Saleen Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Kan någon snel hest lägga upp en Arms specc? Testa och gör en egen spec själv, kanske? Eller läs på wow-europe´s warrior forum vad andra använder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Troxie ! Jag vet hur du kan få tillbaka ditt account, Det är ofc om du vet Namet och det som accet står på. Börja med att scanna in ditt Pass eller ditt leg. (Antar att accountet inte står skrivet på ditt namn.) Gå in i paint, Ändra om namnet på ditt pass. Skicka till Blizzard, Vänta ett par dagar.. Sen kommer du få tillbaka ditt account =) Har en kompis som har gjort detta ett antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Troxie ! Jag vet hur du kan få tillbaka ditt account, Det är ofc om du vet Namet och det som accet står på. Börja med att scanna in ditt Pass eller ditt leg. (Antar att accountet inte står skrivet på ditt namn.) Gå in i paint, Ändra om namnet på ditt pass. Skicka till Blizzard, Vänta ett par dagar.. Sen kommer du få tillbaka ditt account =) Har en kompis som har gjort detta ett antal gånger Eftersom jag känner han som det står skrivet på IRL så väntar jag hellre tills han kommer hem från semester och gör det på det lagliga sättet ; ) Tack för tipset tho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Eftersom jag känner han som det står skrivet på IRL så väntar jag hellre tills han kommer hem från semester och gör det på det lagliga sättet ; ) Tack för tipset tho Då är det ju inga probs antar jag ? Du kommer få tillbaka ditt acc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Ser trevligt ut Tack. Förresten, varför inte Pursuit of Justice? 8% Speed increase Kan..du..hålla...käften ? Allt du gör är att fråga dumma frågor som tar en sekund att kolla upp på WoWWiki. Snälla, Välj en av dina chars, Levla den till 70, Håll käften. Sry för dubble post Redigerad 9 augusti, 2007 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Håller redan på att lvla en char, så stfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jag tycker faktiskt inte det är så dumt egentligen, man springer rätt mycket innan man fått mount, kan nog spara lite tid faktiskt, man torskar ju typ inga andra jätteviktiga talents innan 40, sen är det bara respecca på 40 när man har mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Håller redan på att lvla en char, så stfu Vad bra då. Äntligen bestämmt dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vad bra då. Äntligen bestämmt dig ? Jupp, tror bestämt han rollade BE Paladin. Tyvärr känns det inte som om Sniper någonsin kommer dinga level 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jupp, tror bestämt han rollade BE Paladin. Tyvärr känns det inte som om Sniper någonsin kommer dinga level 70. Mjo, kommer sluta som min kusin. Lvlar gubbar till 20.. tröttnar, lvlar en ny till 25, tröttnar, osv osv. Så höll han på hela sin tid när han lirade wow, han fick nog inte en gubbe över 30 iaf, kanske hans präst men det är så länge sen så jag kommer inte ihåg. Så se till att lvla din paladin eller whatever du rerolla and stick with it. Annars kommer du sitta med 5 stycken lvl 20-40 och inte kunna bestäma dig. Sen missar du ganska mycket om du ska hålla på att rerolla hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Upptäckte en rätt häftig sida. http://www.wowjutsu.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Jupp, tror bestämt han rollade BE Paladin. Tyvärr känns det inte som om Sniper någonsin kommer dinga level 70. BE Paladin. Tror jag också, känns som det iaf ...menmen... en positiv sak är jag att jag gillar Paladiners skills bättre än Shamaner, hittils, då jag nu har bättre def och kör mer melee Saknar dock rangespells lite, men det spelar inte så stor roll. Dödade en warrior som var på samma lvl som jag igår Redigerad 10 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 BE Paladin. Tror jag också, känns som det iaf ...menmen... en positiv sak är jag att jag gillar Paladiners skills bättre än Shamaner, hittils, då jag nu har bättre def och kör mer melee Saknar dock rangespells lite, men det spelar inte så stor roll. Dödade en warrior som var på samma lvl som jag igår Vad är du på för lvl nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Vad är du på för lvl nu? 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 19. Level nu ? Och hur mycket /played ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Trött på att inte raida. Håller på att lvla en belf paladin. dingade 30 igår. http://armory.wow-europe.com/character-she...ss&n=Fillan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Min gamla guild Relic disbandades för en vecka sen ungefär och jag har kommit in i en annan, bättre, guild; Damnation. Igår clearade vi Gruul's lair och tänkte försöka oss på Loot reaver men alla var rätt okoncentrerade så vi wipade på trashet i hans rum. Nåja, 2 raids till så blir jag förmodligen promotad från Trial. (hamnade i topp på damage metern som vanligt, före även hunter CL'n ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Har varit borta i 2 dagar, men nu är jag tillbaka med ny färsk info från WotLK. Första in-game videon har läckt ut. som visar första instancen ni kommer stöta på i Northrend, Utgarde Keep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Trött på att inte raida. Håller på att lvla en belf paladin. dingade 30 igår. http://armory.wow-europe.com/character-she...ss&n=Fillan Du skapa väl inte gubben igår? Har varit borta i 2 dagar, men nu är jag tillbaka med ny färsk info från WotLK. Första in-game videon har läckt ut. som visar första instancen ni kommer stöta på i Northrend, Utgarde Keep. Nice (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Körde lite WSG men jag tröttnade snabbt... Det var så många twinks... 1.5k HP som lvl 19 @ Stell När skapade du den? Redigerad 10 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts