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Free Honor to Marky Edit: Vad heter Addonen som han i World of roguecraft använder? Allso dom som visar hur länge motståndaren är blinded, sappad etc etc. Ni behöver inte leta reda efter den, bara säga vad den heter CCwatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Faktard Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Så vi snackar WoW här? Människowarriorlvl70påenserversomjagintevillnämnaeftersomjaggillarattvaraanonym Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Så vi snackar WoW här? Människowarriorlvl70påenserversomjagintevillnämnaeftersomjaggillarattvaraanonym Tack. Hehe ok =DDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Det är ingen idé hur mycket ni än flirtar med henne, hon ger sig inte :< Då har hon inte träffat min sexiga Shammy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Haha, Dom enda "coola" kvinnliga raserna i WoW är Undead-Female. Nightelf-Female Human-Female Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Haha, Dom enda "coola" kvinnliga raserna i WoW är Undead-Female. Nightelf-Female Human-Female Gnome female me rosa hår är söta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Gnome female me rosa hår är söta ohh, det påminner mig om min lvl 60 Gnome Warlock, rosa tofsar, hela rank 10 settet. ^^ Den var söt. Redigerad 13 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Gnome female me rosa hår är söta Nää, grönt eller isblå hår ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hur mycket kostar epic mount + ridning skill? måste bevisa för min kompis att han har fel och jag har glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts