Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Troxie !

Jag vet hur du kan få tillbaka ditt account, Det är ofc om du vet Namet och det som accet står på.

Börja med att scanna in ditt Pass eller ditt leg. (Antar att accountet inte står skrivet på ditt namn.)

Gå in i paint, Ändra om namnet på ditt pass. Skicka till Blizzard, Vänta ett par dagar..

Sen kommer du få tillbaka ditt account =)

Har en kompis som har gjort detta ett antal gånger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troxie !

Jag vet hur du kan få tillbaka ditt account, Det är ofc om du vet Namet och det som accet står på.

Börja med att scanna in ditt Pass eller ditt leg. (Antar att accountet inte står skrivet på ditt namn.)

Gå in i paint, Ändra om namnet på ditt pass. Skicka till Blizzard, Vänta ett par dagar..

Sen kommer du få tillbaka ditt account =)

Har en kompis som har gjort detta ett antal gånger

Eftersom jag känner han som det står skrivet på IRL så väntar jag hellre tills han kommer hem från semester och gör det på det lagliga sättet ; )

Tack för tipset tho

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser trevligt ut :unsure:

Tack.

Förresten, varför inte Pursuit of Justice? 8% Speed increase :mellow:

Kan..du..hålla...käften ?

Allt du gör är att fråga dumma frågor som tar en sekund att kolla upp på WoWWiki.

Snälla, Välj en av dina chars, Levla den till 70, Håll käften.

Sry för dubble post

Redigerad av Desmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp, tror bestämt han rollade BE Paladin. Tyvärr känns det inte som om Sniper någonsin kommer dinga level 70.

Mjo, kommer sluta som min kusin. Lvlar gubbar till 20.. tröttnar, lvlar en ny till 25, tröttnar, osv osv. Så höll han på hela sin tid när han lirade wow, han fick nog inte en gubbe över 30 iaf, kanske hans präst men det är så länge sen så jag kommer inte ihåg.

Så se till att lvla din paladin eller whatever du rerolla and stick with it. Annars kommer du sitta med 5 stycken lvl 20-40 och inte kunna bestäma dig. Sen missar du ganska mycket om du ska hålla på att rerolla hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp, tror bestämt han rollade BE Paladin. Tyvärr känns det inte som om Sniper någonsin kommer dinga level 70.

BE Paladin.

Tror jag också, känns som det iaf :mellow: ...menmen... en positiv sak är jag att jag gillar Paladiners skills bättre än Shamaner, hittils, då jag nu har bättre def och kör mer melee :unsure: Saknar dock rangespells lite, men det spelar inte så stor roll.

Dödade en warrior som var på samma lvl som jag igår :mellow:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BE Paladin.

Tror jag också, känns som det iaf :mellow: ...menmen... en positiv sak är jag att jag gillar Paladiners skills bättre än Shamaner, hittils, då jag nu har bättre def och kör mer melee :unsure: Saknar dock rangespells lite, men det spelar inte så stor roll.

Dödade en warrior som var på samma lvl som jag igår :mellow:

Vad är du på för lvl nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gamla guild Relic disbandades för en vecka sen ungefär och jag har kommit in i en annan, bättre, guild; Damnation. Igår clearade vi Gruul's lair och tänkte försöka oss på Loot reaver men alla var rätt okoncentrerade så vi wipade på trashet i hans rum. Nåja, 2 raids till så blir jag förmodligen promotad från Trial.

(hamnade i topp på damage metern som vanligt, före även hunter CL'n ^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trött på att inte raida. Håller på att lvla en belf paladin.

dingade 30 igår.

http://armory.wow-europe.com/character-she...ss&n=Fillan

Du skapa väl inte gubben igår? :)

Har varit borta i 2 dagar, men nu är jag tillbaka med ny färsk info från WotLK.

Första in-game videon har läckt ut. som visar första instancen ni kommer stöta på i Northrend, Utgarde Keep.

Nice :mellow: (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor